JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van Prijsvrij.nl.
Verzoek terugbetaling voucher
Meer informatie:

Corona-voucher

Hoe kan ik boeken met voucher?

Nederland Wereldwijd

Check de laatste updates van het Ministerie van Buitenlandse zaken

 

Veelgestelde vragen

Bekijk hier de veelgestelde vragen over geboekte vakanties

 

Verzoek terugbetaling voucher

Wanneer jouw pakketreis vanwege het coronavirus is geannuleerd heb je van ons een voucher ontvangen ter waarde van het bedrag dat je aan ons hebt (aan)betaald. Op deze voucher is de garantieregeling van de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR) van toepassing. De voucher is geldig tot 1 jaar na uitgifte. De vertrekdatum van de nieuwe reis mag ook ná deze periode liggen.

 

Toch liever je geld terug ontvangen? Het is vanaf 6 maanden na uitgifte van de voucher mogelijk een verzoek tot terugbetaling bij ons in te dienen. Jouw resterende voucherwaarde wordt uiterlijk twaalf maanden na uitgiftedatum terugbetaald. Houd er rekening mee dat een directe terugbetaling veelal niet mogelijk is, bijvoorbeeld wanneer de terugbetaling vanuit de luchtvaartmaatschappij op zich laat wachten. Wanneer je geen gebruik maakt van je voucher storten wij het openstaande bedrag na afloop van de 12 maanden vanzelf terug.

 

Vul hieronder het formulier in om het verzoek voor terugbetaling van je voucher in te dienen.

 

Let op: Bij een terugbetaling vervalt de 25 euro extra reistegoed die wij aan de voucher hebben toegevoegd. Het extra tegoed is alleen te verzilveren door het volledige voucherbedrag te gebruiken voor een nieuwe reis.

Terugbetaling aanvragen