JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van Prijsvrij.nl.
Kennedy Hospitality | Nergens goedkoper! | Prijsvrij

Kennedy Hospitality Resort

Marokko - Marrakech - Marrakech

Foto Kennedy Hospitality Resort **** Marrakech
6.7
Foto Kennedy Hospitality Resort **** Marrakech
Foto Kennedy Hospitality Resort **** Marrakech
Foto Kennedy Hospitality Resort **** Marrakech
22
Kennedy Hospitality Resort
  • Uitstekende prijs-/kwaliteit
  • Centrale ligging in Marrakech
  • Ontspannen in de Wellness
  • Hotel met goede service

Algemeen

Op zoek naar een fijn hotel met een centrale ligging in Marrakech? Dan is het 4-sterren Golden Tulip Farah Marrakech hotel iets voor jou! Mede door de goede service en de vele faciliteiten waaronder een heerlijk zwembad en verschillende wellnessmogelijkheden heeft het hotel een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Bezoek het Djemaa el Fna plein en de historische monumenten.

Vriendelijk personeel en uitstekende service

Ligging in Marrakech

  • Gelegen in het Hivernage gebied
  • Vlakbij de medina en het beroemde Djemaa el Fna plein
  • Openbaarvervoer op 1 km afstand
  • Internationale luchthaven op 4 km afstand

Faciliteiten Farah Marrakech

  • 242 kamers
  • Zwembad met kinderbad
  • 24-uursreceptie
  • 3 restaurants
  • Parkeerplaats
  • Café en snackbar
  • Wisselkantoor
  • Speelplaats
  • Internet
  • Bubbelbad
  • Hotelkluis
  • Kapsalon

Verzorging

Je verblijft op basis van logies en ontbijt. Het ontbijt wordt in buffetvorm geserveerd.

Wellness

Tegen betaling:

  • Hamam
  • Sauna
  • Massages
  • Spa-behandelingen

Sport en entertainment

  • Tennis
  • Golf (The Royal Golf Club ligt op ongeveer 10 km afstand)

Kamers

Alle kamers van het hotel zijn voorzien van een telefoon, satelliet-tv, een koelkastje, centrale verwarming en airconditioning. De kamers hebben een eigen badkamer met een douche en een föhn. Internettoegang, een kluisje en een balkon of een terras behoren ook tot de standaardvoorzieningen.

Lees meer

Locatie & omgeving

Reviews

6.7
Beoordeling 500+ beoordelingen
  • Ligging 7.6
  • Hygiëne 6.8
  • Kindvriendelijkheid 5.6
  • Faciliteiten 6.7
  • Kamer 6.6
  • Animatie 3.6
  • Personeel 7.9
  • Eten & Drinken 5.4
  • Kwaliteit Bedden 7.1
  • Prijs/Kwaliteit 6.9
  • Anoniem 05 januari 2025
    10

    Top hotel zowel service en locatie! Zeer vriendelijke medewerkers zowel aan het zwembad als aan de servicebalie. Vanaf begin tot eind in 1 woord TOP.

  • Oud en gedateerd 03 januari 2025
    6.0

    De hotelkamer was oud en gedateerd. Viel mij zwaar tegen. Personeel super vriendelijk. Ontbijt is niet om over naar huis te schrijven. De zittingen van de banken waarop je zit zijn allemaal kapot. Het is wat armoedig allemaal. Ik had voor €700,- voor 6 nachten wel meer verwacht. Slapen met raam dicht is veel te warm met raam open heb je de hele nacht last van voorbij razende auto’s en brommers. Echt heel erg. Eens maar nooit meer.

    Lees meer
  • 10 dagen Marrakesh bij Kennedy Hospitallity resort 29 september 2024
    6.0

    Na het lezen van de beschrijving op de website van Prijsvrij leek mij dit een goed hotel te zijn. In realiteit waren er toch vele zaken die tegenvielen. Het hotel is echt wel verouderd en heeft dringend een upgrade nodig. Er zit een grote kier onder de deuren vqn de kamers waardoor je alles hoort wat er op de gang gebeurt. Vele mensen komen een stuk in de nacht terug van hun uitstapjes en vele mensen vertrekken zeer vroeg op uitstap. Dit hoor je echt allemaal waardoor de nachtrust niet optimaal is. Bij aankomst was de houder van de douche kapot. Dit hebben ze komen herstellen. WC papier in de gezamenlijke toiletten op het gelijkvloers werd slecht aangevuld waardoor je alle WC's moest aflopen om te kijken waar er nog papier was. Ook voor WC papier op de kamers moest je zelf vragen om aan te vullen. Lakens werden niet ververst. De airco op de kamer deed niet anders dan blazen, maar niet afkoelen. Het ontbijt was alle dagen hetzelfde. Zeer beperkt in keuze. Als je van rijst, worsten en soep houdt 's morgens dan zit je goed. Je kon wel een eitje laten bakken door een kok, ... als deze dan al aanwezig was. Thee, fruitsap, Msenen, enz. was regelmatig op en werd niet aangevuld tenzij je er achter vroeg. Al het personeel was wel zeer vriendelijk, ook al verstonden ze niet altijd wat je wilde vragen. De tuin en zwembad was een verademing om tot rust te komen. Geen lawaaierige mensen of te luide muziek. Indien we nog terug naar Marrekesh gaan zal het niet meer in dit hotel zijn.

    Lees meer
  • Het was prima 26 oktober 2019
    6.0

    Het hotel ligt valk bij het vliegtuig en de ‘nieuwe stad ‘ en het bekende plein
    Wij verbleven in de bungalow, dat was prima
    Het buffet was elke dag hetzelfde dus elke dag was het eten koud !

    Lees meer
  • Mooi,rustig,vriendelijk 15 maart 2019
    8.0

    Echt top ! Behalve ontbijtbuffet
    Verder zeer vriendelijk en pracht tuin met mooi groot zwembad.

  • Verouderd, maar prima vertoeven 26 oktober 2018
    7.0

    We kregen een bungalow in de tuin, in plaats van een hotelkamer. Dit vonden wij ideaal. Het appartementje was verouderd, maar alles was wel schoon. Elke dag kwamen ze dit netjes schoonmaken en kregen we schone handdoeken. Het ontbijt was niet erg uitgebreid en vond ik matig. Het was prima te eten, maar na 5 dagen was ik er wel klaar mee. Van het diner hebben we geen gebruik gemaakt. Het personeel was erg vriendelijk! Het zwembad had gratis ligbedjes. De stad ligt ongeveer 15/20 minuten lopen van het hotel af. Goed bereikbaar en een veilige weg. Het hotel biedt ook excursies aan, maar zijn prijziger dan andere aanbieders leek het.

    Lees meer
  • Prima hotel met fijne ligging 21 juli 2018
    8.0

    Het hotel ligt in het nieuwe gedeelte van Marrakech (Gueliz) en ligt op 15/20 min lopen van jmaa el fna (de markt in het oude gedeelte) met een taxi kan je daarheen voor 2/3 euro. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam! Bij het zwembad kan je ook nog eventueel gebruik maken van de tennistafel en doet het personeel wel de moeite om activiteiten te doen met de kinderen zoals voetballen.

    Lees meer
  • Rustig hotel wat opgeknapt moet worden 21 juli 2018
    8.0

    Fijn rustig hotel, op loopafstand van centrum.
    Eten is eentonig erg weinig variatie(alleseter.
    Kamers schoon en netjes waar iedere dag nieuwe handdoeken komen.
    Personeel erg aardig en vriendelijk maar spreken eigenlijk alleen Arabisch of Frans.
    Stopcontacten op de kamer werken haast niet

    Lees meer
  • Gewoon prima 17 juli 2018
    6.0

    Op Lokatie gekozen voor het zwembad en de tuin. Heerlijk. Was erg prettig om net buiten de drukte van de stad te zitten
    Hotel zelf is oké masr wel beter onderhouden worden. Gordijn kon niet dicht- wc bril kapot. Maar wanneer we dit melden werd het gelijk gemaakt of vernieuwd. Ontbijt dik in orde maar elke dag hetzelfde. Eten in poolbar erg lekker en continentaal
    Taxi en koets met paarden staan voor het hotel. Erg handig

    Lees meer
  • onrespectvol 27 juni 2018
    5.0

    Eerste dag check-in de receptionist deed zo overdreven dat je hoge verwachting krijg van het hotel. Einstand krijg je sleutel is je kamer vies, bedden niet opgemaakt, vieze spullen van vorige mense nog in de kamer. Zeg je het tege de jonge die koffers draag en kijk die je verbaasd aan alsof het normaal is. Uiteindelijk gaat ie naar beneden duurt meer dan 15min. Ik ben maar zelf naar beneden gegaan want mijn geduld raakte op! Dan opeens is niet meer de overdreven receptionist maar een gestressde receptionist. Excuses dit dat en nog een verrote kamer geven zonder haardroger en probeer je te belle van uit de kamer en opeens heb je geen berijk meer!! Laat ik maar niet verder in details gaan. Maar hun service is WAARDELOOS!! Uit checken was ook weer servicegericht.. NIET! Vroeg niet eens hoe ons verblijf was en gelijk maar toeristen belasting betalen en eerst 198 diram zeggen en daarna 200 diram zeggen. Dat ik gewoon om een geprint blaadje vroeg met alles erop. Want ze proberen van alles!! Uiteindelijk mogen ze de kleingeld houden. Een tot ziens of bedank voor jullie verblijf kwam niet eens uit zijn mond. Ging alleen om geld en weg gaan!! Bestel ook geen taxi bij de receptie richting Airport 150 diram smere ze je aan en als je zeg dat de vorige receptionst 50diram zei dan beginne ze al raar tedoen en dan beter een taxi van de straat kan pakken!? Terwijl je met de koffers loop!

    Lees meer
  • Zeer verouderd hotel, onvriendelijk personeel. 19 juni 2018
    4.0

    Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard.Eten is eentonig, lauw zowel ontbijt als diner. Het bijvullen van zowel het eten als borden als kopjes is ver te zoeken. Mensen staan in de rij te wachten. Het huren van een safe is op de dag van aankomst niet mogelijk.

    Lees meer
  • Gedateerd, vriendelijk,goede ligging 08 juni 2018
    6.0

    Vriendelijk personeel, prima voor een paar dagen mits je niet te veel luxe verwacht. Wij hebben alleen ontbijt gekozen. Dit was oke maar geen uitgebreide keuze.

    Lees meer
Waarom Prijsvrij?
Best deal
De allerbeste Deals
Geen boekingskosten
Uitstekende klantenservice
Alle deals en acties op één site
Bekend van TV
Goed
8.4
  • 20 May 2025
    Het boeken gaat heel makkelijk echter…

    Het boeken gaat heel makkelijk echter het zou makkelijk zijn als je de preferenties gelijk bij het boeken zou kunnen opgeven. Nu moet je bellen of via een internet site iets invullen en hopen dat je antwoord krijgt.

  • 19 May 2025
    Uitstekend je vakantie plannen

    Hoewel we onze vakantie nog tegoed hebben, willen we nu alvast onze waardering uitspreken voor hoe alles tot nu toe is verlopen met Prijsvrij. Vanaf het eerste moment dat we op de website kwamen, voelden we ons enthousiast en goed geïnformeerd. De website is overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en het aanbod is indrukwekkend – werkelijk voor ieder wat wils! Het boeken ging verrassend vlot. Binnen enkele minuten hadden we alle informatie die we nodig hadden en was alles geregeld. Ook kregen we direct een duidelijke en overzichtelijke bevestiging per mail, wat ons veel vertrouwen gaf. De communicatie is fantastisch. We kregen snel antwoord op onze vragen, en de klantenservice is vriendelijk, geduldig en deskundig. Je merkt dat ze echt met je meedenken en dat persoonlijke service hier hoog in het vaandel staat. Ook via de mail en in de klantenportaalomgeving is alles helder en transparant.

  • 19 May 2025
    Geslaagde vakantie

    Alles was goed geregeld en kwam overeen met wat op de website stond vermeld.

  • 19 May 2025
    3 jaar geleden via prijsvrij ook…

    3 jaar geleden via prijsvrij ook geboekt, alles super goed geregeld en een heerlijke vakantie gehad. Nu op voor een nieuwe ronde!

  • 19 May 2025
    What you see is what you get

    What you see is what you get! Super experience

  • 19 May 2025
    De boeking verliep heel soepel

    De boeking verliep heel soepel. Omdat ik in het verleden eerder bij prijsvrij had geboekt waren een hoop velden al ingevuld. Uiteraard wel gecontroleerd

  • 19 May 2025
    Prijsvrij maakt mij blij

    De vakantie was makkelijk te boeken. Goed overzicht van alle mogelijke opties. Kan makkelijk gefilterd zoeken naar vakanties

  • 19 May 2025
    Goed geregeld goeie prijs!

    Goed geregeld goeie prijs!

  • 19 May 2025
    Klantvriendelijk…

    We zijn keurig geholpen via de telefoon over onze reis

  • 19 May 2025
    Beste prijs voor complete reis

    Makkelijk te filteren naar mijn reisvoorkeuren en belangrijkste is zeker de beste prijs voor mijn reis. Los boeken van vlucht en accomodatie was veel duurder.

TrustPilot

41.754 klantbeoordelingen

Kennedy Hospitality Resort
6.7
Beoordeling 500+ beoordelingen
p.p. vanaf 356, -
Checken