Veelgestelde vragen - Best Deal Garantie

Wat houdt de Best Deal Garantie in?

Vind je de reis op de dag dat je geboekt hebt op een andere website goedkoper? Dan betalen wij jou het verschil terug, zo betaal je nooit te veel! Zie hieronder de voorwaarden:

  1. Deze garantie geldt alleen voor identieke pakketreizen. Dus voor reizen met exact hetzelfde aantal personen en leeftijden en dezelfde boekdatum, reisorganisator, vertrekdatum, reisduur, accommodatie, kamertype, verzorging, luchthavens, vliegmaatschappij(en), vluchtnummer, vertrektijd en stoelklasse in het vliegtuig.
  2. Om aanspraak te kunnen maken op de Best Deal Garantie, dien je ons op dezelfde dag als de dag van jouw boeking per e-mail te informeren. Stuur als bewijs het volgende mee:

  • Printscreen van de door jou gevonden goedkopere reis*
  • Link naar deze reis, zodat we het prijsverschil kunnen controleren.


*Op de printscreen moet de laatste stap te zien zijn, zodat alle bijkomende kosten inzichtelijk zijn. Verzoeken die later dan de dag van boeking worden ingediend, worden niet gehonoreerd.


De eerstvolgende werkdag wordt de printscreen gecontroleerd, indien de printscreen niet correct is en de prijs op de andere website is veranderd, dan is Prijsvrij.nl hier niet verantwoordelijk voor en kan het verschil niet worden terugbetaald. Uiteraard geldt dit ook voor een reis die je nog niet hebt geboekt. Hiervoor hanteren wij dezelfde voorwaarden als hierboven genoemd.