JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van Prijsvrij.nl.
Cinar Family Suite in Turkije, Turkije | Prijsvrij

Cinar Family Suite

Turkije - Turkse Riviera - Side

Foto Cinar Family Suite *** Side
6.2
Foto Cinar Family Suite *** Side
Foto Cinar Family Suite *** Side
Foto Cinar Family Suite *** Side
16
Cinar Family Suite
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Op loopafstand van het strand
  • Geniet van een heerlijke massage
  • Shuttleservice naar het strand

Algemeen

Als je op zoek bent naar een budgetvriendelijk hotel in Turkije, bekijk dan maar eens het 3-sterren Cinar Family Suite. Dit prettige hotel ligt op loopafstand van het strand in Side. In de directe omgeving vind je restaurants, terrasjes en winkels. Nadat het hele gezin genoten heeft van een ontbijtbuffet is het tijd voor waterpret. Zo is er een zwembad met 2 waterglijbanen en een kinderbadje met een kleine glijbaan voor de allerkleinsten. Ook kunnen de jonge reizigers zich vermaken samen met het animatieteam en in de speeltuin. Voor de volwassenen is er spa aanwezig waar je even helemaal tot rust kunt komen in bijvoorbeeld de sauna of het Turks bad. Bekijk alvast de aanbiedingen voor een vakantie naar Cinar Family Suite en beleef een aangename vakantie aan de Turkse Riviera!

Goede prijs-kwaliteitverhouding!

Ligging in Side

Het hotel ligt op ongeveer 650 meter van het strand. Hier kun je naar toe wandelen binnen 5 a 10 minuten of je neemt de shuttleservice van het hotel die gratis 2 keer per dag vertrekt. Daarnaast bevinden er diverse winkels, bars en restaurants zich op circa 15-25 meter, het centrum zich op 2 km, Manavgat op 6 km en de luchthaven van Antalya op 65 km.

Faciliteiten Çinar Family Suite

Het knusse Çinar Family Suite hotel bestaat uit 2 gebouwen met in totaal 73 accommodaties verdeeld over 4 verdiepingen. Er is een receptie met zithoeken, een lift en gratis WiFi in de lobby.

Verder is er een restaurant met binnen- en buitenterras, 2 bars, een kleine supermarkt en een tv-ruimte. Buiten vind je een zonneterras met ligbedden, parasols, stoelkussens en badhanddoeken en 2 zwembaden waarvan eentje met 2 waterglijbanen.

Verzorging

Je verblijft in Çinar Family Suite op basis van all inclusive:

  • Ontbijt, lunch en diner in buffetvorm
  • Langslapersontbijt van 09.30 tot 10.00 uur
  • Koffie/thee met taart van 16.00 tot 17.00 uur
  • Selectie van lokale alcoholische en non-alcoholische drankjes van 10.00 tot 22:00 uur

Kinderen

Voor de kinderen is er een kinderbad met glijbaantje, een speelplaats, een miniclub voor de 4 tot 12 jarigen 6 dagen per week (ouders moeten voor én na de miniclub bij de kinderen blijven), een kinderbuffet in het restaurant, knutseluurtjes en kan je babybedjes (reservering vereist) en kinderstoelen regelen en buggy's huren (€).

Wellness

De spa van Çinar Family Suite beschikt o.a. over 2 behandelruimtes, Turks bad en een sauna. Daarnaast kan je genieten van een massage en schoonheidsbehandelingen. Het gebruik van de spa is tegen betaling.

Sport en entertainment

Het sport- en entertainmentaanbod van Çinar Family Suite bestaat uit bijvoorbeeld aerobics, beachvolleybal, tafeltennis en darts. Tegen betaling kan je fietsen huren en duiken in de zee.

Populaire faciliteiten

Algemeen

  • 73 accommodaties
  • Lobby
  • Receptie
  • WiFi
  • Buffetrestaurant
  • Zwembadbar
  • Strandbar
  • 2 zwembaden
  • Zonneterras

Voor de kinderen

  • Kinderbad
  • Glijbaantje
  • Knutseluurtjes
  • Speeltuin
  • Kinderbuffet
  • Kinderstoelen
  • Babybedjes
  • Buggyverhuur (€)

Sport en entertainment

  • Aerobics
  • Beachvolleybal
  • Tafeltennis
  • Darts
  • Watersporten (€)
  • Fietsverhuur (€)
  • Duiken (€)

Wellness (€)

  • Hammam
  • Sauna
  • Massage
  • Schoonheidsbehandelingen

Lees meer

Locatie & omgeving

Reviews

6.2
Beoordeling 500+ beoordelingen
  • Ligging 6.2
  • Hygiëne 2.2
  • Kindvriendelijkheid 4
  • Faciliteiten 2.4
  • Kamer 3
  • Personeel 5.7
  • Eten & Drinken 1.8
  • Kwaliteit Bedden 3
  • Prijs/Kwaliteit 2.7
  • Cinar familie suite hotel all-inclusief geen top hotel 22 juni 2024
    6.0

    Goed geholpen door de dames van d-reizen uit Vught, nadat we bij prijsvrij een boeking hadden gedaan maar helaas ging toer operator fti failliet zij hebben voor ons alles om kunnen zetten naar wat wij zelf al hadden geboekt .maar hadden we zelf beter een iets duurdere hotel uit moeten kiezen 😢. Oud en gedateerd hotel, kleine kamers en helaas was alles heel vies en kapot niet alleen op de kamers maar overal in het hotel , we zijn niet veel gewend maar dit helaas nog nooit meegemaakt. 60% zijn Engelse toeristen 35% Turkse toeristen en 5% Duits/nederlands/noorwegen. Het eten was simpel en 1-tonig maar ja een leer voor de volgende keer, voor ons geen 2x naar dit hotel. Er is geen leiding iedereen doet maar wat die er werken ze proberen wel , maar helaas loopt alles langs elk heen .

    Lees meer
  • Super personeel verder alles negatief 22 oktober 2022
    1.0

    Personeel is echt top en wil overal mee helpen.
    Het stinkt enorm naar kattenpis
    Handdoeken zitten nog vlekken op en stinken
    Eten is niet lekker alleen het ontbijt is oke
    Het is all inclusive maar je kan maar op bepaalde tijden iets krijgen.
    Veel dingen zijn stuk , kamer met schimmel.
    Zwembad beperkt open glijbanen 2 keer per dag 1 uurtje. Maar niemand gaat het water in . Mijn kind heeft er 10 min in gezeten en heeft een oorontsteking.
    Dit hotel kan beter sluiten

    Lees meer
  • Aardige mensen, maar nooit meer! 01 oktober 2022
    4.0

    Een ervaring dat je er gewoon heel erg om moet lachen! Je moet er wat van maken, dus huilen was geen optie. Het eten was echt verschrikkelijk! Elke dag hetzelfde. Keuze uit een sneetje stokbrood met jam in de ochtend. Lunch datzelfde stokbroodje maar zonder jam, friet van de avond ervoor verwerk in een salade en that’s it. In de avond wordt de bloemkool van de dag ervoor opgewarmd en kun je het met een rietje drinken, evenals de pasta. De opgewarmde kip durfden we (natuurlijk) niet aan. De bedden zijn hard en hebben geen beddengoed. Provisorisch lakens verwisselen van een ander bed heeft enigszins gewerkt. We waren enthousiast over de ‘live muziek’, maar dit bleek een box in het raam. Om 22.00 uur, het liefst 21.30 uur, was de Poolbar (nee niet een fancy one) gesloten en was het uitgestorven. Zoals de titel al aangeeft; we hebben een top vakantie gehad, maar niet door dit hotel! Zoveel potentie, maar zo weinig expertise!

    Lees meer
  • Moet gewoon sluiten te gevaarlijk voor voedselvergiffteging 29 september 2022
    2.0

    Heb ik al gedaan een beoordeling gegeven en foto's

    Lees meer
  • Turkije 29 september 2022
    1.0

    Ik zou daar maar eens gaan kijken het is helemaal geen ster waardig wij hebben buiten het hotel moeten gaan eten omdat het eten of het was bedorven of het was het eten van de dag van te voren geen liften voor mensen slecht ter been eten dat geef je nog niet aan een hond zo vies en smerig zelfs een Turkse vrouw uit Ankara gaat een klacht indienen bij haar reis buro wij kwamen mensen tegen die daar een halve dag waren die zeiden al als je in dit hotel blijft eten krijg onherroepelijk voedsel vergiftiging ik ben met mijn dichtten mijn kleinkinderen buiten het hotel gaan eten omdat ze zo ziek zijn geworden we hadden een baby bij die snachts nog voeding moet hebben na tien uur kun je daar niets meer krijgen na tien uur is alles op slot mijn dochter heeft snachts in de café om warm water moeten vragen zodat het kind kon eten niet normaal we hebben meerdere malen gevraagd om voor ons iets anders te zoeken ik zij daarop zovlug mogelijk wat gebeurde er we konden beneden een kamer krijgen omdat ik slecht ter been was maar hij zou voor een oplossing zoeken maar nee er gebeurde helemaal niets na zoveel telefoontjes en whatsappjes naar reisleider ahmet helemaal geen kontakt mee kunnen krijgen de mensen die na ons binnen zijn gekomen ook Nederlanders zij hij het precies de zelfde verhaal jullie als verhuur van een hotel vindt ik wel dat jullie het daar moeten controleren heel veel mensen waren daar kwaad en niemand hielpen ze die mensen het is diep getreurd dat dit mijn horror vakantie was ik kom al 20 jaar in Turkije op vakantie dit heb ik nog nooit mee gemaakt en zo kan ik er nog veel meer over zeggen maar dat haald allemaal niet uit ik laat het er hierbij niet bij zitten ik heb foto's gemaakt van het hotel kamer waar wij verbleven ik ben een vrouw met long problemen en dan al die schimmel in de douche sorry ik ga er hier echt werk van maken als jullie er niets aan om te cineasten ik zal heus niet de eerste zijn die dit verhaal aan jullie verteld

    Lees meer
  • Zeeeer slecht 28 september 2022
    1.0

    Zeer vieze hotelkamer
    Zeer beperkt eten
    Erg verouderd
    Veel dingen kapot
    Zeer beperkte keuze drinken en niet lekker
    Overal een rommel

    Lees meer
  • Slecht 01 september 2022
    2.0

    verrot eten, beestjes in het eten .elke dag het zelfde . klopt niks van wat er op de site staat. water flessen worden aangevuld met kraanwater. overal schimmel in de badkamer. Animatie is er niet, glijbaan 2 uurtjes per dag open. handdoeken service is er niet wat wel op de site staat. iedereen is wel een paardagen ziek geweest.

    Lees meer
  • Niet doen!!!!! 26 augustus 2022
    1.0

    Zeer slecht. Vervallen accommodatie, zeer slecht eten/drinken, beperkte opening zwembaden en zeer beperkte opening glijbanen en geen faciliteiten voor kinderen.

    Lees meer
  • Animatie, eten en slechte bedden 23 augustus 2022
    2.0

    Zoals aangegeven dat er kinderalimentatie zou zijn en kinderbuffed is helaas niet het geval. Eten is slecht. Eten elke dag buiten het hotel terwijl we all in hebben en bedden zijn slecht en kamers worden slecht verzorgd.

    Lees meer
  • Zeer teleurstellende boeking!!! 16 augustus 2022
    1.0

    Lakens van de bed werden niet vervangen. Hygiëne mag veel en veel beter in de kamers. Had een kapotte douchekraan 9 dagen lopen klagen bij ze pas 10e dag is hij gemaakt.
    Daarnaast was het eten 10x niks en bovendien vaak koud. Rook in de salade en watermeloen een bedorven geur. Wij hebben altijd buiten moeten eten wat ons veel meer kostte dan dat het werkelijk moest zijn. In het zwembad zit ook geen chloor wat ik en de meeste mensen hebben waar genomen dus je moet je voorstellen dat je in bacterie zwemt heb er alleen maar puisten op me rug aan over gehouden. Kortom alles bij alles was dit zeker niet de juiste boeking. Heb 2 keer een mail gestuurd naar prijsvrij met een klacht en dat ik een ander hotel zou willen nooit reactie terug gehad dus via prijsvrij ook geen volgende boeking meer

    Lees meer
  • Smerig hotel slecht eten en een service van niets 12 augustus 2022
    2.0

    Het hotel kwa grote was prima te doen
    Het eten was niks
    Elke dag droog oud brood met ei en wat salade en beleg ernaast.
    De shuttle naar het strand is gratis de beach bar waar je uitkomt daar is alles betaald.
    Wij hebben 14 dagen met 7 personen hier door gebracht en zijn alleen maar uit eten geweest omdat het eten zo eentonig was.
    De douches en toilets waren zo smerig overal schimmel. De handdoeken werden niet gewisseld
    De locatie was top om je overal naar te verplaatsen heel centraal.
    De prijs kwaliteit was ook ver boven verwachting naar de prijs.
    Al heel wat vakanties geboekt via prijsvrij dit was echt de slechtste

    Lees meer
  • Verschrikkelijk 02 mei 2022
    1.0

    Dit was een scenario uit Red mijn vakantie. Vies, oud, onvriendelijk personeel, eten niet te eten. De badkamer was klein en vies met een scheve toiletbril. De laminaatvloer stond krom van vochtplekken. Er was 's nachts herrie van muziek, pratende mensen (omstreeks 3.00) en vechtende katten. Het was er 's nachts ijskoud. Een van de trappen begon met een drempel (levensgevaarlijk). Er poepen katten rond de bomen en in de zandbak. De speeltoestellen zijn afgeleefd. Ervaring: De eerste avond aangekomen na 22.00 door vertraging. Wij kregen geen eten meer want dat was er niet. De hotelmedewerker wilde wel eten voor ons bestellen. Hij had eten gehaald voor 250 lira (kwamen wij later achter) en liet ons 40 euro betalen. Wij wisten dat dit veel teveel geld was voor wat wij kregen, maar er zat geen bon bij en wij waren te moe voor een discussie. Drinken kregen wij in eerste instantie ook niet want het was 22.00 geweest en viel het niet meer onder all inclusive. Hij probeerde ons Cola te verkopen voor drie euro. Na aandringen wilde hij ons tegemoet komen en zou er drinken worden gebracht. Een andere medewerker bracht vier glazen oplos cola, dat was niet te drinken. De volgende dag kwam de reisleider bij het hotel (Annex tours). Wij legde de situatie uit en vertelde dat wij zsm naar een ander hotel wilden. Hij heeft z'n kantoor drie opties laten zoeken en met enige bijbetaling zijn wij na nog een nacht in dit horror hotel naar een ander hotel gegaan waar wij van onze vakantie hebben genoten.

    Lees meer
  • Eenvoudig, vriendelijk personeel 02 november 2019
    7.0

    We hebben genoten van ons 9 daags verblijf. Vlakbij het strand, 2 zwembaden waarvan 1 met 2 glijbanen. Ontzettend vriendelijk personeel, er was zelfs animatie voor de kinderen.

    Lees meer
  • Oud niet onderhouden Hotel 25 oktober 2019
    5.0

    We kamen om 23u05 aan en vroegen om nog iets te drinken maar dit kon niet want het was 23u voorbij. Het eten was steeds hetzelfde en de warme maaltijden waren nooit warm, behalve de soep. Het strand zou 200m van het hotel zijn maar dit bleek het strand van andere hotels te zijn. Het strand van ons hotel was te bereiken via shuttlebus dat 3km verderop lag.Ook was de all-in formule jammer genoeg niet geldig op het strand.

    Lees meer
Waarom Prijsvrij?
Best deal
De allerbeste Deals
Geen boekingskosten
Uitstekende klantenservice
Alle deals en acties op één site
Bekend van TV
Goed
8.4
  • 05 May 2025
    Top reisbureau duidelijk en…

    Top reisbureau duidelijk en overzichtelijk!

  • 05 May 2025
    Goede prijs en duidelijk

    Goede prijs en duidelijk

  • 04 May 2025
    Ging allemaal zeer soepel met boeken

    Ging allemaal zeer soepel met boeken

  • 04 May 2025
    Ideaal via prijsvrij.nl

    Voor de derde keer een reis via prijsvrij.nl geboekt. Alles wordt erg duidelijk aangegeven, extra opties zoals transfer en verzekeringen kunnen makkelijk bijgeboekt worden. Alle benodigde papieren worden vooraf gestuurd en de app is ideaal. Alles is drie keer goed verlopen, geen problemen ervaren. Hotel, transfer en vlucht waren zoals verwacht.

  • 03 May 2025
    Gebruiksvriendelijke website en onbezorgde vakantie

    Ik vond het zoeken naar een vakantie bij Prijsvrij heel gebruiksvriendelijk en prettig. De informatie en prijzen waren duidelijk en er waren geen onverwachte verrassingen. Alles was goed geregeld en de informatievoorziening in het proces was goed. We hebben dan ook een geweldige en onbezorgde vakantie gehad. Een tip waar Prijsvrij misschien nog iets mee kan is het samenwerken met parkeer services bij vliegvelden en aansluitende autoverhuur op de bestemming. Er zijn nu andere partijen die dit doen en ik denk dat Prijsvrij dat beter kan.

  • 01 May 2025
    Boeken ging snel en gemakkelijk

    Boeken ging snel en gemakkelijk

  • 01 May 2025
    Ik en me vriend hadden vakantie geboekt…

    Ik en me vriend hadden vakantie geboekt maar hebben om geboekt omdat onze dochter mee gaat

  • 29 April 2025
    goede service

    blij met snelle service en vooral duidelijkheid

  • 27 April 2025
    Goede en snelle reactie.

    Een snelle en goede reactie van Prijsvrij.nl.

  • 27 April 2025
    Makkelijk zoeken….

    Makkelijk zoeken naar een leuke vakantie. Overzichtelijke site. Boeken is een fluitje van een cent. Betaling overzicht en betaling gaat zoals het hoort. TOP !

TrustPilot

41.629 klantbeoordelingen

Cinar Family Suite
6.2
Beoordeling 500+ beoordelingen
p.p. vanaf 481, -
Checken