JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van Prijsvrij.nl.
El Borj in Mahdia, Tunesie | Prijsvrij
Foto El Borj *** Mahdia
8.9
Foto El Borj *** Mahdia
Foto El Borj *** Mahdia
Foto El Borj *** Mahdia
13
El Borj
  • Direct aan het strand
  • Lekker eten in het restaurant
  • Vele sportenmogelijkheden
  • Zwembad met apart kinderbad

Algemeen

Ligging:

  • Vlak bij het centrum
  • Strand details: met fijn zand, strand van het hotel, zandstrand
  • Afstand (ca.): tot de luchthaven Enfidha (NBE): 120 km, tot de luchthaven Monastir (MIR): 50 km, tot de luchthaven Tunis Carthage (TUN): 220 km


Faciliteiten:

  • Aantal hoofdgebouw(en): 1, aantal verdiepingen: 2
  • Aantal bijgebouwen: 5
  • Aantal kamers/accommodaties in totaal: 228
  • Receptie, 24 uurs, taal: Duits, Engels, Frans, Italiaans, taal van het land, autohuur beschikbaar, geen lift beschikbaar
  • Hotelkluis/kluizen (tegen betaling)
  • WiFi (inclusief), bij het zwembad, in de lobby, in het restaurant
  • Amfitheater, bagageruimte, bank/wisselkantoor, juwelier, kapper, winkels
  • Indoor discotheek , dranken: tegen betaling
  • Doktersservice (tegen betaling); was-/strijkservice (tegen betaling)
  • Aantal zwembaden (zonder Kinderzwembad): 1 (zoetwater)
  • Ligbedden (o.b.v. beschikbaarheid): bij het zwembad (inclusief), op het strand (inclusief)
  • Parasols (o.b.v. beschikbaarheid): bij het zwembad (inclusief); op het strand (inclusief)
  • Badhanddoeken: bij het zwembad (tegen borg), handdoekenwissel tegen betaling; op het strand (tegen borg), handdoekenwissel tegen betaling
  • Parkeerplekken (o.b.v. beschikbaarheid): op het hotelterrein: inclusief
  • Aantal restaurants in totaal: 3
  • Aantal bars: 3
  • Aantal cafés: 1


Nationale categorie: 3 sterren

Kinderen:

  • Details kinderzwembad: zoetwater
  • Aantal speelplaatsen: 1
  • Miniclub (inclusief), van 4 tot 12 jaar
  • Kindermaaltijden-/buffet (inclusief)
  • Spelletjesruimte (tegen betaling)
  • Babybedjes (inclusief)
  • Oppasservice (voor een toeslag, ter plaatse te betalen), reservering vereist
  • Kinderstoelen (inclusief)


Tweepersoonskamer tuinzijde (DZG), Twin Room:

  • Kamergrootte in m² van ca.26 - m²
  • Min. bezetting (volwassenen + kinderen): 2+0, max. bezetting (volwassenen + kinderen): 2+1, 3+0
  • Douche/toilet
  • Flatscreen-tv, föhn, satelliet-tv, telefoon
  • Balkon
  • Kluisje (tegen betaling)
  • Airco (inclusief), van 15-06 tot 15-09, seizoensgebonden
  • Ook voor alleen gebruik (D1G), min. bezetting (volwassenen + kinderen): 1+0, max. bezetting (volwassenen + kinderen): 1+1|1+2
  • Kamerreiniging dagelijks (inclusief)
  • Verschonen van beddengoed 2 x per week (inclusief)
  • Verschonen van handdoeken dagelijks (inclusief)


Familiekamer (FZ), Family Room:

  • Kamergrootte in m² van ca.26 - m²
  • Min. bezetting (volwassenen + kinderen): 2+2, max. bezetting (volwassenen + kinderen): 3+1, 4+0
  • Douche/toilet
  • Föhn, satelliet-tv, telefoon
  • Balkon
  • Kluisje (tegen betaling)
  • Airco (inclusief), van 15-06 tot 15-09, seizoensgebonden
  • Overige te boeken opties: tuinzijde (FZ), min. bezetting (volwassenen + kinderen): 2+2, max. bezetting (volwassenen + kinderen): 2+2
  • Kamerreiniging dagelijks (inclusief)
  • Verschonen van beddengoed 2 x per week (inclusief)
  • Verschonen van handdoeken dagelijks (inclusief)


Familiekamer tuinzijde (FZG), Family Room GardenView:

  • Kamergrootte in m² van ca.26 - m²
  • Min. bezetting (volwassenen + kinderen): 2+2, max. bezetting (volwassenen + kinderen): 2+2
  • Douche/toilet
  • Föhn, satelliet-tv, telefoon
  • Balkon
  • Kluisje (tegen betaling)
  • Airco (inclusief), van 15-06 tot 15-09, seizoensgebonden
  • Kamerreiniging dagelijks (inclusief)
  • Verschonen van beddengoed 2 x per week (inclusief)
  • Verschonen van handdoeken dagelijks (inclusief)


Maaltijden:

  • All-Inclusive (I) (zie onder)
  • Aantal restaurants in totaal: 3
  • Buffetrestaurant/specialiteitenrestaurant 'Remparts', ontbijt van 07:00-10:00, lunch van 12:30-14:30, diner van 19:00-21:00
  • À-la-carterestaurant '"NEPTUNE"' (alleen bij all-inclusive inclusief, 1 x per verblijf , reservering vereist) met Nationaale keuken, diner van 19:30-21:00
  • À-la-carterestaurant '"BIG SURE"' (tegen betaling, drankjes tegen extra betaling)
  • Aantal bars: 3
  • 1 lobbybar
  • '"AZUR"'-zwembadbar, seizoensgebonden
  • '"BIG SURE"'-strandbar (als snackbar beschikbaar), seizoensgebonden, biedt snacks aan
  • Aantal cafés: 1


All-inclusive:

  • Ontbijt: buffet
  • Lunch: buffet
  • Diner: buffet
  • Langslapersonbijt van 10:00 tot 12:00 uur
  • Koffie met taart/gebak16:00 tot 17:00 uur
  • Snacks van 11:30 tot 12:30 uur en van 15:30 tot 16:30 uur
  • Geselecteerde lokale alcoholische dranken van 10:00 tot 24:00 uur
  • Geselecteerde lokale alcoholvrije dranken van 10:00 tot 24:00 uur


Categorie: 3

Sport:

  • Fitness / sport: aerobics (alleen bij all-inclusive inbegrepen); gymnastiek (alleen bij all-inclusive inbegrepen)
  • Watersportaanbod: bananenboot (tegen betaling); boottocht (tegen betaling); jetskiën (tegen betaling); kano (tegen betaling); catamaran (tegen betaling); duiken (tegen betaling); waterpolo (alleen bij all-inclusive inbegrepen); watergymnastiek (alleen bij all-inclusive inbegrepen)
  • Balsporten: beachvolleybal (alleen bij all-inclusive inbegrepen); boccia (alleen bij all-inclusive inbegrepen); bowling (tegen betaling); voetbal (alleen bij all-inclusive inbegrepen); minigolf (alleen bij all-inclusive inbegrepen); tennis (alleen bij all-inclusive inbegrepen, 3aantal banen); tafeltennis (alleen bij all-inclusive inbegrepen); volleybal (alleen bij all-inclusive inbegrepen)
  • Andere sportfaciliteiten: paardrijden (tegen betaling, aangeboden door lokale aanbieders)


Wellness:

  • Wellnesscentrum (tegen betaling)
  • Binnenzwembad (inclusief), seizoensgebonden
  • Hamam (tegen betaling)
  • Sauna(s) (tegen betaling)
  • Dienstverleningen (tegen betaling): massages: klassieke massage; wellness- en schoonheidsbehandelingen


Amusement:

  • Animatie overdag: afwisselend
  • Avondentertainment: shows, dansavond
  • Sportanimatie: afwisselend
  • Taal: Duits, Engels, Frans, Italiaans, taal van het land


Hotel richtlijnen:

  • Huisdieren niet toegestaan
  • Inchecken vanaf: 14:00 uur
  • Uitchecken tot 12:00 uur
  • Ontbijttijden van 07:00-10:00 uur
  • Bouwjaar: 1992
  • Laatste volledige renovatie (jaar): 2010


Opmerking over de toegankelijkheid van het hotel:

  • Het hotel is geschikt voor personen met beperkte mobiliteit. Neem contact op met uw boekingskantoor met uw individuele wensen.


Opmerking voor alleenreizenden jonger dan 18 jaar

Personen jonger dan 18 jaar die alleen reizen zonder een oudere begeleider worden alleen geaccepteerd op aanvraag.

Locatie & omgeving

Reviews

8.9
Uitstekend 100+ beoordelingen
  • Ligging 8
  • Kindvriendelijkheid 8.6
  • Hygiëne 9.3
  • Faciliteiten 8.6
  • Kamer 7.3
  • Personeel 10
  • Eten & Drinken 6.6
  • Kwaliteit Bedden 7.3
  • Prijs/Kwaliteit 8
  • Uitstekend hotel 06 oktober 2025
    10

    Meer dan 3 sterren waard. Het eten was meer dan prima. Wij hebben veel gereisd en nog weinig zo goed gegeten in een all-in formule. Verse producten, genoeg afwisseling, altijd voldoende, om de dag monster's genomen van het eten ter controle. Bediening is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Dagelijkse schoonmaak van de kamers, terras en op de toiletten, altijd uitstekend. Manager loopt de hele dag rond en is makkelijk aan te spreken. Er zijn 2 animatie teams. Bravo team is gericht op de Italiaanse gasten en dat is logisch, dat zijn er veel. Ze proberen echt wel iedereen mee te nemen in de spelletjes, zijn vriendelijk tegen alle gasten. Het hotelanimatieteam is ook prima, heeft het lastiger door de vele nationaliteiten die er zijn, maar doen ook erg hun best, zijn leuk en erg vriendelijk. Wij waren zeer positief verrast over het hotel, hoe schoon het was, hoe goed het eten, de vriendelijkheid van de personeelsleden. Wij begrijpen echt de slechte recencies niet die we soms voorbij zien komen.

    Lees meer
  • Overall review 22 augustus 2025
    4.0

    Accommodatie is schoon maar verouderd. Bedden zijn hard en je hebt alleen maar lakens tot je beschikking. Eten was veelal koud, weinig keuze voor vegen mensen. Personeel in de keuken en bediening spreken geen of nauwelijks engels. Managementteam zijn slavendrijvers, gaan slecht om met hun personeel waar gasten gewoon bij zijn. Operationele personeel; schoonmaak, bar en entertainment team waren super! Dankzij hun toch nog een leuke tijd op het resort gehad. Algemeen: Tunesie is een mooi land maar zou er niet snel weer heen gaan. Zoveel zwerfafval, plastic en bouwafval langs de wegen en natuurgebieden. Gewoon om te JANKEN!! Tip: (wat nergens vermeld is en niet vermeld wordt door D-reizen: neem voldoende cash mee of zorg dat je Dinars meeneemt, er zijn weinig pinautomaten in de omgeving. Alleen creditcard wordt geaccepteerd, bijna nergens kan je betalen met je gewone rekening. Vliegreis: Heen hebben we gevlogen met Eurowings, prima te doen en vriendelijk personeel. Kleine 6. Terugreis met Nouvelair, geen aanrader!! Alles wordt in het Arabisch/ Duits gecommuniceerd. personeel onvriendelijk en de service was zeer slecht. Kwamen met verkoopkar langs maar hadden 3/4 wat op de verkooplijst aangeboden werd niet meer beschikbaar. Dikke 1 D-reizen: krijgt van ons een zwaar onvoldoende. Na volledige betaling geen mail meer gehad over verdere verloop van de vakantie. 2 dagen voor vertrek zelf met All-tours gebeld over reisdocumenten en online incheck mogelijkheden. D-reizen heeft hier zwaar in verzaakt. Niet bereikbaar en als je ze na uur wachten aan de lijn had wisten ze je niet of nauwelijks te helpen. Ook zijn we fout ingelicht over de te betalen toeristenbelasting, aangegeven werd dat we ca €30,- zouden moeten betalen waar we uiteindelijk €120 hebben betaald ter plekke. Wij gaan NOOIT meer via D-reizen boeken.

    Lees meer
Waarom Prijsvrij?
Best deal
De allerbeste Deals
Geen boekingskosten
Uitstekende klantenservice
Alle deals en acties op één site
Bekend van TV
Goed
8.2
  • 20 November 2025
    Prijsvrij moet je zeker meenemen in de prijsvergelijking van een vakantie.

    Ik ben een wereldreiziger en heb inmiddels op alle mogelijke websites reizen geboekt. Bij de een werkt het wat gemakkelijker dan bij de ander, en de gegeven informatie is bij de een wat uitgebreider dan bij de ander. Ik check vóór reservering bijna altijd diverse websites b.v. booking.com qua volledigheid van informatie [b.v. koffiezetter op de kamer, gratis parkeergelegenheid, etc.]. En als er informatie ontbreekt of onduidelijk is neem ik soms contact op met het betreffende hotel, want dat werkt ook altijd goed. Al met al, mijn ervaringen met de boeking van mijn a.s. reis naar de Canarische Eilanden in januari zijn prima. Ik heb in eerdere beoordelingen gelezen dat het irritant gevonden wordt dat bij het klikken op een prijs in de tabel de reis - meestal - een stuk duurder wordt. Dát is het nadeel van boeken bij Prijsvrij. Het is altijd afwachten wat de prijs van een reis doet, en wat me vooral opvalt is dat die nooit goedkoper wordt ;-) Kortom, Prijsvrij is zeker aanbevelenswaardig, omdat het at the end vaak de laagste prijs aanbiedt.

  • 20 November 2025
    Super makkelijk om te boeken

    Super makkelijk om te boeken. Wat wel jammer was is dat de prijs ineens €100 duurder werd in een halve dag.

  • 20 November 2025
    Reis boeken gaat het heel soepel

    Het gaat altijd makkelijk om een reis te boeken en jullie zijn vaak ook ets goedkoper, tijdens de reis nooit iets mee gemaakt dus alles verloopt altijd goed

  • 19 November 2025
    Altijd alles top geregeld

    Nu al een aantal keer via prijsvrij geboekt en nog nooit problemen gehad. Alles altijd goed geregeld.

  • 19 November 2025
    Fijne en duidelijke website

    Ik vind het een makkelijk te navigeren website met duidelijke en overzichtelijke informatie. Het boekingsproces was gemakkelijk en de bevestiging was ook snel binnen.

  • 19 November 2025
    Tweede keer geboekt met pris vrij…

    Tweede keer geboekt met pris vrij vakanties, makkelijk gedaan, mailtje meetaan met alle ries informatie en zo voort, met de app is het hartstikke fijn alles op het rij voor je, 5 ster!

  • 19 November 2025
    Vakantiegevoel vanaf het eerste moment tijdens onze boeking bij Prijsvrij vakanties

    Wij hebben onlangs onze vakantie bij Prijsvrij geboekt en dat ging verrassend soepel. De informatie was helder, de prijzen klopten met wat je uiteindelijk betaalt en de keuzes waren eenvoudig te vergelijken. Dat gaf meteen vertrouwen. De communicatie verliep duidelijk en vlot, met tijdige updates over documenten en praktische zaken. Daardoor konden we ontspannen toewerken naar onze reis. Wat vooral opviel is dat er geen onverwachte kosten of onduidelijkheden waren en dat de aangeboden accommodaties goed aansloten bij wat wij zochten. Voor de vakantieganger in spe die een betrouwbare en overzichtelijke manier zoekt om een vakantie te boeken is Prijsvrij echt een aanrader. Het bedrijf zorgt voor duidelijkheid en gemak, waardoor het boeken zelf al een prettige ervaring wordt.

  • 18 November 2025
    Snel - accuraat en eerlijk

    Snelle boeking, duidelijke omschrijving en een perfect werkende app. Wat een fijne en moeiteloze manier om een vakantie te boeken en up to date te blijven.

  • 18 November 2025
    Handige website

    Prijs kwaliteit is echt super Nu al een paar keer bij jullie geboekt en we zijn zeer tevredenen. Je kan makkelijk je boeking terug vinden, en alles staat handig in de app. Het boeken is simpel en duidelijk Website is overzichtelijk

  • 18 November 2025
    Een verkeerd gegeven ingevuld

    We hebben een reis geboekt met Prijsvrij. Bij de tenaamstelling van de reizende personen was iets misgegaan. Ik werd gebeld !!!! (waar kom je dat tegenwoordig nog tegen ?) door prijsvrij en meen heeft dit kosteloos gecorrigeerd.

TrustPilot

43.667 klantbeoordelingen

El Borj
8.9
Uitstekend 100+ beoordelingen
p.p. vanaf 645, -
Checken