JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van Prijsvrij.nl.
Vincci Nozha Beach en Spa in Tunesie, Tunesie | Prijsvrij

Vincci Nozha Beach en Spa

Tunesie - Golf Van Hammamet - Hammamet

Foto Vincci Nozha Beach en Spa **** Hammamet
8.1
Foto Vincci Nozha Beach en Spa **** Hammamet
Foto Vincci Nozha Beach en Spa **** Hammamet
Foto Vincci Nozha Beach en Spa **** Hammamet
11
Vincci Nozha Beach en Spa
  • Ontspannen in het Wellness center
  • Vele leuke (sport-)activiteiten
  • Direct aan het zandstrand
  • Populair resort met waterglijbanen

Algemeen

Vakantie aan het lange zandstrand van Hammamet! Het Vincci Nozha Beach hotel biedt persoonlijke service, een uitstekende keuken en genieten in het wellnesscenter maken jouw verblijf tot een unieke vakantiebelevenis! Hier wordt de typische Tunesische gastvrijheid gevierd en groot en klein is van harte welkom.

Ligging in Hammamet

  • Direct aan het lange brede zandstrand gelegen
  • Ligbedden en parasols op het strand aanwezig
  • Diverse restaurantjes in de omgeving

Faciliteiten Vincci Nozha Beach

  • Aantal kamers: 443
  • Zwembad
  • Lobby met receptie
  • 3 waterglijbanen
  • Buffetrestaurant
  • Ligbedden en parasols
  • 2 specialiteitenrestaurants
  • Badhanddoeken
  • Moorscafé
  • Pool-/beachbar
  • Pub (tegen betaling)
 

Verzorging

Je verblijft op basis van All Inclusive:

  • Alle maaltijden in buffetvorm
  • 's Middgas snacks, koekjes en cake
  • Lokale (alcoholische) drankjes (10:00-24:00)

Kinderen

  • Miniclub (4-12 jaar)
  • Kinderbad
  • Speelplaats

Wellness

Er is een heerlijk wellnesscenter aanwezig (400m²) met een hamam en binnenbad. Ook worden er diverse massages en schoonheidsbehandelingen gegeven.

Sport

  • Tennis
  • Voetbal
  • Tafeltennis
  • Minigolf
  • Watersporten op het strand (lokale aanbieders en tegen betaling)

Kamers

Standaardkamers:
Deze zijn ongeveer 21m² groot. Tussen 15/06 en 15/09 is er airconditioning aanwezig. Tevens beschikken de kamers over een televisie, huurkluisje en koelkast. De badkamer bestaat uit een bad of douche, een toilet en föhn. Ook is er een balkon of terras aanwezig, naar keuze met zeezicht. Max. geschikt voor 3 volwassenen.


Familiekamers:

Deze kamers zijn ongeveer 28m² groot en beschikken over dezelfde faciliteiten als de standaardkamers. Max. geschikt voor 4 volwassenen.

Lees meer

Locatie & omgeving

Reviews

8.1
Zeer goed 500+ beoordelingen
  • Ligging 7.2
  • Hygiëne 6.1
  • Kindvriendelijkheid 7.8
  • Faciliteiten 5.9
  • Kamer 6
  • Animatie 7.5
  • Personeel 7.1
  • Eten & Drinken 5.7
  • Kwaliteit Bedden 5.9
  • Prijs/Kwaliteit 6.9
  • Relaxen 08 augustus 2024
    10

    Resort was geweldig, qua eten, schoonmaak , zwembad, bar, echt alles.

  • Super slecht 21 augustus 2022
    2.0

    We kwamen aan om 1 uur snachts en onze kamer was nog niet klaar. Dus kregen we een tijdelijke kamer. En dat zou in eerste instantie 2 aparte kamer zijn terwijl we een familie kamer zouden hebben. Zijn hier niet mee akkoord gegaan en na veel discussie hebben we 2 kamers gekregen die aan elkaar grenzen via een deur. Het restaurant was open maar de hadden aleen gele rijst verder niks. Dus wij naar de kamer. We kregen het pasje en ze zei ja hier recht door naar buiten dan links en dan gebouw in. Verder geen uitleg verder van het hotel. Wanneer is wat open wat kan je doen ect. Eenmaal met alle koffers in kamer is de kamer ook niet echt schoon. Hebben foto's gemaakt. Dan is het restaurant ook echt vies. Ook dit hebben we tegen de restaurant manager gezegd en die zei ja sorry maar er word niks mee gedaan. Ook hier hebben we foto's van. Het personeel is heel erg chagrijnig. Je staan bijna een half uur ind e rij voor 2 mini pannekoekjes. Meer krijg je er niet ook niet als je zegt dat je ook van de kinderen haalt.Dus met kinderen is dit echt geen succes. Zwembad is ook erg vies. Roosters liggen los. Binnen zwembad is heel erg liggen stukken tegel in. Ook het middags en avond en snack moment zijn echt heel erg teleurgesteld. Je wacht heel erg lang en geen eten wat de kinderen echt eten. Mij kinderen leven hier op droge koude pasta en pannekoeken en droog brood. En ze hebben wel patat enz maar daar moet je dan apart voor betalen. Echt belangrijk voor een all in hotel. We zijn zelf eten buiten het hotel gaan halen en dingen im de supermarkt. Ook mogen we savond de enige magnetron die in het restaurant is niet gebuiken om melk op te warmen. Want het restaurant is dicht. De wc in de.lobie zijn ook heel erg vies en stinken erg. Ook liggen alle bedjes hele dagen vol en handdoeken blijven liggen dus als je al een bedje hebt moet je hem echt houden. En de 3 glijbanen die er al zijn echt wel aan vervanging toe. Zijn gewoon kapotte stukken verf dat er af komt.. ook al klaag je ze doen er niks aan. Op de dag van vertrek van de lift kapot en zaten op de 3de verdieping. Meerdere keren geklaagd maar ze doen er niks mee. Na veel gezeur kwamen ze ons gelukkig helpen om de koffers en kinderwagen te tillen maar ze waren echt niet blij.

    Lees meer
  • Erg slecht hotel dat geen 4 sterren waard is 05 oktober 2019
    2.0

    Om 22:00 uur aangekomen en toen was de kamer nog steeds gereed. Het personeel was erg asociaal. De lakens werden niet gewassen. Het personeel gaf aan dat ze de lakens enkel in de droger stoppen terwijl de lakens erg vies waren. Bij vragen werden we niet geholpen bij de receptie. Ze hadden telkens een leugen. De kamers hadden geen aangename geur.

    Lees meer
  • massa hotel s avonds heel rumoerig 07 mei 2019
    4.0

    lange reis met de bu ruim 2 uur van luchthaven naar hotel

    Lees meer
  • Gaat wel 07 mei 2019
    5.0

    Was zo als ik gedacht had op zich netjes schoon genoeg eten

  • Goed hotel 17 oktober 2018
    6.0

    Wij waren hier met 2 stellen, hebben het hier erg naar ons zin gehad. Hotel is gedateerd waardoor het er soms niet schoon en mooi uit ziet. Echter is dit wel echt het geval, het personeel is continu bezig alles voor de gasten zo goed en fijn mogelijk te maken. Je kan niet naar de wc in de lobby gaan zonder dat je er een schoonmaakster ziet bijv.

    Lees meer
  • aardig, maar niet spectaculair 01 september 2018
    7.0

    mooie locatie die netjes werd onderhouden. Eten beetje eentonig en weinig variatie door de week heen.

    Lees meer
  • Alles was matig 16 augustus 2018
    6.0

    Matig eten, steeds hetzelfde en veel te weinig voor t aantal gasten
    Flessen water op tafel waar iedereen een beetje uit drinkt en daarna weggegooid wordt. Geen frisdrank tenzij je t vraagt en de ober geeft je dan een fles warme cola wat weer stiekem moet.
    Mooi zwembad, glijbanen stelt niet veel voor, alleen geschikt voor wat kleinere kinderen. Wij kwamen om 11.30 aan en hebben tot 15.00 op onze kamer en kluisje moeten wachten. Dus niet zwemmen niet douchen niks want je kon nergens heen. Bedden ging wel maar de kussens waren erg geklontert. Naar de hamam geweest bij t hotel en dat is een afspiegeling van t hotel. Oud en versleten. Animatieteam deed erg zn best de hele dag en t personeel is erg aardig

    Lees meer
  • Eten en hygiëne kunnen veel beter 19 juli 2018
    6.0

    Het eten van het hotel is eentonig en de hygiëne van alles is erg slecht

    Lees meer
Waarom Prijsvrij?
Best deal
De allerbeste Deals
Geen boekingskosten
Uitstekende klantenservice
Alle deals en acties op één site
Bekend van TV
Goed
8.4
  • 20 May 2025
    Het boeken gaat heel makkelijk echter…

    Het boeken gaat heel makkelijk echter het zou makkelijk zijn als je de preferenties gelijk bij het boeken zou kunnen opgeven. Nu moet je bellen of via een internet site iets invullen en hopen dat je antwoord krijgt.

  • 19 May 2025
    Uitstekend je vakantie plannen

    Hoewel we onze vakantie nog tegoed hebben, willen we nu alvast onze waardering uitspreken voor hoe alles tot nu toe is verlopen met Prijsvrij. Vanaf het eerste moment dat we op de website kwamen, voelden we ons enthousiast en goed geïnformeerd. De website is overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en het aanbod is indrukwekkend – werkelijk voor ieder wat wils! Het boeken ging verrassend vlot. Binnen enkele minuten hadden we alle informatie die we nodig hadden en was alles geregeld. Ook kregen we direct een duidelijke en overzichtelijke bevestiging per mail, wat ons veel vertrouwen gaf. De communicatie is fantastisch. We kregen snel antwoord op onze vragen, en de klantenservice is vriendelijk, geduldig en deskundig. Je merkt dat ze echt met je meedenken en dat persoonlijke service hier hoog in het vaandel staat. Ook via de mail en in de klantenportaalomgeving is alles helder en transparant.

  • 19 May 2025
    Geslaagde vakantie

    Alles was goed geregeld en kwam overeen met wat op de website stond vermeld.

  • 19 May 2025
    3 jaar geleden via prijsvrij ook…

    3 jaar geleden via prijsvrij ook geboekt, alles super goed geregeld en een heerlijke vakantie gehad. Nu op voor een nieuwe ronde!

  • 19 May 2025
    What you see is what you get

    What you see is what you get! Super experience

  • 19 May 2025
    De boeking verliep heel soepel

    De boeking verliep heel soepel. Omdat ik in het verleden eerder bij prijsvrij had geboekt waren een hoop velden al ingevuld. Uiteraard wel gecontroleerd

  • 19 May 2025
    Prijsvrij maakt mij blij

    De vakantie was makkelijk te boeken. Goed overzicht van alle mogelijke opties. Kan makkelijk gefilterd zoeken naar vakanties

  • 19 May 2025
    Goed geregeld goeie prijs!

    Goed geregeld goeie prijs!

  • 19 May 2025
    Klantvriendelijk…

    We zijn keurig geholpen via de telefoon over onze reis

  • 19 May 2025
    Beste prijs voor complete reis

    Makkelijk te filteren naar mijn reisvoorkeuren en belangrijkste is zeker de beste prijs voor mijn reis. Los boeken van vlucht en accomodatie was veel duurder.

TrustPilot

41.754 klantbeoordelingen

Vincci Nozha Beach en Spa
8.1
Zeer goed 500+ beoordelingen
p.p. vanaf 474, -
Checken