JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van Prijsvrij.nl.
Gavimar La Mirada Club Resort | Prijsvrij

Gavimar La Mirada Club Resort

Spanje - Mallorca - Cala Dor

Foto Gavimar La Mirada Club Resort *** Cala Dor
7.7
Foto Gavimar La Mirada Club Resort *** Cala Dor
Foto Gavimar La Mirada Club Resort *** Cala Dor
Foto Gavimar La Mirada Club Resort *** Cala Dor
19
Gavimar La Mirada Club Resort
  • Verblijf in ruime appartementen
  • Genoeg te beleven voor de kids
  • Dichtbij de baai Caló d'es Pou
  • Ook all-inclusive te boeken!

Laat je vertroetelen op vakantie in Gavimar La Mirada. Dit 3-sterren hotel in Cala Dor biedt je een fantastisch verblijf aan op basis van all inclusive. Gavimar la Mirada is een van onze bestsellerhotels op Mallorca. Dat heeft te maken met grote pluspunten zoals de gemoedelijke sfeer en de ligging aan het strand. Bovendien is het hotel zeer kindvriendelijk waardoor je er met het hele gezin een topvakantie beleeft. Gavimar La Mirada lijkt wel een typisch Spaanse ‘pueblo blanco. Dit komt door de vele witgekleurde kamers en appartementen in Spaanse stijl. Wanneer kom jij dit vakantieparadijs ontdekken?

Ervaar het Spaanse gevoel bij Gavimar La Mirada!

Ligging in Cala d’Or

Het is een héél klein stukje lopen naar de idyllische baai Caló d'es Pou. Zo sta je elke dag voor de luxe keuze: gaan we naar het zwembad of het strand? Gavimar La Mirada ligt in een rustige straat in de wijk Es Forti. Een pittoreske jachthaven vind je op 1,5 km en op 2,5 km ligt het levendige centrum van Cala D'Or.

Faciliteiten Gavimar La Mirada

Plof neer op een ligbed aan het heerlijke buitenzwembad in een ruime tuin vol palmbomen! De vakantiesfeer heb je snel te pakken! Slurp een lekker koel drankje naar binnen op het terras, zorg voor de inwendige mens in het buffetrestaurant en sport je fit in de fitness met cardio- en krachtapparaten. Dit alles beleef je vanuit één van de 120 kamers of appartementen van Gavimar La Mirada!

Verzorging

In Gavimar La Mirada kun je qua verzorging kiezen uit verschillende types. Voor een onbezorgde vakantie kies je all inclusive. Hierbij is het ontbijt, lunch en diner in buffetvorm inbegrepen plus snacks en dranken tussen de maaltijden door (van 10.00 tot 23.00 uur). Je kunt ook verblijven op basis van halfpension. In dit geval mag je aanschuiven bij het ontbijt- en dinerbuffet. Goed om te weten: in het hoogseizoen (begin juni tot eind september) is alleen all inclusive mogelijk.

Kinderen

In het hoogseizoen kunnen de kids nieuwe vriendjes maken bij de miniclub (4 tot 16 jaar). ’s Avonds klinkt steevast de minidisco, met die voetjes van de vloer! Daarnaast is er speciaal voor de kinderen een speeltuin en een kinderbad zodat ze veilig kunnen zwemmen.

Sport- en entertainment

Daag iemand uit voor een potje tafeltennis, wees sportief op het volleybalveld en probeer in de ‘bull’ te gooien met darts. Deze en nog vele andere sporten zoals jeu de boules zijn mogelijk bij Gavimar La Mirada. Op het gebied van entertainment kun je rekenen op genoeg vermaak met leuke shows, livemuziek en misschien win je wel een prijs met de bingo.  

Kamers Gavimar La Mirada

Appartement type B
(APB, ca. 36 m²) Dit appartement is voorzien van nette meubels. In de woonkamer vind je een slaapbank en daarnaast is er ook nog een aparte slaapkamer. Het appartement is voorzien van airconditioning, kitchenette, eethoek, tv, telefoon, huurkluis én een balkon of terras. Ook is er een badkamer met een bad/douche, föhn en toilet. Geschikt voor max. 3 volwassenen + 1 kind.

Superior tweepersoonskamer
(DSP, ca. 22 m²) Deze tweepersoonskamer heeft een gecombineerde woon-/slaapkamer en een aparte slaapkamer. Er is airconditioning, kitchenette, eethoek, tv, telefoon, huurkluis én een balkon of terras aanwezig. De badkamer is voorzien van een bad/douche, föhn en toilet. Balkon/terras. Geschikt voor max. 2 volwassenen + 2 kinderen.

Junior Suites
(JS, ca. 36 m²) De Junior Suites zijn ruimer ingericht. Je hebt een gecombineerde woon-/slaapkamer en een aparte slaapkamer. Maak gebruik van de airconditioning, kitchenette, eethoek, tv, telefoon, huurkluis en een balkon of terras. De badkamer is voorzien van bad/douche, föhn en toilet. Geschikt voor max. 3 volwassenen + 1 kind.

Populaire faciliteiten

Algemeen

  • Receptie
  • WiFi
  • 120 kamers
  • Buffetrestaurant
  • Bar
  • Buitenzwembad
  • Parasols en ligbedden
  • TV-ruimte

Sport- en entertainment 

  • Volleybal
  • Jeu de boules
  • Darts
  • Tafeltennis
  • Fitness
  • Shows 
  • Livemuziek

Kinderen

  • Speeltuin
  • Miniclub (hoogseizoen) 
  • Minidisco
  • Kinderbad

Lees meer

Locatie & omgeving

Reviews

7.7
Goed 500+ beoordelingen
  • Ligging 8.3
  • Hygiëne 7.4
  • Kindvriendelijkheid 7.5
  • Faciliteiten 7.3
  • Kamer 6.9
  • Animatie 10
  • Personeel 8.3
  • Eten & Drinken 7.2
  • Kwaliteit Bedden 7.2
  • Prijs/Kwaliteit 7.6
  • Zeer slechte hotel! 02 mei 2025
    2.0

    De water regelaar was stuk waardoor in heel het hotel het water constant in de douche superheet en superkoud werd in 1 minuut. Ik heb mijn kinderen van 5 en 7 jaar hierdoor verbrand. Meerdere gasten hebben hierover geklaagd. Er is online een review op google geplaatst door een gast hierover. - De slaapbank en klepbed in de woonkamer was keihard en niet te doen. Mijn man, 1.83m paste niet op de bank. Zijn voeten staken uit. - Bij de aanvraag voor een upgrade, vanwege de waterregelaar en de slechte bedden, moest ik €30 peMeerdereextra betalen. Dit heeft me dus €120 gekost. - De upgrade kamer had pissebedden en was niet hygiënisch. Zie foto in bijlage. Het meubilair was erg oud en alles plakte. De deurknoppen, de lichtschakelaars. Alles plakte. - De upgrade had niet eens een prullenbak in de kamer. Ik heb de manager erom moeten vragen. - De upgrade had geen bestek in de kamer bij de keukentje die er was. - Er was in de badkamer geen glas voor de tandenborstels. Ik moest van de manager een glas uit de keuken gebruiken. Er was ook geen handzeep e.d. - De badkuip van de upgrade was vies. De manager heeft de schoonmaakster moeten vragen op mijn verzoek om het nog een keer schoon te maken. - Er was een kapotte badkuip en puin op het gras bij ons tuin die bij de upgrade hoort. Zie foto in de bijlage. - De brandalarm in de woonkamer van de upgrade ging piepen, zonder dat wij iets hadden gedaan. Er was geen vuur. De medewerker haalde het weg en heeft de volgende dag nieuwe geplaatst. - Het hotel had tussen 16.00 uur en 18.30 uur geen eten. De lunch was van 13.00-15.00uur. Het avondeten was van 18.30-21.30uur. De snacks waren open van 11.00-17.00. Echter, de wérkelijke tijden van de snacks was van 12.00-16.00 uur. Daarna werd er niks meer gemaakt en op=op. Mijn kinderen hebben honger geleden van 16.00 tm 18.30uur. Zij zijn gewend om 17.00 uur avond eten te eten. Dus ik moest broodjes smeren, die ik bij de supermarkt moest kopen, op de hotelkamer, met bestek van het buffet die ik moest meenemen omdat het keukentje in onze kamer geen bestek had. - Voor elke glas en bord bij de snacks, moest je €1 betalen. Die kreeg je terug als je het glas of de bord weer terug bracht. Ze namen geen briefgeld aan. Dus ik moest briefgeld wisselen bij de receptie. Wij waren met z'n vieren. Het was nogal een gedoe met muntjes! - Er was een popcornmachine, waar €2 voor moest worden betaald voor verse popcorn. Het All-inclusive concept was dus gelogen en Niet waar in mijn beleving. - De wasmachine kost €4 en de droger kost €3. Dit betekend dus €7 voor een wasje. Ik moest ook zelf bij de supermarkt waspoeder kopen. - Het eten van het buffet was niet divers genoeg. Het rook naar vis als je binnen kwam. Ik eet geen varken en rund. Mijn kinderen konden alleen patat eten en komkommers.

    Lees meer
  • Zeer slechte hotel! 02 mei 2025
    2.0

    De water regelaar was stuk waardoor in heel het hotel het water constant in de douche superheet en superkoud werd in 1 minuut. Ik heb mijn kinderen van 5 en 7 jaar hierdoor verbrand. Meerdere gasten hebben hierover geklaagd. Er is online een review op google geplaatst door een gast hierover. - De slaapbank en klepbed in de woonkamer was keihard en niet te doen. Mijn man, 1.83m paste niet op de bank. Zijn voeten staken uit. - Bij de aanvraag voor een upgrade, vanwege de waterregelaar en de slechte bedden, moest ik €30 peMeerdereextra betalen. Dit heeft me dus €120 gekost. - De upgrade kamer had pissebedden en was niet hygiënisch. Zie foto in bijlage. Het meubilair was erg oud en alles plakte. De deurknoppen, de lichtschakelaars. Alles plakte. - De upgrade had niet eens een prullenbak in de kamer. Ik heb de manager erom moeten vragen. - De upgrade had geen bestek in de kamer bij de keukentje die er was. - Er was in de badkamer geen glas voor de tandenborstels. Ik moest van de manager een glas uit de keuken gebruiken. Er was ook geen handzeep e.d. - De badkuip van de upgrade was vies. De manager heeft de schoonmaakster moeten vragen op mijn verzoek om het nog een keer schoon te maken. - Er was een kapotte badkuip en puin op het gras bij ons tuin die bij de upgrade hoort. Zie foto in de bijlage. - De brandalarm in de woonkamer van de upgrade ging piepen, zonder dat wij iets hadden gedaan. Er was geen vuur. De medewerker haalde het weg en heeft de volgende dag nieuwe geplaatst. - Het hotel had tussen 16.00 uur en 18.30 uur geen eten. De lunch was van 13.00-15.00uur. Het avondeten was van 18.30-21.30uur. De snacks waren open van 11.00-17.00. Echter, de wérkelijke tijden van de snacks was van 12.00-16.00 uur. Daarna werd er niks meer gemaakt en op=op. Mijn kinderen hebben honger geleden van 16.00 tm 18.30uur. Zij zijn gewend om 17.00 uur avond eten te eten. Dus ik moest broodjes smeren, die ik bij de supermarkt moest kopen, op de hotelkamer, met bestek van het buffet die ik moest meenemen omdat het keukentje in onze kamer geen bestek had. - Voor elke glas en bord bij de snacks, moest je €1 betalen. Die kreeg je terug als je het glas of de bord weer terug bracht. Ze namen geen briefgeld aan. Dus ik moest briefgeld wisselen bij de receptie. Wij waren met z'n vieren. Het was nogal een gedoe met muntjes! - Er was een popcornmachine, waar €2 voor moest worden betaald voor verse popcorn. Het All-inclusive concept was dus gelogen en Niet waar in mijn beleving. - De wasmachine kost €4 en de droger kost €3. Dit betekend dus €7 voor een wasje. Ik moest ook zelf bij de supermarkt waspoeder kopen. - Het eten van het buffet was niet divers genoeg. Het rook naar vis als je binnen kwam. Ik eet geen varken en rund. Mijn kinderen konden alleen patat eten en komkommers.

    Lees meer
  • Zeer slechte hotel! 02 mei 2025
    2.0

    De water regelaar was stuk waardoor in heel het hotel het water constant in de douche superheet en superkoud werd in 1 minuut. Ik heb mijn kinderen van 5 en 7 jaar hierdoor verbrand. Meerdere gasten hebben hierover geklaagd. - De slaapbank en klepbed in de woonkamer was keihard en niet te doen. Mijn man, 1.83m paste niet op de bank. Zijn voeten staken uit. - Bij de aanvraag voor een upgrade, vanwege de waterregelaar en de slechte bedden, moest ik €30 peMeerdereextra betalen. Dit heeft me dus €120 gekost. - De upgrade kamer had pissebedden en was niet hygiënisch. Zie foto in bijlage. Het meubilair was erg oud en alles plakte. De deurknoppen, de lichtschakelaars. Alles plakte. - De upgrade had niet eens een prullenbak in de kamer. Ik heb de manager erom moeten vragen. - De upgrade had geen bestek in de kamer bij de keukentje die er was. - Er was in de badkamer geen glas voor de tandenborstels. Ik moest van de manager een glas uit de keuken gebruiken. Er was ook geen handzeep e.d. - De badkuip van de upgrade was vies. De manager heeft de schoonmaakster moeten vragen op mijn verzoek om het nog een keer schoon te maken. - Er was een kapotte badkuip en puin op het gras bij ons tuin die bij de upgrade hoort. Zie foto in de bijlage. - Het hotel had tussen 16.00 uur en 18.30 uur geen eten. De lunch was van 13.00-15.00uur. Het avondeten was van 18.30-21.30uur. De snacks waren open van 11.00-17.00. Echter, de wérkelijke tijden van de snacks was van 12.00-16.00 uur. Daarna werd er niks meer gemaakt en op=op. Mijn kinderen hebben honger geleden van 16.00 tm 18.30uur. Zij zijn gewend om 17.00 uur avond eten te eten. Dus ik moest broodjes smeren, die ik bij de supermarkt moest kopen, op de hotelkamer, met bestek van het buffet die ik moest meenemen omdat het keukentje in onze kamer geen bestek had. - Voor elke glas en bord bij de snacks, moest je €1 betalen. Die kreeg je terug als je het glas of de bord weer terug bracht. Ze namen geen briefgeld aan. Dus ik moest briefgeld wisselen bij de receptie. Wij waren met z'n vieren. Het was nogal een gedoe met muntjes! - Er was een popcornmachine, waar €2 voor moest worden betaald voor verse popcorn. Het All-inclusive concept was dus gelogen en Niet waar in mijn beleving. - De wasmachine kost €4 en de droger kost €3. Dit betekend dus €7 voor een wasje. Ik moest ook zelf bij de supermarkt waspoeder kopen. - Het eten van het buffet was niet divers genoeg. Het rook naar vis als je binnen kwam. Ik eet geen varken en rund. Mijn kinderen konden alleen patat eten en komkommers.

    Lees meer
  • Geweldige locatie en faciliteiten 01 mei 2025
    10

    Wat een mooie locatie, goede faciliteiten en geweldig personeel. Perfecte plek voor een heerlijke en onbezorgde vakantie.

    Lees meer
  • Mooi resort 01 mei 2025
    8.0

    Mooi resort, prima en afwisselend eten. Leuk animatieteam. Goede ligging tov het strand en centrum. Voor het geld dat je ervoor betaald, meer dan prima! Wij waren aangenaam verrast.

    Lees meer
  • Fijne Vakantie. 19 oktober 2024
    8.0

    Gezellige bestemming , ook in de nazomer. Het hotel kan een update gebruiken.

  • Verouderd appartement 10 oktober 2024
    2.0

    Wij hebben dit appartement geboekt omdat het al bij al toch redelijk goede reviews had. Toch waren wij best wel teleurgesteld. De 2 appartementen die wij hadden, waren serieus verouderd. Bad/douche was met een gordijn dat constant tegen u kleefde. In sommige tegels tegen de muur van het bad waren scheuren. Geen ventilatie in badkamer waardoor het enorm vochtig werd. Dit was ook in heel het appartement. Handdoeken droogden niet en alle kleren in de koffer/kast werden vochtig. Het water rook/smaakte echt niet goed waardoor we zelfs onze tanden poetsten met flessen water. Het eten was nooit warm. Eerder lauw/koud en zeer weinig variatie. 2 keer zijn we onmiddellijk bij opening gaan ontbijten en niet alles was toen al klaar. Ondanks we all in hadden, waren we blij dat we 's middags toch ergens anders gingen eten. Coctails zijn ook niet vers. Ze komen uit een kant en klare tap. 's Avonds doen ze wel hun best voor wat entertainment, maar het is zo luid dat je denkt dat ze naast u aan het zingen zijn. 2 zwembaden zijn wel ok. Maar ik denk in de zomer als het echt heel druk is, er te weinig plaats gaat zijn. Er is ook geen (gratis) parking. Je moet parkeren in de straat over het hotel.

    Lees meer
  • Weekend weg 09 oktober 2024
    6.0

    Vriendelijk personeel, eten goed en drinken goed! Met de taxi ben je met 5 min in het centrum van Calador. We hebben een fijn weekend gehad. Wat wij wel ellendig vonden was dat er overal zout water uitkomt. Over de kindvriendelijkheid kan ik niks zeggen. We waren in het naseizoen met een club vriendinnen. Douchen onder zout water, tandenpoetsen met zout water, zwembad zout water. Misschien is dit normaal van mallorca. Badkamer had veel schimmel en is een heel gehorig hotel.

    Lees meer
  • Mooie ligging 04 oktober 2024
    8.0

    Een al wat ouder appartementencomplex maar voldoet prima qua kwaliteit/prijs

  • Goede kamer, slecht eten 30 september 2024
    4.0

    Kamer prima inorde Eten vaak het zelfde,koud en weinig keus. Snacks liggen er soms wel 4 uur. Mogen hooguit twee uur liggen.

  • Heerlijk vertoeven 29 september 2024
    8.0

    Mooi,schoon en georganiseerd hotel. Vriendelijk personeel en schone kamers. Raar is wel dat je de laatste dag van je all-inclusieve extra moet bij betalen. In ons geval €10 pp. Ik ging ervan uit dat 7 dagen ook 7 dagen is maar dat is dus maar 6 all- inclusieve.

    Lees meer
Waarom Prijsvrij?
Best deal
De allerbeste Deals
Geen boekingskosten
Uitstekende klantenservice
Alle deals en acties op één site
Bekend van TV
Goed
8.4
  • 10 June 2025
    Reis boeken super eenvoudig.

    Kwam bij het zoeken naar een vakantie bij Prijsvrij uit. Website is overzichtelijk en na onze reis naar Spanje te hebben gevonden. Was het boeken een fluitje van een cent. Mail gekregen en ook de uitleg daar was eenvoudig. Boeken van stoelen ging soepel. Het enigste waar we nu op moeten wachten is de vakantie zelf😄

  • 10 June 2025
    Overzichtelijke site

    Overzichtelijke site, makkelijk boeken en de goedkoopste !

  • 10 June 2025
    Boeken ging heel snel

    Boeken ging heel snel

  • 10 June 2025
    Mijn 2 vakantie !

    Mijn 2 vakantie ! 1e vakantie naar Benidorm en dik tevreden met prijsvrij. Dit jaar met prijs vrij naar Alanya

  • 10 June 2025
    Goed reisaanbod!

    Goed reisaanbod met concurrerende prijzen. Ondanks dat de wachttijd aan de telefoon best lang was werd ik wel heel keurig en naar volle tevredenheid geholpen toen ik nog een vraag had bij de klantenservice.

  • 10 June 2025
    makkelijk boeken

    makkelijk boeken, heldere website

  • 09 June 2025
    Heel makkelijk alles kunnen vinden

    Heel makkelijk alles kunnen vinden, het boeken verliep ook vanzelfsprekend en was heel duidelijk.

  • 09 June 2025
    Duidelijk

    Duidelijk, makkelijk te boeken en super overzichtelijk!

  • 09 June 2025
    Top voor vakanties

    Top voor vakanties, altijd een waar je de beste prijzen krijgt. UI website ook erg goed, en nu met de nieuwe advertenties van Leo ook heel netjes gedaan. Zal tevreden blijven zolang de vakanties goed verlopen zoals ik gewend ben van Prijsvrij!

  • 09 June 2025
    Boeken was gemakkelijk!

    Vakantie was snel geboekt, alles was vrij duidelijk. Alles kon ook gewoon geregeld worden via Prijsvrij, transfer, extra koffers etc. We hadden eerst een transfer geboekt maar besloten later toch dat we liever een auto wilde boeken, transfer was in no time geannuleerd en kreeg vrij snel een nieuwe boekingsbevestiging. Inmiddels de auto ook geboekt via Prijsvrij, super gunstige voorwaarden. Ik ben zeer te spreken over het boekingsproces.

TrustPilot

41.984 klantbeoordelingen

Gavimar La Mirada Club Resort
7.7
Goed 500+ beoordelingen
p.p. vanaf 355, -
Checken