JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van Prijsvrij.nl.
Gavimar La Mirada Club Resort | Prijsvrij

Gavimar La Mirada Club Resort

Spanje - Mallorca - Cala Dor

Foto Gavimar La Mirada Club Resort *** Cala Dor
7.7
Foto Gavimar La Mirada Club Resort *** Cala Dor
Foto Gavimar La Mirada Club Resort *** Cala Dor
Foto Gavimar La Mirada Club Resort *** Cala Dor
19
Gavimar La Mirada Club Resort
  • Verblijf in ruime appartementen
  • Genoeg te beleven voor de kids
  • Dichtbij de baai Caló d'es Pou
  • Ook all-inclusive te boeken!

Laat je vertroetelen op vakantie in Gavimar La Mirada. Dit 3-sterren hotel in Cala Dor biedt je een fantastisch verblijf aan op basis van all inclusive. Gavimar la Mirada is een van onze bestsellerhotels op Mallorca. Dat heeft te maken met grote pluspunten zoals de gemoedelijke sfeer en de ligging aan het strand. Bovendien is het hotel zeer kindvriendelijk waardoor je er met het hele gezin een topvakantie beleeft. Gavimar La Mirada lijkt wel een typisch Spaanse ‘pueblo blanco. Dit komt door de vele witgekleurde kamers en appartementen in Spaanse stijl. Wanneer kom jij dit vakantieparadijs ontdekken?

Ervaar het Spaanse gevoel bij Gavimar La Mirada!

Ligging in Cala d’Or

Het is een héél klein stukje lopen naar de idyllische baai Caló d'es Pou. Zo sta je elke dag voor de luxe keuze: gaan we naar het zwembad of het strand? Gavimar La Mirada ligt in een rustige straat in de wijk Es Forti. Een pittoreske jachthaven vind je op 1,5 km en op 2,5 km ligt het levendige centrum van Cala D'Or.

Faciliteiten Gavimar La Mirada

Plof neer op een ligbed aan het heerlijke buitenzwembad in een ruime tuin vol palmbomen! De vakantiesfeer heb je snel te pakken! Slurp een lekker koel drankje naar binnen op het terras, zorg voor de inwendige mens in het buffetrestaurant en sport je fit in de fitness met cardio- en krachtapparaten. Dit alles beleef je vanuit één van de 120 kamers of appartementen van Gavimar La Mirada!

Verzorging

In Gavimar La Mirada kun je qua verzorging kiezen uit verschillende types. Voor een onbezorgde vakantie kies je all inclusive. Hierbij is het ontbijt, lunch en diner in buffetvorm inbegrepen plus snacks en dranken tussen de maaltijden door (van 10.00 tot 23.00 uur). Je kunt ook verblijven op basis van halfpension. In dit geval mag je aanschuiven bij het ontbijt- en dinerbuffet. Goed om te weten: in het hoogseizoen (begin juni tot eind september) is alleen all inclusive mogelijk.

Kinderen

In het hoogseizoen kunnen de kids nieuwe vriendjes maken bij de miniclub (4 tot 16 jaar). ’s Avonds klinkt steevast de minidisco, met die voetjes van de vloer! Daarnaast is er speciaal voor de kinderen een speeltuin en een kinderbad zodat ze veilig kunnen zwemmen.

Sport- en entertainment

Daag iemand uit voor een potje tafeltennis, wees sportief op het volleybalveld en probeer in de ‘bull’ te gooien met darts. Deze en nog vele andere sporten zoals jeu de boules zijn mogelijk bij Gavimar La Mirada. Op het gebied van entertainment kun je rekenen op genoeg vermaak met leuke shows, livemuziek en misschien win je wel een prijs met de bingo.  

Kamers Gavimar La Mirada

Appartement type B
(APB, ca. 36 m²) Dit appartement is voorzien van nette meubels. In de woonkamer vind je een slaapbank en daarnaast is er ook nog een aparte slaapkamer. Het appartement is voorzien van airconditioning, kitchenette, eethoek, tv, telefoon, huurkluis én een balkon of terras. Ook is er een badkamer met een bad/douche, föhn en toilet. Geschikt voor max. 3 volwassenen + 1 kind.

Superior tweepersoonskamer
(DSP, ca. 22 m²) Deze tweepersoonskamer heeft een gecombineerde woon-/slaapkamer en een aparte slaapkamer. Er is airconditioning, kitchenette, eethoek, tv, telefoon, huurkluis én een balkon of terras aanwezig. De badkamer is voorzien van een bad/douche, föhn en toilet. Balkon/terras. Geschikt voor max. 2 volwassenen + 2 kinderen.

Junior Suites
(JS, ca. 36 m²) De Junior Suites zijn ruimer ingericht. Je hebt een gecombineerde woon-/slaapkamer en een aparte slaapkamer. Maak gebruik van de airconditioning, kitchenette, eethoek, tv, telefoon, huurkluis en een balkon of terras. De badkamer is voorzien van bad/douche, föhn en toilet. Geschikt voor max. 3 volwassenen + 1 kind.

Populaire faciliteiten

Algemeen

  • Receptie
  • WiFi
  • 120 kamers
  • Buffetrestaurant
  • Bar
  • Buitenzwembad
  • Parasols en ligbedden
  • TV-ruimte

Sport- en entertainment 

  • Volleybal
  • Jeu de boules
  • Darts
  • Tafeltennis
  • Fitness
  • Shows 
  • Livemuziek

Kinderen

  • Speeltuin
  • Miniclub (hoogseizoen) 
  • Minidisco
  • Kinderbad

Lees meer

Locatie & omgeving

Reviews

7.7
Goed 500+ beoordelingen
  • Ligging 8.4
  • Hygiëne 7.5
  • Kindvriendelijkheid 7.5
  • Faciliteiten 7.4
  • Kamer 7
  • Animatie 10
  • Personeel 8.3
  • Eten & Drinken 7.3
  • Kwaliteit Bedden 7.3
  • Prijs/Kwaliteit 7.6
  • Was goed vriendelijk Eeten trinken Alles perfect 🤩 10 mei 2025
    10

    Perfect ☀️☀️☀️☀️😁✅

    Lees meer
  • Top 09 mei 2025
    10

    Mooi hotel, goede ligging tussen de winkeltjes, bars en strand. Goed eten, vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor herhaling vatbaar.

  • Mallorca 05 mei 2025
    10

    Supermooie vajantie in mallorca gehad. Mooi hotel, prima eten.

  • LA MIRADA Cala de Or Mallorca 04 mei 2025
    8.0

    Schone appartement, werd iedere dag schoongemaakt. Bedden/matrassen goed. Ligt op steenworp afstand van een strandje en dorpje. Dorpje zelf niets spectaculairs. Eten was oke, zeker geen culinair hoogstand. Ontbijt was dagelijks hetzelfde, maar genoeg om dagelijks wat anders te pakken. Middag en avond was oke, niet alles was altijd lekker naar mijn mening/smaak (te droog, te vet of erg taai gebakken). Maar ook kon je gevarieerd eten. Hotel is in het algemeen schoon. Zwembad was schoon, maar voor de tijd te koud om in te zwemmen. Kinderen zijn wel even in geweest in de middag. Animatie, tja ze deden hun best, voor ons en de kinderen was het echt niks. Drinken was onbeperkt, maar alcohol (bier, wijn en mixdrank) is goedkoop consumptie alcohol. Bier was koud en oke, maar wijn en mixdrankjes en zo voor mij niet te zuipen. Goedkoop alcohol. Al met al, prijskwaliteit prima voor 6 dagen. Ontevreden waren we zeker niet. Een aanrader, ja ...voor die prijs zeker. Maar we hebben betere hotels meegemaakt. We hadden een auto gehuurd dus we waren overdag vaak weg, waardoor het niet vervelend was. Bij aankomst bij het hotel om 21.30 was er niks meer te eten. Medewerker balie bood ons aan om restanten te nemen maar zag er niet Smakelijk uit (te lang gestaan/droog / uitgelebberd sla). Dus zijn we maar buiten het hotel wat gaan eten. Laatste dag waren we vroeg vertrokken. Dags ervoor vroegen we of we iets konden ontbijten voor ons vertrek. Medewerker balie zei dat er ontbijt zou zijn en dat de nachtploeg Medewerker hiervoor zou zorgen. Wij stonden eerder op om te ontbijten voor vertrek. Er stond restanten van de avond ervoor (droog en uitgelebberd sla). Dus er was GEEN ontbijt. Ben ik wel boos op geworden omdat er dags ervoor gezegd werd dat er wat zou zijn. We hadden op zn minst wat brood met beleg/smeersel verwacht en geen restanten van avond ervoor. Dus moesten we zonder ontbijten vertrekken. Dus wel een tegenvallertje. Zeg dan dat er GEEN ontbijt is en niet liegen...We hadden dan zelf brood kunnen kopen om in het appartement klaar te maken voor ons en de kinderen. Dus echt niet oke!! Verder was het personeel erg aardig (ondanks dat een had gelogen over het ontbijt) . Een ander sprak zelfs nederlands! Ook schoonmaaksters deden hun werk goed!!

    Lees meer
  • Hotel krijgt een voldoende 03 mei 2025
    6.0

    Het hotel heeft een mooie uitstraling. De inrichting is wat gedateerd en aan een opknapbeurt toe. Bedden vond ik goed maar jammer dat er geen katoen laken op het matras lag. De bedden voor de kinderen waren matig: een bank en een stretcher. De douche was dramatisch tijdens het douchen kreeg je af en toe een kokend hete stoot water over je heen. Ronduit gevaarlijk. Het eten was lekker. Veel keuze en veel afwisseling. Het animatieteam was er ook, maar wat beperkt voor de kinderen. Het was ook meivakantie dus dat was misschien te verwachten. De ligging was uitstekend, dichtbij de baaitjes en vlakbij de winkeltjes.

    Lees meer
  • Zeer slechte hotel! 02 mei 2025
    2.0

    De water regelaar was stuk waardoor in heel het hotel het water constant in de douche superheet en superkoud werd in 1 minuut. Ik heb mijn kinderen van 5 en 7 jaar hierdoor verbrand. Meerdere gasten hebben hierover geklaagd. Er is online een review op google geplaatst door een gast hierover. - De slaapbank en klepbed in de woonkamer was keihard en niet te doen. Mijn man, 1.83m paste niet op de bank. Zijn voeten staken uit. - Bij de aanvraag voor een upgrade, vanwege de waterregelaar en de slechte bedden, moest ik €30 peMeerdereextra betalen. Dit heeft me dus €120 gekost. - De upgrade kamer had pissebedden en was niet hygiënisch. Zie foto in bijlage. Het meubilair was erg oud en alles plakte. De deurknoppen, de lichtschakelaars. Alles plakte. - De upgrade had niet eens een prullenbak in de kamer. Ik heb de manager erom moeten vragen. - De upgrade had geen bestek in de kamer bij de keukentje die er was. - Er was in de badkamer geen glas voor de tandenborstels. Ik moest van de manager een glas uit de keuken gebruiken. Er was ook geen handzeep e.d. - De badkuip van de upgrade was vies. De manager heeft de schoonmaakster moeten vragen op mijn verzoek om het nog een keer schoon te maken. - Er was een kapotte badkuip en puin op het gras bij ons tuin die bij de upgrade hoort. Zie foto in de bijlage. - De brandalarm in de woonkamer van de upgrade ging piepen, zonder dat wij iets hadden gedaan. Er was geen vuur. De medewerker haalde het weg en heeft de volgende dag nieuwe geplaatst. - Het hotel had tussen 16.00 uur en 18.30 uur geen eten. De lunch was van 13.00-15.00uur. Het avondeten was van 18.30-21.30uur. De snacks waren open van 11.00-17.00. Echter, de wérkelijke tijden van de snacks was van 12.00-16.00 uur. Daarna werd er niks meer gemaakt en op=op. Mijn kinderen hebben honger geleden van 16.00 tm 18.30uur. Zij zijn gewend om 17.00 uur avond eten te eten. Dus ik moest broodjes smeren, die ik bij de supermarkt moest kopen, op de hotelkamer, met bestek van het buffet die ik moest meenemen omdat het keukentje in onze kamer geen bestek had. - Voor elke glas en bord bij de snacks, moest je €1 betalen. Die kreeg je terug als je het glas of de bord weer terug bracht. Ze namen geen briefgeld aan. Dus ik moest briefgeld wisselen bij de receptie. Wij waren met z'n vieren. Het was nogal een gedoe met muntjes! - Er was een popcornmachine, waar €2 voor moest worden betaald voor verse popcorn. Het All-inclusive concept was dus gelogen en Niet waar in mijn beleving. - De wasmachine kost €4 en de droger kost €3. Dit betekend dus €7 voor een wasje. Ik moest ook zelf bij de supermarkt waspoeder kopen. - Het eten van het buffet was niet divers genoeg. Het rook naar vis als je binnen kwam. Ik eet geen varken en rund. Mijn kinderen konden alleen patat eten en komkommers.

    Lees meer
  • Zeer slechte hotel! 02 mei 2025
    2.0

    De water regelaar was stuk waardoor in heel het hotel het water constant in de douche superheet en superkoud werd in 1 minuut. Ik heb mijn kinderen van 5 en 7 jaar hierdoor verbrand. Meerdere gasten hebben hierover geklaagd. Er is online een review op google geplaatst door een gast hierover. - De slaapbank en klepbed in de woonkamer was keihard en niet te doen. Mijn man, 1.83m paste niet op de bank. Zijn voeten staken uit. - Bij de aanvraag voor een upgrade, vanwege de waterregelaar en de slechte bedden, moest ik €30 peMeerdereextra betalen. Dit heeft me dus €120 gekost. - De upgrade kamer had pissebedden en was niet hygiënisch. Zie foto in bijlage. Het meubilair was erg oud en alles plakte. De deurknoppen, de lichtschakelaars. Alles plakte. - De upgrade had niet eens een prullenbak in de kamer. Ik heb de manager erom moeten vragen. - De upgrade had geen bestek in de kamer bij de keukentje die er was. - Er was in de badkamer geen glas voor de tandenborstels. Ik moest van de manager een glas uit de keuken gebruiken. Er was ook geen handzeep e.d. - De badkuip van de upgrade was vies. De manager heeft de schoonmaakster moeten vragen op mijn verzoek om het nog een keer schoon te maken. - Er was een kapotte badkuip en puin op het gras bij ons tuin die bij de upgrade hoort. Zie foto in de bijlage. - De brandalarm in de woonkamer van de upgrade ging piepen, zonder dat wij iets hadden gedaan. Er was geen vuur. De medewerker haalde het weg en heeft de volgende dag nieuwe geplaatst. - Het hotel had tussen 16.00 uur en 18.30 uur geen eten. De lunch was van 13.00-15.00uur. Het avondeten was van 18.30-21.30uur. De snacks waren open van 11.00-17.00. Echter, de wérkelijke tijden van de snacks was van 12.00-16.00 uur. Daarna werd er niks meer gemaakt en op=op. Mijn kinderen hebben honger geleden van 16.00 tm 18.30uur. Zij zijn gewend om 17.00 uur avond eten te eten. Dus ik moest broodjes smeren, die ik bij de supermarkt moest kopen, op de hotelkamer, met bestek van het buffet die ik moest meenemen omdat het keukentje in onze kamer geen bestek had. - Voor elke glas en bord bij de snacks, moest je €1 betalen. Die kreeg je terug als je het glas of de bord weer terug bracht. Ze namen geen briefgeld aan. Dus ik moest briefgeld wisselen bij de receptie. Wij waren met z'n vieren. Het was nogal een gedoe met muntjes! - Er was een popcornmachine, waar €2 voor moest worden betaald voor verse popcorn. Het All-inclusive concept was dus gelogen en Niet waar in mijn beleving. - De wasmachine kost €4 en de droger kost €3. Dit betekend dus €7 voor een wasje. Ik moest ook zelf bij de supermarkt waspoeder kopen. - Het eten van het buffet was niet divers genoeg. Het rook naar vis als je binnen kwam. Ik eet geen varken en rund. Mijn kinderen konden alleen patat eten en komkommers.

    Lees meer
  • Zeer slechte hotel! 02 mei 2025
    2.0

    De water regelaar was stuk waardoor in heel het hotel het water constant in de douche superheet en superkoud werd in 1 minuut. Ik heb mijn kinderen van 5 en 7 jaar hierdoor verbrand. Meerdere gasten hebben hierover geklaagd. - De slaapbank en klepbed in de woonkamer was keihard en niet te doen. Mijn man, 1.83m paste niet op de bank. Zijn voeten staken uit. - Bij de aanvraag voor een upgrade, vanwege de waterregelaar en de slechte bedden, moest ik €30 peMeerdereextra betalen. Dit heeft me dus €120 gekost. - De upgrade kamer had pissebedden en was niet hygiënisch. Zie foto in bijlage. Het meubilair was erg oud en alles plakte. De deurknoppen, de lichtschakelaars. Alles plakte. - De upgrade had niet eens een prullenbak in de kamer. Ik heb de manager erom moeten vragen. - De upgrade had geen bestek in de kamer bij de keukentje die er was. - Er was in de badkamer geen glas voor de tandenborstels. Ik moest van de manager een glas uit de keuken gebruiken. Er was ook geen handzeep e.d. - De badkuip van de upgrade was vies. De manager heeft de schoonmaakster moeten vragen op mijn verzoek om het nog een keer schoon te maken. - Er was een kapotte badkuip en puin op het gras bij ons tuin die bij de upgrade hoort. Zie foto in de bijlage. - Het hotel had tussen 16.00 uur en 18.30 uur geen eten. De lunch was van 13.00-15.00uur. Het avondeten was van 18.30-21.30uur. De snacks waren open van 11.00-17.00. Echter, de wérkelijke tijden van de snacks was van 12.00-16.00 uur. Daarna werd er niks meer gemaakt en op=op. Mijn kinderen hebben honger geleden van 16.00 tm 18.30uur. Zij zijn gewend om 17.00 uur avond eten te eten. Dus ik moest broodjes smeren, die ik bij de supermarkt moest kopen, op de hotelkamer, met bestek van het buffet die ik moest meenemen omdat het keukentje in onze kamer geen bestek had. - Voor elke glas en bord bij de snacks, moest je €1 betalen. Die kreeg je terug als je het glas of de bord weer terug bracht. Ze namen geen briefgeld aan. Dus ik moest briefgeld wisselen bij de receptie. Wij waren met z'n vieren. Het was nogal een gedoe met muntjes! - Er was een popcornmachine, waar €2 voor moest worden betaald voor verse popcorn. Het All-inclusive concept was dus gelogen en Niet waar in mijn beleving. - De wasmachine kost €4 en de droger kost €3. Dit betekend dus €7 voor een wasje. Ik moest ook zelf bij de supermarkt waspoeder kopen. - Het eten van het buffet was niet divers genoeg. Het rook naar vis als je binnen kwam. Ik eet geen varken en rund. Mijn kinderen konden alleen patat eten en komkommers.

    Lees meer
  • Geweldige locatie en faciliteiten 01 mei 2025
    10

    Wat een mooie locatie, goede faciliteiten en geweldig personeel. Perfecte plek voor een heerlijke en onbezorgde vakantie.

    Lees meer
  • Mooi resort 01 mei 2025
    8.0

    Mooi resort, prima en afwisselend eten. Leuk animatieteam. Goede ligging tov het strand en centrum. Voor het geld dat je ervoor betaald, meer dan prima! Wij waren aangenaam verrast.

    Lees meer
  • Fijne Vakantie. 19 oktober 2024
    8.0

    Gezellige bestemming , ook in de nazomer. Het hotel kan een update gebruiken.

  • Verouderd appartement 10 oktober 2024
    2.0

    Wij hebben dit appartement geboekt omdat het al bij al toch redelijk goede reviews had. Toch waren wij best wel teleurgesteld. De 2 appartementen die wij hadden, waren serieus verouderd. Bad/douche was met een gordijn dat constant tegen u kleefde. In sommige tegels tegen de muur van het bad waren scheuren. Geen ventilatie in badkamer waardoor het enorm vochtig werd. Dit was ook in heel het appartement. Handdoeken droogden niet en alle kleren in de koffer/kast werden vochtig. Het water rook/smaakte echt niet goed waardoor we zelfs onze tanden poetsten met flessen water. Het eten was nooit warm. Eerder lauw/koud en zeer weinig variatie. 2 keer zijn we onmiddellijk bij opening gaan ontbijten en niet alles was toen al klaar. Ondanks we all in hadden, waren we blij dat we 's middags toch ergens anders gingen eten. Coctails zijn ook niet vers. Ze komen uit een kant en klare tap. 's Avonds doen ze wel hun best voor wat entertainment, maar het is zo luid dat je denkt dat ze naast u aan het zingen zijn. 2 zwembaden zijn wel ok. Maar ik denk in de zomer als het echt heel druk is, er te weinig plaats gaat zijn. Er is ook geen (gratis) parking. Je moet parkeren in de straat over het hotel.

    Lees meer
Waarom Prijsvrij?
Best deal
De allerbeste Deals
Geen boekingskosten
Uitstekende klantenservice
Alle deals en acties op één site
Bekend van TV
Goed
8.4
  • 20 May 2025
    Het boeken gaat heel makkelijk echter…

    Het boeken gaat heel makkelijk echter het zou makkelijk zijn als je de preferenties gelijk bij het boeken zou kunnen opgeven. Nu moet je bellen of via een internet site iets invullen en hopen dat je antwoord krijgt.

  • 19 May 2025
    Uitstekend je vakantie plannen

    Hoewel we onze vakantie nog tegoed hebben, willen we nu alvast onze waardering uitspreken voor hoe alles tot nu toe is verlopen met Prijsvrij. Vanaf het eerste moment dat we op de website kwamen, voelden we ons enthousiast en goed geïnformeerd. De website is overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en het aanbod is indrukwekkend – werkelijk voor ieder wat wils! Het boeken ging verrassend vlot. Binnen enkele minuten hadden we alle informatie die we nodig hadden en was alles geregeld. Ook kregen we direct een duidelijke en overzichtelijke bevestiging per mail, wat ons veel vertrouwen gaf. De communicatie is fantastisch. We kregen snel antwoord op onze vragen, en de klantenservice is vriendelijk, geduldig en deskundig. Je merkt dat ze echt met je meedenken en dat persoonlijke service hier hoog in het vaandel staat. Ook via de mail en in de klantenportaalomgeving is alles helder en transparant.

  • 19 May 2025
    Geslaagde vakantie

    Alles was goed geregeld en kwam overeen met wat op de website stond vermeld.

  • 19 May 2025
    3 jaar geleden via prijsvrij ook…

    3 jaar geleden via prijsvrij ook geboekt, alles super goed geregeld en een heerlijke vakantie gehad. Nu op voor een nieuwe ronde!

  • 19 May 2025
    What you see is what you get

    What you see is what you get! Super experience

  • 19 May 2025
    De boeking verliep heel soepel

    De boeking verliep heel soepel. Omdat ik in het verleden eerder bij prijsvrij had geboekt waren een hoop velden al ingevuld. Uiteraard wel gecontroleerd

  • 19 May 2025
    Prijsvrij maakt mij blij

    De vakantie was makkelijk te boeken. Goed overzicht van alle mogelijke opties. Kan makkelijk gefilterd zoeken naar vakanties

  • 19 May 2025
    Goed geregeld goeie prijs!

    Goed geregeld goeie prijs!

  • 19 May 2025
    Klantvriendelijk…

    We zijn keurig geholpen via de telefoon over onze reis

  • 19 May 2025
    Beste prijs voor complete reis

    Makkelijk te filteren naar mijn reisvoorkeuren en belangrijkste is zeker de beste prijs voor mijn reis. Los boeken van vlucht en accomodatie was veel duurder.

TrustPilot

41.754 klantbeoordelingen

Gavimar La Mirada Club Resort
7.7
Goed 500+ beoordelingen
p.p. vanaf 383, -
Checken