Hoogtepunten van uw hotel:Zwembad op het dak
moderne apparatuur
Lekker eten
Voel je goed in Nizwa: het nieuw gebouwde hotel op een centrale locatie biedt zijn gasten talrijke voorzieningen en een inspirerende selectie culinaire ervaringen in de restaurants en bars van het hotel.
Plaats:dichtbij het centrum
Afstand (ca.): naar de luchthaven van Muscat: 160 km; naar winkels: 5 minuten lopen; naar het aquapark: 5 minuten rijden
Inrichting:Kenmerken: vriendelijk, modern
Totaal aantal kamers/wooneenheden: 120
Entree, hal, receptie, zitjes, WiFi (inclusief)
Totaal aantal restaurants: 1
Aantal staven: 1
Poolbar (kan gebruikt worden als snackbar)
Aantal cafés: 1
Lobbycafé
Totaal aantal zwembaden: 1
Ligstoelen (afhankelijk van beschikbaarheid): bij het zwembad (inbegrepen)
Parasols (afhankelijk van beschikbaarheid): bij het zwembad (inbegrepen)
Parkeerplaatsen (afhankelijk van beschikbaarheid): op het hotelterrein: inbegrepen
Inchecken vanaf: 14.00 uur
Uitchecken: 00:00 - 12:00 uur
Nationale categorie: 3-sterren
standaardkamer (tweepersoonskamer):Kamergrootte (ca.): 24 m²
Douche/toilet
Flatscreen, haardroger, koffie- en theefaciliteiten, bureau, telefoon
WiFi (inbegrepen)
Kluis (inbegrepen)
Minibar (tegen betaling)
airco
Executive Suite (PE):Kamergrootte (ca.): 55 m²
1 slaapkamer, 1 woonkamer, met slaapkamerdeur(en)
Douche/toilet
Flatscreen, haardroger, koffie- en theefaciliteiten, bureau, telefoon
WiFi (inbegrepen)
Kluis (inbegrepen)
Minibar (tegen betaling)
airco
Voedsel:Overnachting met ontbijt (B) (buffet)
Halfpension (H), inclusief ontbijt (buffet) en diner (buffet)
Volpension (V), inclusief ontbijt (buffet), lunch (buffet) en diner (buffet)
Extra's:Fles water: dagelijks, per kamer
Hotelcategorie: 3
Sport:Fitness/actieve sporten: fitnesscentrum (inclusief)
Welzijn:Stoombad (inbegrepen)
Beperkte mobiliteit
Houd er rekening mee dat onze pakketreizen over het algemeen niet geschikt zijn voor mensen met beperkte mobiliteit, tenzij de productbeschrijving andere informatie bevat. Op verzoek geven wij u echter graag meer gedetailleerde informatie over deze geschiktheid, rekening houdend met uw behoeften .
Let op Ramadan
Houd er rekening mee dat de traditionele vastenmaand Ramadan in 2022 naar verwachting zal plaatsvinden van 22 maart 2023 tot 21 april 2023. Overdag mogen gelovigen in het openbaar geen eten of drinken nuttigen, roken of kauwgom kauwen. Als uiting van respect wordt van toeristen ook verwacht dat ze tijdens de vastentijden niet in het openbaar eten, drinken of roken. Er kunnen ook beperkingen gelden voor de hotelactiviteiten, die bijvoorbeeld van invloed zijn op het schenken van alcohol, de beschikbaarheid van restaurants en het excursie- en entertainmentprogramma. Let
op
: het is het beleid van hotels in de Verenigde Arabische Emiraten / Oman / Qatar / Bahrein / Saoedi-Arabië (afhankelijk van de regio) om bij het inchecken een creditcardgarantie of een contante borg te eisen. Deze borg wordt bij het uitchecken gerestitueerd. Indien er echter iets tegen betaling uit de minibar, het restaurant of een andere hotelfaciliteit wordt genuttigd, worden de daaraan verbonden kosten van de borg afgetrokken. Houd er rekening mee dat Duitsers die een werkvisum voor de VAE hebben, later bij het geboekte hotel het bedrag in rekening kunnen brengen.
Leeftijdsgrenzen in hotels
Houd er rekening mee dat hotels in de Arabische Emiraten/Oman/Qatar/Bahrein/Saoedi-Arabië geen mensen onder de 21 jaar accepteren die alleen reizen zonder een oudere begeleider. Volgens de wet moet minimaal één persoon per kamer 21 jaar oud zijn. Bovendien mag er geen alcohol worden geschonken aan personen onder de 21 jaar.
Let
op: het drinken van alcohol in het openbaar is verboden. Bijna alle hotels in Oman hebben een alcoholvergunning. Raadpleeg voor meer informatie de betreffende hotelbeschrijving.
Volgens de Omaanse wet mag er van zaterdag tot en met donderdag tussen 15.00 en 18.00 uur geen alcohol worden geschonken. Op vrijdag mag er vanaf 14.00 uur alcohol geschonken worden.
Er worden 24 uur per dag non-alcoholische dranken geserveerd.
Het boeken gaat heel makkelijk echter het zou makkelijk zijn als je de preferenties gelijk bij het boeken zou kunnen opgeven. Nu moet je bellen of via een internet site iets invullen en hopen dat je antwoord krijgt.
Hoewel we onze vakantie nog tegoed hebben, willen we nu alvast onze waardering uitspreken voor hoe alles tot nu toe is verlopen met Prijsvrij. Vanaf het eerste moment dat we op de website kwamen, voelden we ons enthousiast en goed geïnformeerd. De website is overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en het aanbod is indrukwekkend – werkelijk voor ieder wat wils! Het boeken ging verrassend vlot. Binnen enkele minuten hadden we alle informatie die we nodig hadden en was alles geregeld. Ook kregen we direct een duidelijke en overzichtelijke bevestiging per mail, wat ons veel vertrouwen gaf. De communicatie is fantastisch. We kregen snel antwoord op onze vragen, en de klantenservice is vriendelijk, geduldig en deskundig. Je merkt dat ze echt met je meedenken en dat persoonlijke service hier hoog in het vaandel staat. Ook via de mail en in de klantenportaalomgeving is alles helder en transparant.
Alles was goed geregeld en kwam overeen met wat op de website stond vermeld.
3 jaar geleden via prijsvrij ook geboekt, alles super goed geregeld en een heerlijke vakantie gehad. Nu op voor een nieuwe ronde!
What you see is what you get! Super experience
De boeking verliep heel soepel. Omdat ik in het verleden eerder bij prijsvrij had geboekt waren een hoop velden al ingevuld. Uiteraard wel gecontroleerd
De vakantie was makkelijk te boeken. Goed overzicht van alle mogelijke opties. Kan makkelijk gefilterd zoeken naar vakanties
Goed geregeld goeie prijs!
We zijn keurig geholpen via de telefoon over onze reis
Makkelijk te filteren naar mijn reisvoorkeuren en belangrijkste is zeker de beste prijs voor mijn reis. Los boeken van vlucht en accomodatie was veel duurder.
41.754 klantbeoordelingen