MS Pepita is een middenklasse 3-sterren appartement in Benalmadena. In dit appartement geniet je van een aangename vakantie.Het appartement wordt gemiddeld beoordeeld met een 8.2 door meer dan 98 reizigers. Bekijk snel de fotos en reviews van MS Pepita voor meer informatie. Boek jouw vakantie naar MS Pepita en geniet van een heerlijke vakantie in Spanje!
LocatieHet Hotel Apartamentos MS Pepita ligt tegenover de waterkant en de jachthaven van Benalmadena en op slechts 300 meter van 2 zandstranden. Talrijke restaurants, bars, winkels en uitgaansgelegenheden bevinden zich in de directe omgeving. De dichtstbijzijnde bushalte bereikt u na ca. 50 meter. Het is ongeveer 20 minuten lopen naar het dichtstbijzijnde treinstation, 'Arroyo de la Miel'. De luchthaven en het centrum van Málaga liggen op ongeveer 15 km afstand.FaciliteitenHet appartementenhotel van de hotelketen MS beschikt in totaal over 57 wooneenheden (48 studio's en 9 appartementen). Tot de faciliteiten behoren een receptie met receptie, lobby met zitjes, liften, excursiebalie, ca. 758 m² buitenruimte met tuin, zonneterras, zwembad (zoetwater), apart kinderbad (zoetwater) en poolbar (seizoensgebonden). ). Bij het zwembad zijn tegen betaling ligstoelen en parasols beschikbaar voor hotelgasten. Accommodatie Studio
De studio's zijn circa 35 m² groot en beschikken over een badkamer met bad of douche, toilet, haardroger (op aanvraag verkrijgbaar bij de receptie), gecombineerde woon-/slaapkamer, een tweepersoonsbed of twee eenpersoonsbedden (twin), slaapbank (1 , 20 m), airconditioning (seizoensgebonden), verwarming (seizoensgebonden), huurkluis, telefoon, satelliet-tv (flatscreen), Wi-Fi (tegen betaling), volledig ingerichte kitchenette/kitchenette (inclusief kookplaat, magnetron en koelkast ), waterkoker (op aanvraag, bij de receptie), eethoek, zithoek en balkon (gemeubileerd) of terras (gemeubileerd). Ook te boeken als studio type A.
Appartement (1 Slaapkamer)
De appartementen (1 slaapkamer) zijn ca. 45 m² groot en beschikken over dezelfde faciliteiten als de studio's, een aparte slaapkamer en een extra bed en slaapbank.
Spar-studio
De Spar-studio's hebben dezelfde uitrusting als de studio's, maar hebben een beperkt contingent en een speciale prijs. Ook boekbaar als budgetstudio type A.
Catering U
Geen maaltijden/accommodatie alleen.
HotelservicePremium Wi-Fi in de wooneenheden tegen betaling, Wi-Fi bij de receptie gratis Schoonmaakservice: van april tot oktober: elke 5 dagen van november tot maart: één keer per week Wissel van beddengoed en handdoeken: van april tot Oktober: elke 3 dagen van november tot maart: wasmachine en droger één keer per week (tegen betaling). Badhanddoeken (met borg). Parkeerplaatsen (afhankelijk van beschikbaarheid, tegen betaling, vooraf reserveren niet mogelijk). OpmerkingVoorheen Apartamentos MS Alay.
Bouwplaats van derden: tot verwacht. Eind 2024 zal op ca. 150 meter afstand een gebouw worden gebouwd. Er kunnen visuele en akoestische beperkingen zijn. Werktijden: ma.-vr. 8:00 - 15:00 uur
Inchecken onder de 18 jaar alleen onder begeleiding van een volwassene.
Check-in: vanaf 15.00 uur. Check-out: tot 12.00 uur
Openingstijden zwembad: april - oktober: 10.00 - 19.00 uur November - maart: 11.00 - 17.00 uur
Honden zijn in het gehele hotelcomplex niet toegestaan.
Belangrijke informatie over het inchecken bij MS Pepita: De receptie is van april tot oktober non-stop geopend. Uitzonderingen hierop zijn aankomsten op maandag en dinsdag. Op deze dagen sluit de receptie om 01.00 uur. De sleutels moeten vervolgens worden opgehaald bij Hotel MS Amaragua (ca. 1,6 km verderop, tel 0034-952 38 47 00). In de maanden november tot en met maart vindt de sleuteloverdracht uitsluitend plaats in Hotel MS Amaragua (Tel 0034-952 38 47 00). Het is dringend noodzakelijk om vóór aankomst het vluchtnummer en een mobiel telefoonnummer aan het hotel door te geven, zodat het inchecken kan worden georganiseerd. Op de dag van vertrek kan de sleutel in het appartement worden achtergelaten. Kinderprogramma Apart kinderbad (zoet water). Creditcard Visa, Mastercard, American Express en Diners Club.
Het boeken gaat heel makkelijk echter het zou makkelijk zijn als je de preferenties gelijk bij het boeken zou kunnen opgeven. Nu moet je bellen of via een internet site iets invullen en hopen dat je antwoord krijgt.
Hoewel we onze vakantie nog tegoed hebben, willen we nu alvast onze waardering uitspreken voor hoe alles tot nu toe is verlopen met Prijsvrij. Vanaf het eerste moment dat we op de website kwamen, voelden we ons enthousiast en goed geïnformeerd. De website is overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en het aanbod is indrukwekkend – werkelijk voor ieder wat wils! Het boeken ging verrassend vlot. Binnen enkele minuten hadden we alle informatie die we nodig hadden en was alles geregeld. Ook kregen we direct een duidelijke en overzichtelijke bevestiging per mail, wat ons veel vertrouwen gaf. De communicatie is fantastisch. We kregen snel antwoord op onze vragen, en de klantenservice is vriendelijk, geduldig en deskundig. Je merkt dat ze echt met je meedenken en dat persoonlijke service hier hoog in het vaandel staat. Ook via de mail en in de klantenportaalomgeving is alles helder en transparant.
Alles was goed geregeld en kwam overeen met wat op de website stond vermeld.
3 jaar geleden via prijsvrij ook geboekt, alles super goed geregeld en een heerlijke vakantie gehad. Nu op voor een nieuwe ronde!
What you see is what you get! Super experience
De boeking verliep heel soepel. Omdat ik in het verleden eerder bij prijsvrij had geboekt waren een hoop velden al ingevuld. Uiteraard wel gecontroleerd
De vakantie was makkelijk te boeken. Goed overzicht van alle mogelijke opties. Kan makkelijk gefilterd zoeken naar vakanties
Goed geregeld goeie prijs!
We zijn keurig geholpen via de telefoon over onze reis
Makkelijk te filteren naar mijn reisvoorkeuren en belangrijkste is zeker de beste prijs voor mijn reis. Los boeken van vlucht en accomodatie was veel duurder.
41.754 klantbeoordelingen