-
Mooi resort. 30 april 2026
10 Prima resort, helaas veel geluidsoverlast van gasten tot diep in de nacht. Hier zou echt wat aan gedaan moeten worden. Geen enkele nacht goed kunnen slapen. Dus zeker niet uitgerust thuis gekomen. Verder mooi resort met vriendelijk personeel en leuke animatie.
Lees meer
-
Heerlijk 29 oktober 2025
10 Een heel mooi hotel. Hele mooie kamers en schoon.
Lees meer
-
Nooit meer naar deze hotel 14 oktober 2025
2.0 BIj de dag van aankomst in het hotel bleek, dat er geen kamer meer beschikbaar was voor mij. Ik schrok me pletter. Ik kon het niet geloven, omdat ik daar 2 keer ben geweest zonder problemen. Ik was ook erg moe van een lange dag, dat ik direct naar de kamer wilde. Ik liet hun een voucher (accommodatie) zien, dat ik het allang heb geboekt en betaald. Hij zei, dat hij niets voor mij kon doen. Ik werd zo kwaad op hem, dat ik direct de kamer wilde. En wat bleek .... de anderen (de echtpaar en het gezin met 2 kleine kinderen) kregen ook geen kamers. Ik heb alles geprobeerd om de kamer te krijgen, maar zonder succes. Als excuus bood het hotel mij aan: gratis taxi naar het andere hotel en v.v., een dag met een boot naar het eiland Symi of een dag met de huurauto. Ik heb het gekozen voor de auto. Maar goed ... We werden allemaal met de taxi naar het andere hotel gebracht. Toen we bij het hotel arriveerden, werden we vriendelijk onthaald. De receptioniste vond het heel erg vervelend voor ons allemaal. Na 2 dagen te hebben doorgebracht kon ik weer terug met de taxi (op kosten van hotel Evita) naar het hotel Evita Resort. Bij aankomst moest ik een paar uur wachten, wat het voor mij geen probleem was. Voor mij was het belangrijkste, dat ik de kamer krijg voor de rest van mijn vakantie. Toen ik mijn kamer binnenliep, zag er netjes uit, behalve de badkamer niet. Er zat kalk op de kraan, de douchewand zag er zo dof uit alsof het nooit is schoongemaakt en een zwarte aanslag op de toiletpot. Een losse toiletbril. Gaten op een badmat. Het zwembad zag er niet schoon uit. Kapotte zwembadtrap. Het eten in het restaurant is soms te lauw, te zoutig, te zuur, erg smakeloos. De keukenpersoneels zijn niet professioneel meer, want ze tapten een paar glazen bier en namen ze mee naar de keuken om te drinken. En dat onder de werktijd!! Zeer ongepast!
Lees meer
-
het was allemaal goed geregeld
Lees meer
-
Prima hotel met eenvoudige kamers 09 oktober 2025
8.0 Op zich een prima hotel rustig gelegen. De kamers zijn wel zeer basic geen schilderij aan de muur of zoiets. Eerder 3 sterren dan 4. Eten prima niet overdreven veel keus maar genoeg.
Lees meer
-
Prima 04 oktober 2025
8.0 Had gelezen dat eten lauw zou zijn..dat is niet het geval. Alleen de douchebak is erg klein. Schoonmaak kan iets beter. Personeel is echt vriendelijk
Lees meer
-
Goed resort 21 september 2025
8.0 Goed resort en vriendelijk personeel! Service is uitstekend en goed eten! Badkamer niet 5 sterren waardig!
Lees meer
-
Leuk hotel slechte schoonmaak 09 september 2025
6.0 Bij aankomst moesten wij wachten tot onze kamer klaar was. Na 3 uurtje kregen we eindelijk de sleutel daar aangekomen aan de ander kant van de weg .het is wel een heel groot complex. De schoonmaak wil ik het eigenlijk niet over hebben dat is echt slecht. Van vragen om handdoeken naar vragen om schoonbeddengoed. Het wordt gewoon gladgestreken en je kan er weer mee verder ons bed is 1x in de 10 dagen verschoond. Voor de rest is het alleen een veger erdoor en een snelle dweil badkamer wordt nauwelijks gedaan. Spreken ook haast geen Engels. Het entertainment Team is leuk vooral Sam dat is echt een gangmaker en topper, ze doen over de hele dag wel leuke dingen. 1 advies let op je spullen als je iets kwijt raakt wat merk is dan komt dit niet bij de receptie terecht, maar in bezit van Personeel ( eigen ervaring)
Het eten is vrijwel hetzelfde weinig variatie. Maar wel goed te doen.
Lees meer
-
Super slecht hotel 05 september 2025
2.0 Bij aankomst al te horen krijgen dat er geen kamer voor me was. Na veel stampij en contact te hebben gehad met prijsvrij toch een kamer gekregen. Heel erg onvriendelijk personeel aan de receptie.
Animatie team was geweldig maar dat was ook het enige geweldige aan dit hotel.
Eten vies en koud, hotel kamer niet schoon en werd ook niet schoongemaakt, alleen prullenbakken werden geleegd, schone handdoeken kun je naar fluiten, een schoon bed krijg je ook niet in 1 week.
Ofwel boek hier alsjeblieft niet want je komt van een koude kermis thuis
Lees meer
-
Ok hotel op fijne uitvalsbasis op Rhodos 16 augustus 2025
6.0 We hebben een ok verblijf gehad bij Evita hotel resort. Wij hadden 2 losse kamers geboekt, maar konden toch een familiekamer met 2 slaapkamers krijgen. Dat had onze voorkeur, maar tijdens boeken niet meer beschikbaar. Bij aankomst werd aangegeven dat het toch mogelijk was, heel fijn. Kamer was heel basic, geen sfeer of aankleding. Wel fijn dat er een kleine koelkast op de kamer was! Bedden zijn prima. We hadden airco, maar die was alleen voldoende om 1 slaapkamer af te koelen. Bij aankomst was de afstandsbediening stuk en maakte hij enorm veel lawaai. Na aangeven bij de receptie werd dit snel gemaakt. Badkamer was klein ( wc, enkele wastafel en kleine douche ) en had weinig ( lees geen ) mogelijkheden om spullen neer te zetten. We hadden geregeld een lage waterdruk waardoor douchen tussen 17.00 en 21.00 uur niet mogelijk was. Hotel heeft meerdere gebouwen, denk wel stuk of 7. Ook is er een kleine supermarkt, erg fijn! Hotel heeft 3 zwembaden, klein kinderzwembadje,, het glijbanen zwembad en het grote zwembad. Bij de laatste 2 hoefde je niet te denken dat je kon liggen op een ligbedje, al vroeg, voor 8.30 uur, waren alle ligbedjes al voorzien van handdoeken! Wij lagen daarom eigenlijk altijd bij het kinderzwembadje, vonden wij niet zo erg. Zwembaden zijn officieel open van 10.00 tot 18.00 uur. Handdoeken voor bij het zwembad kon je voor 10 euro borg per stuk huren, erg fijn! Dan het eten, ontbijt is prima, lunchen deden wij bij de “snackbar” die van 12.00 tot 17.00 uur open was, daar had je pita gyros, hot dog, broodje hamburger, salade, pizza, allemaal erg lekker! Het avondeten vond ik minder, het helpt niet dat ik geen makkelijke eter ben, maar het was vaak lauw en vaak hetzelfde. Drinken, frisdrank en sap, waren heel waterig. Weinig Nederlanders in het hotel, veel Engels, Polen, Tsjechen. Hotel heeft wel een fijne plek op het eiland, 10 minuutjes lopen naar Kathara strand en dichtbij de kleine haven van Faliraki, waar meerdere organisaties vanaf vertrekken met boottochtjes. Wij hadden voor ons hele verblijf een huurauto, vonden wij erg fijn met 2 pubers, konden zelf bepalen wat wanneer, hoe laat en hoelang. Onze uitstapjes: Rhodos oude stad ( 25min ), Lindos Akropolis (45min) ( beide pas in de namiddag naartoe gegaan, tip!!! ), vlindervallei ( 35min ), zeven bronnen ( valt in hoogseizoen tegen door lage waterstand ), boottocht met zwemstops ( aanrader!!! ), Waterpark Faliraki ( 15min, aanrader met kinderen!!! ), strand Grande Blue ( 30min, goede snorkel plek! ), strand Kallithea Springs ( 15min ). Al met al een ok verblijf gehad en een fijne vakantie, maar zou het hotel niet nog een keer boeken.
Lees meer
-
Altijd een verassing maar tevreden. 09 augustus 2025
8.0 Vooraf wat onduidelijkheid of welke type kamer, waar op het resort zouden we komen te “wonen”. Maar toen we eenmaal gesetteld waren kon het niet beter. Schuifdeuren openen en direct ons zwembad in (die wel deelden met 8 appartementen) Appartement, heel basic, maar ok.
Ligging rustig, in buitengebied. Mijn kinderen vonden het net te ver lopen naar het centrum van Faliraki (warmte) Strand, naaktstrand op 10-15 min (niet geweest) Antonio Bay, via een hike 40 min (mooie route) maar smal rotsig bergpad. Via de weg 2,5 km met flinke heuvels te bereiken. De auto (3 dagen gehuurd) vonden mijn kinderen fijner) 17 en 8 jaar..
Eten, genoeg keus, voor mij was het prima. Mijn kinderen vonden het per dag ok/lekker of helemaal niks.
Kortom leuke vakantie, zwembaden schoon, 3 glijbanen. Appartement basic, eten een 6 maar voldoende en veel keus. Er zou door het personeel iets meer liefde in gebracht kunnen worden.
Eindscore: dikke 7
Prijs/kwaliteit: 6,5
Sterren: 3 (NL standaarden)
Lees meer
-
Slecht hotel ! 08 augustus 2025
4.0 Het hotel is gedateerd, badkamers oud en vies. Schoonmaak ? Doen ze niet. In de 12 dagen dat wij er zaten zijn enkel de bedden rechtgetrokken. Handdoeken ? De vieze werden meegenomen, en je kreeg er geen nieuwe voor terug. Iedere dag een strijd om zuivere handdoeken (deze waren vaak op) wat is dat nu voor service ? Een hotel zonder zuivere handdoeken.. Het eten is eentonig, en wat koud hoort te zijn is warm, en andersom.. zwembad valt half uit elkaar, allemaal loslaten delen over de hele zwembadvloer. Zwembad werd ook niet zuivere gemaakt. We kwamen allerlei vieze dingen tegen in het water. En de roosters van het zwembad zaten vol schimmel.
Wij raden dit hotel absoluut niet aan !!
Lees meer
-
Leuk resort maar een slechte communicatie 06 augustus 2025
4.0 Wij hebben enkele dagen geen stromend water gehad op de kamer. Best problematisch. Er werd niet over gecommuniceerd pas na een dag of 5. Slechte zaak en teleurstellend. Om toch te kunnen douchen moest je actie ondernemen zodat je in een andere ruimte kon douchen maar dat ging met veel pijn en moeite.
Lees meer