JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van Prijsvrij.nl.
Steigenberger Aqua Magic in Hurghada, Egypte | Prijsvrij

Steigenberger Aqua Magic

Egypte - Rode Zee - Hurghada

Foto Steigenberger Aqua Magic ***** Hurghada
9.1
Foto Steigenberger Aqua Magic ***** Hurghada
Foto Steigenberger Aqua Magic ***** Hurghada
Foto Steigenberger Aqua Magic ***** Hurghada
16
Steigenberger Aqua Magic
  • Vlakbij het fijne strand gelegen
  • Gratis vervoer naar strand & centrum
  • Speeltuin & groot waterpark
  • Spacenter met sauna & stoombad

Algemeen

Geniet van een heerlijke vakantie in het 5-sterrenhotel Steigenberger Aqua Magic in Hurghada. Er is een geweldig waterpark met gave glijbanen voor het hele gezin. Daarnaast zijn er ook meerdere zwembaden met zonneterrassen waar je heerlijk kunt genieten op een ligbedje en de parasol je beschermt tegen de Egyptische zon. Als de kinderen even geen zin hebben om te zwemmen dan kunnen ze zich vermaken in de speeltuin of samen met het animatieteam. In de avond dansen ze de sterren van de hemel in de minidisco en daarna is het tijd om samen met het gezin te ontspannen met leuke avondshows en livemuziek. Een ideaal hotel voor het hele gezin!

Volop waterpret voor jong en oud: gave waterglijbanen & zwembaden

Ligging in Hurghada

Het hotel ligt op ongeveer 400 meter van het zandstrand van het zusterhotel Steigenberger Al Dau. Er is een gratis pendeldienst naar het eigen strandgedeelte van het hotel en 1x per dag naar Hurghada (op reservering).

Faciliteiten Steigenberger Aqua Magic

Steigenberger Aqua Magic beschikt over 725 kamers. Er is een receptie met lobby, WiFi in het gehele hotel en winkels. Lekker eten en drinken doe je in een van de negen restaurants en bars. Zo is er een buffetrestaurant, enkele à-la-carte restaurants en poolbars.

Het grote zwembadcomplex met 7 zwembaden, een waterpark met 6 glijbanen, 'Lazy River' en een relaxbad op het dakterras (vanaf 18 jaar). Er zijn ligbedden, kussens, parasols en badhanddoeken bij het zwembad en op het strand beschikbaar. Daarnaast is er een zwembad- en strandbar aanwezig. 

Jong en oud vermaken zich zeker in de zwembaden, maar er is ook een uitgebreid entertainmentprogramma met leuke sportspellen en wedstrijden zowel als een miniclub voor de 4 tot 12 jarigen, een speeltuin en kidsdisco. Daarnaast kun je ook gebruik maken van de fitnessruimte en de spa. 

Verzorging

Je verblijf in Steigenberger Aqua Magic is op basis van All Inclusive:

  • Alle maaltijden worden geserveerd in buffetvorm
  • Thema-avonden, livekookstations
  • Het is mogelijk om 1 keer per verblijf (vanaf 5 nachten) à la carte te eten, reserveren verplicht
  • Uitslapersontbijt van 10:30 tot 12:00 uur
  • Snacks en ijs van 12:00 tot 17:00 uur
  • Magic Souk met snacks vanaf 17:00 tot 22:30 uur
  • Middernachtsnack
  • Lokale (alcoholische) dranken zoals frisdrank, water, vruchtensap, koffie en thee, bier, wijn en een selectie sterke drank zijn de gehele dag te bestellen

Kinderen

De kinderen zullen zich prima vermaken in de kidsclub (4-12 jaar), speeltuin, kinderzwembad en Aquaplay met 30 waterspelletjes. Ook is er een kinderdisco en bioscoop. 

Wellness

Tegen betaling kun je gebruik maken van het heerlijke spacenter met een spa, stoombad, massages en schoonheidsbehandelingen.

Sport en entertainment

Vermaak jezelf met sportspellen en wedstrijden zoals biljart, darts en tafeltennis. Ook kun je voetballen en beachvolleyballen in het Aqua Magic Resort. Maak gebruik van het fitnesscenter met verschillende cardio- en krachtapparaten of ga duiken in de Ilios Duikclub. Daarnaast is er een geweldig waterpark aanwezig. 's Avonds geniet je van shows en livemuziek samen met het hele gezin.

Kamers Steigenberger Aqua Magic

Superior kamer: (ca. 34 m²) de kamer beschikt over airconditioning, telefoon, tv, kluisje, WiFi (2 apparaten per kamer) en een minibar. De badkamer komt met douche, toilet en een haardroger. Daarnaast is er een balkon of terras met uitzicht op het zwembad of de tuin (DSP). Geschikt voor maximaal twee volwassenen. Ook voor alleengebruik te boeken (ESP).

Deluxe kamer: (ca. 45 m²) deze kamer is uitgerust met airconditioning, telefoon, tv, kluisje, WiFi (2 apparaten per kamer) en een minibar. De badkamer beschikt over een douche, toilet en een haardroger. Tevens is er een balkon of terras met uitzicht op het zwembad of de tuin. Geschikt voor maximaal drie volwassenen (DZD).

Familiesuite: (ca. 50 m²) de suite komt met een aparte slaapkamer met een kingsize bed, slaapruimte met twee slaapbanken, airconditioning, telefoon, tv, kluisje, WiFi (3 apparaten per kamer), en een minibar. De badkamer beschikt over een douche, toilet en een haardroger. Ook is er een balkon of terras met uitzicht op het zwembad of de tuin. Geschikt voor maximaal twee volwassenen en twee kinderen (FZ).

Familie-juniorsuite: (ca. 68 m²) deze suite beschikt over een aparte slaapkamer (kingsize bed), een woon/slaapruimte met twee slaapbanken, airconditioning, telefoon, tv, kluisje, WiFi (3 apparaten per kamer) en een minibar. In de badkamer vind je een douche, toilet en een haardroger. Buiten bevindt zich een balkon of terras met uitzicht op het zwembad of de tuin (JS). Geschikt voor maximaal drie volwassenen en een kind. 

Populaire faciliteiten

Algemeen

  • 725 kamers
  • 7 zwembaden
  • Waterpark met 6 glijbanen
  • Restaurants
  • Bars
  • Privéstrand 

Voor de kinderen

  • Miniclub (4-12 jaar)
  • Binnenspeeltuin
  • Kinderdisco
  • Kinderbad 
  • Bioscoop
  • Aquaplay met 30 waterspelletjes

Wellness
Tegen betaling:

  • Beauty-Center
  • Spa
  • Stoombad
  • Massages

Sport en entertainment

  • Fitnessruimte
  • Beachvolleybal
  • Tafeltennis
  • Dag- en avondanimatie
  • Biljart en darts
  • Jeu de boules
  • Duiken (tegen betaling)

Lees meer

Locatie & omgeving

Reviews

9.1
Geweldig 500+ beoordelingen
  • Ligging 8.7
  • Hygiëne 8.5
  • Kindvriendelijkheid 8.7
  • Faciliteiten 8.5
  • Kamer 8.1
  • Animatie 7.7
  • Personeel 8.8
  • Eten & Drinken 7.9
  • Kwaliteit Bedden 8.1
  • Prijs/Kwaliteit 8
  • Vakantie Egypte 13 oktober 2025
    10

    We hebben een heerlijke vakantie gehad in Egypte! Samen met mijn vriend echt genoten! Het was superrelaxed en we hebben veel leuke dingen gedaan. Het hotel was mooi en luxe, met uitstekende hygiëne en een perfecte ligging. Vanuit het hotel konden we gemakkelijk verschillende leuke uitstapjes maken, wat de vakantie extra afwisselend maakte. Zeker een aanrader voor wie op zoek is naar ontspanning, zon en een beetje avontuur! 🌴☀️

    Lees meer
  • Prima hotel 13 oktober 2025
    8.0

    Een prima hotel. Kamer was enigszins gedateerd, maar schoon. Wij verbleven in (waarschijnlijk) het oudere gedeelte van het hotel. Zwembaden waren schoon met genoeg ligbedjes en parasols ook bij het strand gedeelte van het hotel. Personeel erg behulpzaam. Overal koeling met waterflessen wat gezien het advies geen kraanwater te drinken erg fijn is.

    Lees meer
  • Is in dalende lijn 06 oktober 2025
    4.0

    ik ben er in het verleden geweest en had toen zeer goede review maar nu geen Pizza aan restaurant aan de kust Terwijl het er zo op.staat geen ijsjes te verkrijgen ..aan de pool bar heen vegetarisch aanbod

    Lees meer
  • Van goed naar minder goed, en terug naar goed 04 oktober 2025
    6.0

    We hadden via D-reizen een luxe kamer geboekt, maar kregen een familie kamer. Deze was zeer ruim dus we hebben er geen opmerking over gemaakt De eerste 3 dagen waren de buffetten, zowel ontbijt als lunch als diner zeer uitgebreid,(croissantjes bij ontbijt, falafelbolletjes,enz....) maar na 3 dagen halveerde de buffetten plotseling, er was geen pizza en pasta meer te verkrijgen in het restaurant aan het strand en de buffetten in het groot restaurant werden bijna gehalveerd, dit duurde ongeveer 3 dagen, waarna de buffetten plotseling weer dezelfde waren dan bij de start van onze vakantie, ik heb me laten wijsmaken dat dat kwam omdat er op een gegeven moment veel Egyptenaren in het hotel waren en dat die minder betaalden, dus werden de buffetten aangepast, terwijl wij wel de volledige pot betaalden. Nog een punt dat irriteerde was dat ondanks het een All-inn was er wel heel opdringerig werd gedaan om premium dranken te kopen. Het personeel was vriendelijk en het hotel was proper op een enkele kakkerlak na. De airco was zeer luid en om 7u starten ze de afzuiging van de badkamer op wat ook vreselijk veel lawaai maakte. Al bij al had ik dit niet verwacht van een keten als Steigenberger. Ik verwachtte toch meer kwaliteit!

    Lees meer
  • Fijne vakantie 29 september 2025
    8.0

    Het was weer erg lekker en heel erg fijne vakantie gehad

  • Genieten 20 september 2025
    10

    Mooi hotel, lekker en zeer uitgebreide buffetten, grote kamers, ideaal gelegen, kort bij de duikschool Blue Paradise. De lazy river is hier top, tal van glijbanen voor klein en groot,......

    Lees meer
  • mooi hotel 19 september 2025
    8.0

    ontvangst was minder volgende dag heel goed opgelost. kamers ruim en worden goed schoongemaakt. eten was goed maar vond het niet super wel veel keus. animatie niet gezien was er wel maar vond ze niet geweldig. zwembaden waren uitmuntend schoon en genoeg bedjes. strand was ook super ook genoeg bedjes komen ook daar langs voor een drankje. in het restaurant vonden wij het vies en net een freetschuur werd niet goed schoongemaakt. voor de rest leuke vakantie in het hotel gehad personeel super aardig en willen alles voor je doen

    Lees meer
  • 19 dagen buikgriep! 01 september 2025
    2.0

    Wij hadden 2 kamers naast elkaar gereserveerd, maar bij aankomst bleek er niets geregeld. We kregen alleen kamers op verschillende etages aangeboden. Uiteindelijk zijn we akkoord gegaan met een familiekamer, maar hierdoor hebben we veel te veel betaald voor iets wat we helemaal niet geboekt hadden. Het eten was ronduit slecht. Het hotel heeft drie à-la-carte restaurants waar je in 19 dagen twee keer per restaurant mag eten. Wij zijn overal maar één keer geweest, want zonder bijbetaling is het eten gewoon niet te eten. Het personeel is zelfs geïrriteerd als je geen extra gerechten bestelt die geld kosten. Veel van wat op de kaart staat, komt gewoon uit het buffet, alleen iets mooier opgemaakt. Het brood was oud en keihard ons voorgerecht bestond letterlijk uit brood dat over was van het ontbijt van die ochtend. Tot overmaat van ramp waren we de hele vakantie ziek: diarree, buikkrampen en zelfs overgeven. Hierdoor was er vaak iemand van ons gezin niet lekker en dit duurde de hele vakantie! officieel mag je dan niet eens zwemmen, omdat je met buikgriep niet in het water mag, dan hadden wij de hele vakantie niet mogen zwemmen. De kamer en housekeeping waren ook beneden alle peil: • Onze douche was kapot en hoewel dit meerdere keren gemeld werd, gebeurde er drie dagen lang niets. • Housekeeping kwam vaak precies op het moment dat wij terugkwamen van het zwembad om te douchen en om te kleden. Dit meerdere keren aangegeven, maar er werd niets mee gedaan. • De kamer bleef vies: beddengoed werd niet vervangen (make-upvlekken bleven zichtbaar) en onder het bed lagen dikke lagen stof, duidelijk al tijden niet schoongemaakt. • Vaak geen wc-papier of te weinig handdoeken aanwezig. • De ligbedden bij het zwembad waren oud, versleten en totaal niet comfortabel. Het personeel was duidelijk op de hoogte van onze onvrede, maar deed er niets mee. De zogenaamde dokter fish behandeling was pure oplichting. Voor €55 zouden mijn dochter en ik een volledige voetmassage, voetenbad en behandeling krijgen. In plaats daarvan kregen we afgeraffeld iets heel anders, zonder uitleg, terwijl een ander personeelslid ernaast zat te gapen. Absoluut het geld niet waard. Ook de ijswinkel op het resort was schokkend slecht. Daar werkten mannen die ons openlijk aankeken en vieze gebaren maakten naar mij én mijn 14-jarige dochter. Dat voelt onveilig en ronduit respectloos. Ook in de winkeltjes op het resort wordt er schaamteloos naar vrouwen en meisjes gestaard. Je kind durf je hier ’s avonds niet alleen te laten lopen. Bij het uitchecken werd er al helemaal geen moeite gedaan. Toen ik aangaf dat het eten slecht was, reageerde de medewerkster totaal niet. Dezezelfde vrouw had ons eerder ook al onvriendelijk te woord gestaan over de kapotte douche. Klachten worden hier gewoon genegeerd of weggewuifd. Er zijn een paar uitzonderingen: de mini market had topservice en het ontbijt bij de poolrestaurant was redelijk goed. Ook hebben we aan één kant van het zwembad wél vriendelijk en respectvol personeel meegemaakt. Locatie is verder prima en het is er wel heel mooi en de tuin+zwembad is mooi onderhouden. Het complex is alleen verouderd en niet zoals t lijkt op de foto’s. Maar dit weegt absoluut niet op tegen de ellende. Kortom: dit hotel is zijn sterren totaal niet waard. Slecht eten, gebrekkige service, onveilig gevoel en zonde van je geld. Wij komen hier nooit meer terug.

    Lees meer
  • Nog beter dan vorige jaren! 30 augustus 2025
    10

    Al meerdere malen dit hotel bezocht. We hadden gemerkt dat er op meerdere gebieden wat verbeteringen waren, het was daarvoor al heel goed. Blijkt dat er een andere manager is nu. Tophotel! Zeker met kinderen, je moet wel wat tegen gezonde drukte kunnen. Maar op alle gebied een super hotel! Wij gaan sowieso terug volgend jaar.

    Lees meer
  • Zeer teleurstellend !!! 02 augustus 2025
    4.0

    Hotel en service was niet 5 sterren waardig! Veel personeelsleden waren te gehaast, chagrijnig, gestrest en ronduit onfatsoenlijk. Vooral bij lunch/snack corner (1 man was zeer vriendelijk en vrolijk). En bij de Lazy River mag je net niks! Totaal niet relaxed. Veel te gestrest. En continue op dat uitermate irritante fluitje fluiten. Ding zat standaard in z'n mond! Wij hadden geboekt speciaal voor de Lazy River. Spijt van de keuze, die man heeft echt onze vakantie verpest! Voor de rest, veel achterstallig onderhoud: Lift schacht; gevaarlijk. Zwembad tegels los; denk om je tenen. Vloer in slaapkamer; voegen en tegels los! Open tenen. Grasmaaien overdag? Kunnen ze beter eind vd dag doen (in ieder geval het gedeelte waar de ligbedden staan; is veel relaxter voor de gasten, je oren, maar met name voor het personeel die daar knettertjes hard moet werken in de brandende zon! Heb die arme man maar een flesje water gegeven. Kamer was wisselend voldoende aangevuld; koelkast, handdoeken, zeep, shampoo, wc papier en tissues; wij moesten er elke keer om vragen (en gaven elke dag tipgeld) al probeerde hij het goed te doen, was misschien wel taalbarrière, maar zelfs met google translate was het lastig.

    Lees meer
  • Fijn hotel 16 juli 2025
    10

    Fijne vakantie gehad, hotel is erg schoon en de omgeving ook! Personeel is zeer (kind)vriendelijk en beleefd. Kinderanimatie mag in de avond iets meer nu was dit een half uurtje. Maar goed verder was het prima, strand op loopafstand (400) meter je bent er zo, maar er rijden ook golfkarretje om je er naar toe te brengen. Kortom heerlijke vakantie gehad.

    Lees meer
  • Arabische schoonheid 11 juli 2025
    6.0

    Top zwembaden, strand geweldig. Alleen heel erg dat er kleding weggenomen is uit onze kledingkast. Ze zeggen alles gecheckt te hebben maar niets gevonden. En problemen met uitchecken door storing met betaalsysteem.

    Lees meer
  • Fijn en mooi hotel,wel groot 12 juni 2025
    10

    Een fijn en mooi hotel,alleen eetzaal heel rumoerig dus veel buiten gegeten .receptie medewerkers mogen wel wat klantvriendelijker worden en als je weggaat vragen ze niet eens of je een fijne vakantie hebt gehad.ook constant vragen welk kamernummer je had door 5 verschillende mensen???

    Lees meer
Waarom Prijsvrij?
Best deal
De allerbeste Deals
Geen boekingskosten
Uitstekende klantenservice
Alle deals en acties op één site
Bekend van TV
Goed
8.2
  • 20 November 2025
    Prijsvrij moet je zeker meenemen in de prijsvergelijking van een vakantie.

    Ik ben een wereldreiziger en heb inmiddels op alle mogelijke websites reizen geboekt. Bij de een werkt het wat gemakkelijker dan bij de ander, en de gegeven informatie is bij de een wat uitgebreider dan bij de ander. Ik check vóór reservering bijna altijd diverse websites b.v. booking.com qua volledigheid van informatie [b.v. koffiezetter op de kamer, gratis parkeergelegenheid, etc.]. En als er informatie ontbreekt of onduidelijk is neem ik soms contact op met het betreffende hotel, want dat werkt ook altijd goed. Al met al, mijn ervaringen met de boeking van mijn a.s. reis naar de Canarische Eilanden in januari zijn prima. Ik heb in eerdere beoordelingen gelezen dat het irritant gevonden wordt dat bij het klikken op een prijs in de tabel de reis - meestal - een stuk duurder wordt. Dát is het nadeel van boeken bij Prijsvrij. Het is altijd afwachten wat de prijs van een reis doet, en wat me vooral opvalt is dat die nooit goedkoper wordt ;-) Kortom, Prijsvrij is zeker aanbevelenswaardig, omdat het at the end vaak de laagste prijs aanbiedt.

  • 20 November 2025
    Super makkelijk om te boeken

    Super makkelijk om te boeken. Wat wel jammer was is dat de prijs ineens €100 duurder werd in een halve dag.

  • 20 November 2025
    Reis boeken gaat het heel soepel

    Het gaat altijd makkelijk om een reis te boeken en jullie zijn vaak ook ets goedkoper, tijdens de reis nooit iets mee gemaakt dus alles verloopt altijd goed

  • 19 November 2025
    Altijd alles top geregeld

    Nu al een aantal keer via prijsvrij geboekt en nog nooit problemen gehad. Alles altijd goed geregeld.

  • 19 November 2025
    Fijne en duidelijke website

    Ik vind het een makkelijk te navigeren website met duidelijke en overzichtelijke informatie. Het boekingsproces was gemakkelijk en de bevestiging was ook snel binnen.

  • 19 November 2025
    Tweede keer geboekt met pris vrij…

    Tweede keer geboekt met pris vrij vakanties, makkelijk gedaan, mailtje meetaan met alle ries informatie en zo voort, met de app is het hartstikke fijn alles op het rij voor je, 5 ster!

  • 19 November 2025
    Vakantiegevoel vanaf het eerste moment tijdens onze boeking bij Prijsvrij vakanties

    Wij hebben onlangs onze vakantie bij Prijsvrij geboekt en dat ging verrassend soepel. De informatie was helder, de prijzen klopten met wat je uiteindelijk betaalt en de keuzes waren eenvoudig te vergelijken. Dat gaf meteen vertrouwen. De communicatie verliep duidelijk en vlot, met tijdige updates over documenten en praktische zaken. Daardoor konden we ontspannen toewerken naar onze reis. Wat vooral opviel is dat er geen onverwachte kosten of onduidelijkheden waren en dat de aangeboden accommodaties goed aansloten bij wat wij zochten. Voor de vakantieganger in spe die een betrouwbare en overzichtelijke manier zoekt om een vakantie te boeken is Prijsvrij echt een aanrader. Het bedrijf zorgt voor duidelijkheid en gemak, waardoor het boeken zelf al een prettige ervaring wordt.

  • 18 November 2025
    Snel - accuraat en eerlijk

    Snelle boeking, duidelijke omschrijving en een perfect werkende app. Wat een fijne en moeiteloze manier om een vakantie te boeken en up to date te blijven.

  • 18 November 2025
    Handige website

    Prijs kwaliteit is echt super Nu al een paar keer bij jullie geboekt en we zijn zeer tevredenen. Je kan makkelijk je boeking terug vinden, en alles staat handig in de app. Het boeken is simpel en duidelijk Website is overzichtelijk

  • 18 November 2025
    Een verkeerd gegeven ingevuld

    We hebben een reis geboekt met Prijsvrij. Bij de tenaamstelling van de reizende personen was iets misgegaan. Ik werd gebeld !!!! (waar kom je dat tegenwoordig nog tegen ?) door prijsvrij en meen heeft dit kosteloos gecorrigeerd.

TrustPilot

43.667 klantbeoordelingen

Steigenberger Aqua Magic
9.1
Geweldig 500+ beoordelingen
p.p. vanaf 513, -
Checken