Veelgestelde vragen - In geval van nood

Waar kan ik terecht wanneer ik hulp nodig heb op vakantie of als ik schade wil melden?

Mocht u hulp nodig hebben van de ANWB Alarmcentrale tijdens uw vakantie dan kunt u contact opnemen met +31 882 692 888 (24 uur per dag). Uiteraard kunt u ook uw reisleiding vragen om hulp. Heeft u schade geleden tijdens uw vakantie en wilt u deze melden? Vraag dan online een schadeformulier per post aan via de website van Unigarant, als u via Prijsvrij.be een reis- en/of annuleringsverzekering heeft afgesloten. Schade kunt u alleen telefonisch of per post melden. Heeft u uw reis- en/of annuleringsverzekering elders ondergebracht? Neem dan telefonisch contact op met uw eigen verzekeringsmaatschappij.

Ik heb problemen met mijn huurauto, bij wie kan ik terecht?

Heb je dringend hulp nodig tijdens je vakantie, ten tijde van het ophaalmoment of indien je vlucht vertraging heeft opgelopen, dan kan je contact opnemen met het Service Center van Sunny Cars. Je vindt het telefoonnummer voor noodgevallen op je autohuur voucher: +31 (0) 23 5 699 690. Dit telefoonnummer is 24/7 te bereiken. Voor problemen met je huurauto tijdens je vakantie dien je direct contact op te nemen met de lokale autoverhuurmaatschappij. Dit telefoonnummer ontvang je ter plaatse bij het ophalen van de huurauto.