Veelgestelde vragen - Wijzigen

Hoe kan ik mijn adres/telefoonnummer wijzigen?

Wijzigingen met betrekking tot adres, telefoonnummers, gegevens van de thuisblijvers en e-mailadressen kan je het beste doorgeven per e-mail om misverstanden te verkomen. Gebruik hiervoor het contactformulier.

Kan ik een wijziging maken in de boeking, zoals de datum?
Het veranderen van de datum, nadat er geboekt is, is in sommige gevallen mogelijk. Dit is afhankelijk van de mogelijkheden bij de reisorganisatie. Voor het wijzigen van een datum worden veelal kosten in rekening gebracht boven op de meer/minderprijs van de reis op de aangepaste datum. Tevens worden er € 20 wijzigingskosten in rekening gebracht door Prijsvrij.nl.
Kan ik gegevens van een reiziger in de boeking wijzigen?
Dit is mogelijk, maar sommige reisorganisaties berekenen hiervoor wijzigingkosten die voor eigen rekening zijn. Tevens worden er € 20 wijzigingskosten in rekening gebracht door Prijsvrij.nl. Dus let goed op dat je bij boeken de officiële voor- en achternamen invult conform paspoort of ID-kaart.
Kan ik nog een persoon bijboeken?
Dit is afhankelijk van wat je hebt geboekt en/of er nog beschikbaarheid is. Neem contact op met de reserveringsafdeling van Prijsvrij.nl om dit na te gaan en wat de meerkosten zijn. Tevens worden er € 20 wijzigingskosten in rekening gebracht door Prijsvrij.nl.
Kan ik een wijziging maken in mijn hotelboeking, zoals de datum?
Heb je een losse hotelovernachting geboekt via het tabblad hotels? Dan is het mogelijk de datum aan te passen van je hotelovernachting. Dit is echter altijd op basis van actuele beschikbaarheid. Jouw reservering kan je eenvoudig wijzigen via 'My Booking', onderaan de pagina bij het tabblad "Hotels". Vergeet niet om eerst de annulerings- en wijzigingsvoorwaarden van het hotel te lezen voordat je wijzigingen in je reservering doorvoert. Niet-restitueerbare kamers en andere speciale aanbiedingen hebben mogelijk andere annulerings- en/of wijzigingsvoorwaarden.