Vakantie vieren in Side wordt nog leuker tijdens een verblijf in het 5-sterren Crystal Sunset Luxury Resort en Spa! Roetsjen van de waterglijbanen in het waterpark, een heerlijke duik nemen in de meerdere zwembaden en ontspannen in de spa. Het hele gezin kan meedoen aan het afwisselende animatieprogramma en in de avond genieten van shows. Dankzij de all inclusive formule kan je elke dag weer iets anders eten en drinken. En ook overnacht je nog eens in een ruime kamer. Klinkt goed toch? Regel snel jouw vakantie en beleef de time of your life aan de Turkse Riviera.
Crystal Sunset Luxury Resort en Spa ligt op ongeveer 250 meter naar het lange, langzaam aflopende zandstrand en naar het centrum van Side circa 3 km (minibusverbindingen).
Dit luxehotel van de bekende hotelketen Crystal telt 584 kamers verdeeld over enkele etages met liften. Tot de algemene voorzieningen behoren onder andere een lobby, receptie en WiFi.
Verder is er een uitgebreid zwembadgedeelte, 11 waterglijbanen (op bepaalde tijden), zonneterrassen met ligbedden, parasols en badhanddoeken en een zwembad-, snack-, strandbar.
Er is ook een hoofdrestaurant (apart gedeelte alleen voor volwassenen), 6 à-la-carterestaurants (o.a. Ottomaans, Mediterraan, Mexicaans, Aziatisch; elk met reservering; sommige tegen betaling), bars en winkels.
Je verblijft op basis van All Inclusive:
Ontspan tijdens je vakantie in het luxe, professionele wellnesscentrum (ca. 1.000 m²) met een Turks stoombad, sauna, stoombad en diverse wellnessmassages (tegen betaling).
Voor de kinderen biedt Crystal Sunset Luxury een kids- en een teensclub (4-12 jaar en 13-17 jaar) en een leuke speeltuin. Het gave waterpark heeft meerdere waterglijbanen.
Het 5-sterren Crystal Sunset Luxury Resort en Spa biedt dagelijks een entertainmentprogramma met leuke activiteiten en diverse sportfaciliteiten. Denk aan watersporten, een fitnessruimte, tennis, basketbal, beachvolleybal, tafeltennis, minigolf en avondentertainment zoals livemuziek.
Tweepersoonskamers: (ca. 26-32 m²) beschikken over airconditioning (centraal geregeld, op bepaalde tijden), een tv, telefoon, kluis, minibar en een waterkoker. Verder is er een douche, toilet, föhn en een balkon (DZ). Naar keuze zijdelings zeezicht (DSM). Maximaal 3 volwassenen. Ook te boeken voor alleengebruik (EZS, ESM).
Comfort tweepersoonskamers: (ca. 32 m²) gelegen op de bovenste verdiepingen met airconditioning (centraal geregeld, op bepaalde tijden), een tv, telefoon, kluis, minibar, waterkoker, douche, toilet, föhn en een fijn balkon met zijdelings zeezicht (DZK). Maximaal 3 volwassenen.
Deluxe kamers: (ca. 40 m²) hebben airconditioning (centraal geregeld, op bepaalde tijden), tv, telefoon, kluis, minibar, waterkoker, douche, toilet, föhn en een balkon (DZD). Maximaal 4 volwassenen.
Familiekamers: (ca. 40-44 m²), 2 aparte slaapkamers, tussendeur, airconditioning (centraal geregeld, op bepaalde tijden), tv, telefoon, kluis, minibar, waterkoker. Maar ook een douche, toilet, föhn en een balkon (FZ, FZ3). Naar keuze zijdelings zeezicht (FZM, ca. 40 m²). Maximaal 5 volwassenen.
|
Algemeen
|
|
Voor de kinderen
|
|
Sport en entertainment
|
|
Wellness
|
Ik ben een wereldreiziger en heb inmiddels op alle mogelijke websites reizen geboekt. Bij de een werkt het wat gemakkelijker dan bij de ander, en de gegeven informatie is bij de een wat uitgebreider dan bij de ander. Ik check vóór reservering bijna altijd diverse websites b.v. booking.com qua volledigheid van informatie [b.v. koffiezetter op de kamer, gratis parkeergelegenheid, etc.]. En als er informatie ontbreekt of onduidelijk is neem ik soms contact op met het betreffende hotel, want dat werkt ook altijd goed. Al met al, mijn ervaringen met de boeking van mijn a.s. reis naar de Canarische Eilanden in januari zijn prima. Ik heb in eerdere beoordelingen gelezen dat het irritant gevonden wordt dat bij het klikken op een prijs in de tabel de reis - meestal - een stuk duurder wordt. Dát is het nadeel van boeken bij Prijsvrij. Het is altijd afwachten wat de prijs van een reis doet, en wat me vooral opvalt is dat die nooit goedkoper wordt ;-) Kortom, Prijsvrij is zeker aanbevelenswaardig, omdat het at the end vaak de laagste prijs aanbiedt.
Super makkelijk om te boeken. Wat wel jammer was is dat de prijs ineens €100 duurder werd in een halve dag.
Het gaat altijd makkelijk om een reis te boeken en jullie zijn vaak ook ets goedkoper, tijdens de reis nooit iets mee gemaakt dus alles verloopt altijd goed
Nu al een aantal keer via prijsvrij geboekt en nog nooit problemen gehad. Alles altijd goed geregeld.
Ik vind het een makkelijk te navigeren website met duidelijke en overzichtelijke informatie. Het boekingsproces was gemakkelijk en de bevestiging was ook snel binnen.
Tweede keer geboekt met pris vrij vakanties, makkelijk gedaan, mailtje meetaan met alle ries informatie en zo voort, met de app is het hartstikke fijn alles op het rij voor je, 5 ster!
Wij hebben onlangs onze vakantie bij Prijsvrij geboekt en dat ging verrassend soepel. De informatie was helder, de prijzen klopten met wat je uiteindelijk betaalt en de keuzes waren eenvoudig te vergelijken. Dat gaf meteen vertrouwen. De communicatie verliep duidelijk en vlot, met tijdige updates over documenten en praktische zaken. Daardoor konden we ontspannen toewerken naar onze reis. Wat vooral opviel is dat er geen onverwachte kosten of onduidelijkheden waren en dat de aangeboden accommodaties goed aansloten bij wat wij zochten. Voor de vakantieganger in spe die een betrouwbare en overzichtelijke manier zoekt om een vakantie te boeken is Prijsvrij echt een aanrader. Het bedrijf zorgt voor duidelijkheid en gemak, waardoor het boeken zelf al een prettige ervaring wordt.
Snelle boeking, duidelijke omschrijving en een perfect werkende app. Wat een fijne en moeiteloze manier om een vakantie te boeken en up to date te blijven.
Prijs kwaliteit is echt super Nu al een paar keer bij jullie geboekt en we zijn zeer tevredenen. Je kan makkelijk je boeking terug vinden, en alles staat handig in de app. Het boeken is simpel en duidelijk Website is overzichtelijk
We hebben een reis geboekt met Prijsvrij. Bij de tenaamstelling van de reizende personen was iets misgegaan. Ik werd gebeld !!!! (waar kom je dat tegenwoordig nog tegen ?) door prijsvrij en meen heeft dit kosteloos gecorrigeerd.
43.667 klantbeoordelingen