JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van Prijsvrij.nl.
Muz in Alanya, Turkije | Prijsvrij
Foto Muz *** Alanya
7.3
Foto Muz *** Alanya
Foto Muz *** Alanya
Foto Muz *** Alanya
17
Muz
  • Direct aan het zand-/kiezelstrand
  • Hamam, sauna en massages
  • Voordelige keuze in Alanya
  • Klein zwembad met terras

Algemeen

Ben je op zoek naar een ontspannen vakantie aan het strand? Dan is het 3-sterrenhotel Kleopatra Muz in Alanya een goede keuze. Het hotel ligt direct aan het strand en beschikt over een klein zwembad. Je kunt relaxen aan de poolbar of winkelen in het centrum.  

Ideale locatie in Alanya: vlakbij strand & centrum

Ligging in Alanya

  • Direct aan het strand
  • Eigen zand-/kiezelstrand
  • 1 km van het centrum 
  • 1,5 km van restaurants & bars
  • 500 meter van het bushalte

Faciliteiten Muz

  • Aantal kamers: 85
  • Zwembad met badhanddoeken
  • Receptie, lobby & zithoek
  • Poolbar
  • Geen liften
  • Zonneterras, ligstoelen & parasols
  • Room- & wasservice
  • Restaurant
  • Parkeerplaats
  • WiFi tegen betaling

Verzorging

Je verblijft op basis van All Inclusive

  • Alle maaltijden worden geserveerd in buffetvorm
  • Koffie en cake/gebak (16:00-17:00 uur)
  • Lokale (alcoholische) dranken (10:00-23:00)
  • Drankjes op het strand

Kinderen

  • Speelplaats
  • Babybedjes (vooraf reserveren)
  • Kinderstoelen (vooraf reserveren)

Sport en entertainment

Inbegrepen: Tegen betaling:
  • Tafeltennis
  • Watersporten
  • Darts
 

Kamers

Tweepersoonskamers (2AD): (ca. 15-20 m2) de kamers hebben een balkon of terras en beschikken over airconditioning, een lege minibar, kluisje en een televisie. De badkamer bestaat uit een douche, toilet en een föhn. Sommige kamers hebben een dubbelzijdig zeezicht.  

Lees meer

Locatie & omgeving

Reviews

7.3
Prima 100+ beoordelingen
  • Ligging 5.4
  • Hygiëne 2.1
  • Kindvriendelijkheid 2.8
  • Faciliteiten 3.7
  • Kamer 3
  • Animatie 2.4
  • Personeel 3.8
  • Eten & Drinken 2.1
  • Kwaliteit Bedden 3.7
  • Prijs/Kwaliteit 1.8
  • Smerig, verouderd 26 juli 2022
    3.0

    Alleen de locatie is geweldig met een goede service op het strand met ligbedden en parasols. Verder is alles smerig, verouderd, echt vies eten, ongeïnteresseerd personeel, vieze koffie, all in drankjes alleen frisdrank, bier en wijn. Dus geen lokale alcoholische drankjes, mixjes etc en ook maar tot 22:00 (21:00 Nederlandse tijd) Ook geen gratis wifi, geen animatie. We hadden wel airco en goede bedden op onze kamer. maar verder was het helemaal niks

    Lees meer
  • Goed hotel, direct aan zee met voldoende bedjes 10 oktober 2019
    7.0

    Toen we s nachts 3 uur aankwamen, geen kamer, moesten lopend naar ander hotel, 15 minuten met koffers. Volgende dag wel kamer en die was goed

    Lees meer
  • Afschuwelijk 06 oktober 2019
    2.0

    Zeer slecht hotel, onvriendelijk personeel, hygiëne meer dan slecht, eten afschuwelijk, al met al een soort horror hotel, zouden ze nooit meer mogen verkopen , ons over laten boeken naar ander 3 sterren hotel van zelfde prijs en dat was super

    Lees meer
  • heel slecht 27 september 2019
    1.0

    heel vies het eten was ook slecht en savon,s om half tien donker bar is om tien uur gesloten. al met al een heel slecht hotel

  • alleen maar overboekingen 15 september 2019
    1.0

    we zijn door overboeking van muz terecht gekomen in Doris Aytur City. In 1 woord Bagger

    Lees meer
  • Oplichterij, dubbele boekingen en personeel was inhumaan 12 september 2019
    1.0

    We werden welkom geheten, formulieren ingevuld en ondertekend, kopietjes van de paspoorten werden gemaakt. Na de inschrijving kregen wij te horen dat er geen kamer voor ons was en wel even naar een ander hotel gebracht zouden worden.
    Wij kregen de smerigste hotelkamer en de badkamer/ toilet waren besmeurd met ontlasting. We hebben die bewuste nacht geen gebruik gemaakt van de badkamer het was te vies om je daar op te frissen en je behoeftes te doen. De emoties van verdriet en woede is met geen pen te beschrijven. Vreselijk en onbegrijpelijk dat er zo met mensen omgegaan wordt. Een nachtmerrie waar we nog steeds van moeten bijkomen.

    Lees meer
  • Eten slecht telkens het zelfde personeel achter bali lobby niet vriendelijk 08 september 2019
    3.0

    Eerste nacht eerst in ander hotel geslapen bedden in muz slecht geen werkende koelkast reisleiding niet kunnen bereiken hoorden via anderen dat hij niet naar het hotel wil komen zeer slechte begeleiding alles zelf moeten uitzoeken

    Lees meer
Waarom Prijsvrij?
Best deal
De allerbeste Deals
Geen boekingskosten
Uitstekende klantenservice
Alle deals en acties op één site
Bekend van TV
Goed
8.2
  • 29 September 2025
    Is eenvoudig te vinden

    Is eenvoudig te vinden, eenvoudig te boeken. En we hebben er gelijk zininin

  • 29 September 2025
    Alles bij elkaar

    Alles bij elkaar, de boeking incl een auto en halfpension en de prijs.

  • 29 September 2025
    Duidelijke boekingsprocedure en zeer…

    Duidelijke boekingsprocedure en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

  • 29 September 2025
    vlot gevonden

    vlot gevonden, tegen een redelijke prijs

  • 29 September 2025
    Beste prijs!

    Altijd goed geregeld, en de beste prijs!

  • 29 September 2025
    Prijsvrij heeft alles perfect geregeld

    Wij hebben via Prijsvrij een vakantie naar Hurghada geboekt en zijn ontzettend tevreden. Alles liep heel soepel: het boeken ging snel en duidelijk, en de bevestiging met alle reisinformatie zat overzichtelijk in de mail. De vlucht was netjes geregeld met TUI, en de transfer naar het resort verliep zonder gedoe. Het hotel (Pickalbatros Palace Resort) was echt top: ruime kamers, schoon, vriendelijk personeel en een prachtig zwembad. Het all-inclusive concept was uitgebreider dan verwacht: veel keuze in eten en drinken en elke dag variatie. Ook het strand was goed onderhouden met genoeg bedjes. Hurghada zelf is gezellig en veilig om te verkennen. Snorkelen bij de pier en de excursies naar de Rode Zee waren onvergetelijk. De onderwaterwereld is echt een aanrader. Kortom: Prijsvrij heeft alles perfect geregeld. Voor een scherpe prijs hebben we een luxe en zorgeloze vakantie gehad. Wij boeken de volgende reis zeker weer via Prijsvrij!

  • 29 September 2025
    Fijne website

    Fijne website Duidelijk en eenvoudig boeking maken

  • 29 September 2025
    Fantastische reis

    Fantastische reis. Alles verliep vlekkeloos. Alle info staat duidelijk in de app. Je krijgt alle papieren ruim van te voren binnen en alles staat duidelijk uit gelegd.

  • 29 September 2025
    Boek al jaren met reis met prijsvrij en…

    Boek al jaren met reis met prijsvrij en super tevreden met hun diensten en vooral de prijzen waar ze van alle andere concurrenten de voordeligste zijn. En de service is ook super goed.

  • 29 September 2025
    Een fantastische eerste ervaring...

    Een fantastische eerste ervaring met Prijsvrij! Het was voor mij de eerste keer dat ik een vakantie via Prijsvrij boekte, en ik kan alleen maar zeggen: een aangename en zorgeloze ervaring. De website en app werken uitstekend: overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en met een ruim aanbod aan vakanties. Zoeken en boeken gaat heel vlot, de prijzen zijn scherp en de mogelijkheden duidelijk. Ook fijn: je hoeft niet altijd meteen het volledige bedrag te betalen. Voor een kleine meerprijs kun je bovendien direct bij het boeken een reis- en/of annuleringsverzekering afsluiten... handig en vrijblijvend. Alle reisbescheiden (accommodatievoucher, boekingsbevestiging, boardingpass, transfervoucher, reisschema en meer) werden tijdig geleverd. Je kunt ze eenvoudig uitprinten of digitaal raadplegen via de website of app. De klantenservice verdient een dikke pluim: vlotte communicatie, snelle reacties en duidelijke opvolging. In mijn geval was werkelijk alles tot in de puntjes geregeld. Kortom: mijn complimenten aan het hele team... dit smaakt naar meer!

TrustPilot

43.217 klantbeoordelingen

Muz
7.3
Prima 100+ beoordelingen
p.p. vanaf 318, -
Checken