JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van Prijsvrij.nl.
Muz in Turkije, Turkije | Prijsvrij
Foto Muz *** Alanya
7.3
Foto Muz *** Alanya
Foto Muz *** Alanya
Foto Muz *** Alanya
17
Muz
  • Direct aan het zand-/kiezelstrand
  • Hamam, sauna en massages
  • Voordelige keuze in Alanya
  • Klein zwembad met terras

Algemeen

Ben je op zoek naar een ontspannen vakantie aan het strand? Dan is het 3-sterrenhotel Kleopatra Muz in Alanya een goede keuze. Het hotel ligt direct aan het strand en beschikt over een klein zwembad. Je kunt relaxen aan de poolbar of winkelen in het centrum.  

Ideale locatie in Alanya: vlakbij strand & centrum

Ligging in Alanya

  • Direct aan het strand
  • Eigen zand-/kiezelstrand
  • 1 km van het centrum 
  • 1,5 km van restaurants & bars
  • 500 meter van het bushalte

Faciliteiten Muz

  • Aantal kamers: 85
  • Zwembad met badhanddoeken
  • Receptie, lobby & zithoek
  • Poolbar
  • Geen liften
  • Zonneterras, ligstoelen & parasols
  • Room- & wasservice
  • Restaurant
  • Parkeerplaats
  • WiFi tegen betaling

Verzorging

Je verblijft op basis van All Inclusive

  • Alle maaltijden worden geserveerd in buffetvorm
  • Koffie en cake/gebak (16:00-17:00 uur)
  • Lokale (alcoholische) dranken (10:00-23:00)
  • Drankjes op het strand

Kinderen

  • Speelplaats
  • Babybedjes (vooraf reserveren)
  • Kinderstoelen (vooraf reserveren)

Sport en entertainment

Inbegrepen: Tegen betaling:
  • Tafeltennis
  • Watersporten
  • Darts
 

Kamers

Tweepersoonskamers (2AD): (ca. 15-20 m2) de kamers hebben een balkon of terras en beschikken over airconditioning, een lege minibar, kluisje en een televisie. De badkamer bestaat uit een douche, toilet en een föhn. Sommige kamers hebben een dubbelzijdig zeezicht.  

Lees meer

Locatie & omgeving

Reviews

7.3
Prima 100+ beoordelingen
  • Ligging 5.4
  • Hygiëne 2.1
  • Kindvriendelijkheid 2.8
  • Faciliteiten 3.7
  • Kamer 3
  • Animatie 2.4
  • Personeel 3.8
  • Eten & Drinken 2.1
  • Kwaliteit Bedden 3.7
  • Prijs/Kwaliteit 1.8
  • Smerig, verouderd 26 juli 2022
    3.0

    Alleen de locatie is geweldig met een goede service op het strand met ligbedden en parasols. Verder is alles smerig, verouderd, echt vies eten, ongeïnteresseerd personeel, vieze koffie, all in drankjes alleen frisdrank, bier en wijn. Dus geen lokale alcoholische drankjes, mixjes etc en ook maar tot 22:00 (21:00 Nederlandse tijd) Ook geen gratis wifi, geen animatie. We hadden wel airco en goede bedden op onze kamer. maar verder was het helemaal niks

    Lees meer
  • Goed hotel, direct aan zee met voldoende bedjes 10 oktober 2019
    7.0

    Toen we s nachts 3 uur aankwamen, geen kamer, moesten lopend naar ander hotel, 15 minuten met koffers. Volgende dag wel kamer en die was goed

    Lees meer
  • Afschuwelijk 06 oktober 2019
    2.0

    Zeer slecht hotel, onvriendelijk personeel, hygiëne meer dan slecht, eten afschuwelijk, al met al een soort horror hotel, zouden ze nooit meer mogen verkopen , ons over laten boeken naar ander 3 sterren hotel van zelfde prijs en dat was super

    Lees meer
  • heel slecht 27 september 2019
    1.0

    heel vies het eten was ook slecht en savon,s om half tien donker bar is om tien uur gesloten. al met al een heel slecht hotel

  • alleen maar overboekingen 15 september 2019
    1.0

    we zijn door overboeking van muz terecht gekomen in Doris Aytur City. In 1 woord Bagger

  • Oplichterij, dubbele boekingen en personeel was inhumaan 12 september 2019
    1.0

    We werden welkom geheten, formulieren ingevuld en ondertekend, kopietjes van de paspoorten werden gemaakt. Na de inschrijving kregen wij te horen dat er geen kamer voor ons was en wel even naar een ander hotel gebracht zouden worden.
    Wij kregen de smerigste hotelkamer en de badkamer/ toilet waren besmeurd met ontlasting. We hebben die bewuste nacht geen gebruik gemaakt van de badkamer het was te vies om je daar op te frissen en je behoeftes te doen. De emoties van verdriet en woede is met geen pen te beschrijven. Vreselijk en onbegrijpelijk dat er zo met mensen omgegaan wordt. Een nachtmerrie waar we nog steeds van moeten bijkomen.

    Lees meer
  • Eten slecht telkens het zelfde personeel achter bali lobby niet vriendelijk 08 september 2019
    3.0

    Eerste nacht eerst in ander hotel geslapen bedden in muz slecht geen werkende koelkast reisleiding niet kunnen bereiken hoorden via anderen dat hij niet naar het hotel wil komen zeer slechte begeleiding alles zelf moeten uitzoeken

    Lees meer
Waarom Prijsvrij?
Best deal
De allerbeste Deals
Geen boekingskosten
Uitstekende klantenservice
Alle deals en acties op één site
Bekend van TV
Goed
8.4
  • 05 May 2025
    Top reisbureau duidelijk en…

    Top reisbureau duidelijk en overzichtelijk!

  • 05 May 2025
    Goede prijs en duidelijk

    Goede prijs en duidelijk

  • 04 May 2025
    Ging allemaal zeer soepel met boeken

    Ging allemaal zeer soepel met boeken

  • 04 May 2025
    Ideaal via prijsvrij.nl

    Voor de derde keer een reis via prijsvrij.nl geboekt. Alles wordt erg duidelijk aangegeven, extra opties zoals transfer en verzekeringen kunnen makkelijk bijgeboekt worden. Alle benodigde papieren worden vooraf gestuurd en de app is ideaal. Alles is drie keer goed verlopen, geen problemen ervaren. Hotel, transfer en vlucht waren zoals verwacht.

  • 03 May 2025
    Gebruiksvriendelijke website en onbezorgde vakantie

    Ik vond het zoeken naar een vakantie bij Prijsvrij heel gebruiksvriendelijk en prettig. De informatie en prijzen waren duidelijk en er waren geen onverwachte verrassingen. Alles was goed geregeld en de informatievoorziening in het proces was goed. We hebben dan ook een geweldige en onbezorgde vakantie gehad. Een tip waar Prijsvrij misschien nog iets mee kan is het samenwerken met parkeer services bij vliegvelden en aansluitende autoverhuur op de bestemming. Er zijn nu andere partijen die dit doen en ik denk dat Prijsvrij dat beter kan.

  • 01 May 2025
    Boeken ging snel en gemakkelijk

    Boeken ging snel en gemakkelijk

  • 01 May 2025
    Ik en me vriend hadden vakantie geboekt…

    Ik en me vriend hadden vakantie geboekt maar hebben om geboekt omdat onze dochter mee gaat

  • 29 April 2025
    goede service

    blij met snelle service en vooral duidelijkheid

  • 27 April 2025
    Goede en snelle reactie.

    Een snelle en goede reactie van Prijsvrij.nl.

  • 27 April 2025
    Makkelijk zoeken….

    Makkelijk zoeken naar een leuke vakantie. Overzichtelijke site. Boeken is een fluitje van een cent. Betaling overzicht en betaling gaat zoals het hoort. TOP !

TrustPilot

41.629 klantbeoordelingen

Muz
7.3
Prima 100+ beoordelingen
p.p. vanaf 233, -
Checken