Prijsvrij schiet gedupeerde reizigers Thomas Cook te hulp

Prijsvrij.nl schiet gedupeerde reizigers Thomas Cook financieel te hulp

’s-Hertogenbosch, 27 september 2019

Prijsvrij.nl schiet gedupeerde reizigers Thomas Cook financieel te hulp

Prijsvrij.nl schiet gedupeerden die een reis via Thomas Cook hebben geboekt financieel te hulp. De reisorganisatie gaat claims richting de SGR alvast voorschieten om ervoor te zorgen dat getroffen reizigers zonder problemen in de geplande periode op vakantie kunnen.

Deze week kwamen veel vakantiegangers in de problemen door het faillissement van Neckermann/Thomas Cook. Omdat deze reis partij was aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR) kunnen gedupeerden het geld voor hun reis claimen en krijgen zij het betaalde bedrag terug, maar het uitkeren hiervan neemt vaak weken en in sommige gevallen zelfs maanden in beslag. Prijsvrij.nl schiet voor iedereen die een vakantie heeft geboekt bij Neckermann/Thomas Cook het te claimen bedrag voor, waarna er zonder extra kosten een vervangende reis kan worden geboekt.

Reizigers die in aanmerking willen komen voor de regeling moeten hiervoor hun boekingsbevestiging en betalingsbewijs van de reis overleggen. Na verificatie van de documenten verschaft Prijsvrij.nl een bedrag aan reistegoed, wat gebruikt kan worden om een vervangende vakantie te boeken bij de reisorganisatie. Dit tegoed wordt vervolgens verrekend op het moment dat de SGR de claim uitkeert. Prijsvrij.nl neemt de volledige afwikkeling hiervan voor haar rekening.

Over Prijsvrij.nl

Prijsvrij.nl is, met de hoogste klantwaardering op Trustpilot (16.000+ geverifieerde reviews), één van de grootste en voordeligste reisorganisaties van Nederland. De reisorganisatie is zowel lid van de Algemene Nederlandse Vereniging van Reisondernemingen (ANVR) als de Stichting Garantie Reisgelden (SGR) en meerdere malen genomineerd voor reiswebsite van het jaar. Prijsvrij.nl streeft ernaar om de voordeligste reisorganisatie te zijn, zonder in te boeten op de kwaliteit van de klantenservice. Bij de reisorganisatie kunnen consumenten terecht voor pakketreizen, last minutes, wintersportvakanties, verre reizen en stedentrips.

Een vraag over deze reis?
Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact met
ons op: