One Big Family Swim » Prijsvrij Vakanties

One Big Family Swim wordt gedreven door online reisbedrijf Prijsvrij.nl

’s-Hertogenbosch, 6 september 2015

One Big Family Swim wordt gedreven door online reisbedrijf Prijsvrij.nl

Prijsvrij.nl zet zich in voor de strijd tegen kanker. De One Big Family Swim, speciaal voor individuele deelnemers, wordt gedreven door Prijsvrij.nl. “We hebben het geluk om met een prachtig product als vakanties deel uit te mogen maken van de mooie momenten van vele families, desondanks zijn we ons ook heel bewust van de minder mooie momenten van het leven.”

Marc van Deursen (CEO) van Prijsvrij.nl en de rest van het team zetten zich vol in voor de Swim To Fight Cancer op 13 september te ’s-Hertogenbosch. Marc van Deursen: “Ik verloor ruim 13 jaar geleden mijn vader aan de gevolgen van alvleesklier kanker. Op 28 maart 2002 verloor hij zijn strijd in het ziekenhuis van Leuven te België, twee weken voordat hij op 13 april 54 zou zijn geworden. Ik ben destijds met mijn vader de wereld over gereisd op zoek naar genezing. Van Houston, Texas tot Leuven, België. De verwachting was dat er in 10 jaar grote stappen gemaakt zouden worden, te laat voor hem.

Maar vandaag, 13 jaar later, is alvleesklier kanker nog even dodelijk als toen. Voor mijn vader is het te laat maar voor zoveel andere vaders, moeders, broers, zusters, dochters en zonen moeten we blijven strijden voor een genezing.”

Dit verhaal, en andere verhalen uit onze directe omgeving, motiveren ons om samen een vuist te maken tegen deze verschrikkelijke ziekte. Naast het sterke gevoel van betrokkenheid bij dit evenement vanuit het volledige team van Prijsvrij.nl, zwemmen er ook vijf collega’s daad­werkelijk mee tijdens Swim To Fight Cancer.

One Big Family Swim

Het onderdeel, De One Big Family Swim, staat heel dicht bij wat wij doen. Voor families is de vakantieperiode dé tijd van het jaar, waarbij men tot rust kan komen, kan genieten van elkaar en van de vrijheid. Prijsvrij.nl is zich ervan bewust dat dit niet voor alle families vanzelfsprekend is, bijvoorbeeld vanwege kanker. Voor deze families willen wij ons extra inzetten. In ons werk voelen we ons gedreven om onvergetelijke momenten te creëren. De prestatie die alle deelnemers op deze dag als ‘One Big Family’ leveren om te strijden tegen deze verschrikkelijke ziekte is wat ons betreft zo’n onvergetelijk moment.

Wij zijn trotse stadsgenoot van ‘Swim To Fight Cancer 073’ en voelen we ons ook daarom extra betrokken bij dit fantastische evenement. We zien graag alle deelnemers, toeschouwers en donateurs op 13 september tijdens de One Big Family Swim!

Artikel One Big Family Swim wordt gedreven door online reisbedrijf Prijsvrij.nl

Over Prijsvrij.nl

Prijsvrij.nl is een van de grootste en goedkoopste reisorganisaties van Nederland. De reisorganisatie is zowel lid van de Algemene Nederlandse Vereniging van Reisondernemingen (ANVR) als de Stichting Garantie Reisgelden (SGR). Prijsvrij.nl streeft ernaar om de goedkoopste reisorganisatie te zijn, zonder in te boeten op de kwaliteit van de klantenservice. Bij de reisorganisatie kunnen consumenten terecht voor pakketreizen, last minutes en hotelovernachtingen.

Een vraag over deze reis?
Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact met
ons op: