Veelgestelde vragen - Mijn gegevens

Ik kan niet inloggen, hoe kan dit?

Als je via de website of telefonisch een boeking hebt gemaakt, is er de mogelijkheid om een account aan te maken. Dit doe je door aan de rechterkant te klikken op inloggen. Hiervoor dien je, je wel eerst te registreren. Tevens is het mogelijk om met het dossiernummer en je e-mailadres in te loggen. Let wel op, bestaande boekingen worden na 1-2 werkdagen zichtbaar in "Mijn Prijsvrij.nl"

Mijn boeking is niet zichtbaar in "Mijn Prijsvrij.nl", hoe kan dit?
Bestaande boekingen worden na 1-2 werkdagen zichtbaar in "Mijn Prijsvrij.nl". Let er goed op dat het doorgegeven e-mailadres overeen dient te komen met het e-mailadres van je account. Boekingen worden namelijk aan het e-mailadres gekoppeld. Heb je een ander e-mailadres opgegeven, dan is je boeking dus niet zichtbaar in "Mijn Prijsvrij.nl".
Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?
Op de inlogpagina kan je aanklikken dat je je wachtwoord bent vergeten. We versturen je dan een e-mail toe met hierin een link om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen?
Door in te loggen op "Mijn Prijsvrij.nl", kan je je gegevens bij "Mijn profiel" wijzigen. Let wel op dat als je al hebt geboekt, de oude gegevens bij je boeking staan vermeld. Wijzigingen in "Mijn profiel" worden dus niet automatisch in bestaande boekingen aangepast. Geef belangrijke wijzigingen, bijvoorbeeld een naam of adres dan ook aan ons door via het contactformulier onder vermelding van het dossiernummer of via de contactpagina in je account bij "Mijn Prijsvrij.nl".
Hoe kan ik mezelf afmelden voor Prijsvrij.nl?
Je kan jezelf afmelden door een mail te sturen naar contact@prijsvrij.nl vanuit het e-mailadres waarmee je hebt geregistreerd. Vermeld daarbij dat je je geheel wilt afmelden en niet alleen voor de nieuwsbrief.