Veelgestelde vragen - Mijn gegevens

Ik kan niet inloggen, hoe kan dit?

Één dag na boeking ontvang je per e-mail jouw dossiernummer, hiermee kan je inloggen op Mijn Prijsvrij in combinatie met het e-mailadres van boeking.

Daarnaast is er de mogelijkheid om in te loggen met een account, hiervoor dien je te registreren.

Mijn boeking is niet zichtbaar in "Mijn Prijsvrij.nl", hoe kan dit?

Één dag na boeking is jouw vakantie online inzichtelijk in "Mijn Prijsvrij". Je kan inloggen met het e-mailadres van de hoofdboeker en het dossiernummer wat je van ons per e-mail een dag na boeking ontvangt.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?

Op de inlogpagina kan je aangeven dat je je wachtwoord bent vergeten. We versturen je dan een e-mail toe met hierin een link om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen?
Door in te loggen op "Mijn Prijsvrij.nl", kan je je gegevens bij "Mijn profiel" wijzigen. Let wel op dat als je al hebt geboekt, de oude gegevens bij je boeking staan vermeld. Wijzigingen in "Mijn profiel" worden dus niet automatisch in bestaande boekingen aangepast. Geef belangrijke wijzigingen, bijvoorbeeld een naam of adres dan ook aan ons door via het contactformulier onder vermelding van het dossiernummer of via de contactpagina in je account bij "Mijn Prijsvrij.nl".
Hoe kan ik mezelf afmelden voor Prijsvrij.nl?
Je kan jezelf afmelden door een mail te sturen naar contact@prijsvrij.nl vanuit het e-mailadres waarmee je hebt geregistreerd. Vermeld daarbij dat je je geheel wilt afmelden en niet alleen voor de nieuwsbrief.