Veelgestelde vragen - Klachten

Ik ben niet tevreden over de uitgevoerde reis en wil dit melden.
Als er tijdens jouw reis iets is waar je niet tevreden over bent, zorg ervoor dat je dit ter plaatse meldt bij de reisleiding. Op deze manier kan de reisleiding proberen om het probleem direct op te lossen. Ben je het niet eens met de oplossing? Laat bij de reisleiding altijd een zgn. klachtenrapport opstellen, zodat je klacht naderhand geverifieerd kan worden.

Als een klacht niet naar tevredenheid is opgelost, dien je deze uiterlijk 3 weken na terugkeer in Nederland schriftelijk en gemotiveerd indienen bij Prijsvrij.nl. Wij zullen vervolgens de klacht doorsturen naar de reisorganisatie. De reisorganisatie stelt ons binnen 4 weken schriftelijk op de hoogte van de afhandeling van de klacht. Zodra wij de afhandeling van de reisorganisatie hebben ontvangen, zullen wij contact met je opnemen.
Ik ben niet tevreden over Prijsvrij.nl en wil dit melden.
Ben je ontevreden over Prijsvrij.nl dan kan je dit per e-mail of schriftelijk aan ons melden. Wij hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en streven er dan ook naar om te proberen problemen naar alle redelijkheid op te lossen.