Veelgestelde vragen - Feedback en suggesties

Ik ben niet tevreden over de uitgevoerde reis en wil dit melden.

Als er tijdens jouw reis iets is waar je niet tevreden over bent, zorg ervoor dat je dit ter plaatse meldt bij de reisleiding. Op deze manier kan de reisleiding proberen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Ben je het niet eens met de oplossing? Laat bij de reisleiding altijd een zgn. klachtenrapport opstellen, zodat je klacht naderhand geverifieerd kan worden. Is er geen reisleiding aanwezig? Neem dan contact op met het noodnummer van Prijsvrij Vakanties.

Als een klacht niet naar tevredenheid is opgelost, dien je deze uiterlijk 3 weken na terugkeer in Nederland schriftelijk en gemotiveerd in te dienen bij Prijsvrij.nl.  Een klacht indienen kan via ons klachtenformulier. Wij zullen vervolgens de klacht doorsturen naar de reisorganisatie. We zullen je binnen 6 weken na ontvangst van de klacht schriftelijk op de hoogte stellen van de afhandeling van de klacht. Zodra wij de afhandeling van de reisorganisatie hebben ontvangen, zullen wij contact met je opnemen.

Ik ben niet tevreden over Prijsvrij.nl en wil dit melden.

Ben je ontevreden over Prijsvrij.nl dan kan je dit delen via ons klachtenformulier. Wij hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en streven er dan ook naar om te proberen problemen naar alle redelijkheid op te lossen.