JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van Prijsvrij.nl.
Venezia Resort in Faliraki, Griekenland | Prijsvrij

Venezia Resort

Griekenland - Rhodos - Faliraki

Foto Venezia Resort **** Faliraki
8.1
Foto Venezia Resort **** Faliraki
Foto Venezia Resort **** Faliraki
Foto Venezia Resort **** Faliraki
25+
Venezia Resort
  • Wandel direct naar het strand toe
  • Neem deel aan de watersporten
  • Goed uitgeruste appartementen
  • Waterpark met 5 waterglijbanen

Algemeen

Als je toe bent aan een heerlijke vakantie met de kinderen, dan ben je aan het juiste adres bij het 3-sterren Venezia Resort. Terwijl de volwassenen tot rust komen op een ligbedje roetsjen de kids van de waterglijbanen, er zijn er maar liefst vijf! Liever een dagje ertussen uit? Wandel dan richting het strand, het gezellige centrum van Faliraki of neem de bus om de mooie omgeving te ontdekken. Eenmaal terug in het hotel kun je genieten van lekkere hapjes, neem je een verfrissende duik in een van de vijf zwembaden en kunnen de kinderen zich vermaken in de speeltuin. Dankzij de all inclusive formule, moderne kamers en het vriendelijke personeel kom je aan niets tekort tijdens je vakantie in Venezia Resort. Wanneer vlieg jij naar Rhodos?

Waterpret voor jong en oud: 5 zwembaden en 5 waterglijbanen!

Faciliteiten Venezia Resort

Dit grote resort op Rhodos is voorzien van vele faciliteiten voor een aangename vakantie. Zo kan je heerlijk overnachten in één van de 115 kamers, terecht met al je vragen bij de 24-uursreceptie en gebruik maken van de gratis WiFi bij de lobby- en receptieruimte. Verder is er een minimarkt en een parkeerplaats.

Genieten van lekkere maaltijden, hapjes en drankjes kan o.a. bij de hoofdbar waar je ook de zon kunt onder zien gaan vanaf het terras, enkele zwembadbars en het buffetrestaurant met buitenterras. Op het buitenterrein vind je daarnaast een waterpark met meerdere zwembaden en 5 waterglijbanen en zonneterrassen met ligbedden en parasols.

Ligging in Faliraki

Venezia Resort ligt op ongeveer 1,5e km van het strand van Faliraki. Wil je er een dagje op uit, om bijvoorbeeld Lindos (35 km) of Rhodos (13 km) te bezoeken dan kan je de bus nemen. Er ligt een bushalte voor het hotel.

Verzorging

Je verblijft op basis van All Inclusive:

  • Alle maaltijden in buffetvorm
  • Showcooking en thema-avonden
  • Overdag snacks
  • 's Middags koffie en thee met koekjes en cake
  • Lokale (alcoholische) dranken van 10.00 tot 22.00

Sport en entertainment

Op het hotelterrein is er een klein voetbalveldje te vinden, maar ook een fitnessruimte, een biljarttafel (€) en een speelplaats voor de kids.

Kamers Venezia Resort

Tweepersoonskamers: (ca. 16-20 m²) zijn voorzien van airconditioning, douche, toilet, haardroger, tv, telefoon, waterkoker, koelkastje, huurkluisje, gratis WiFi en een fijn balkon.

Superior kamers: (ca. 25 m²) zoals de tweepersoonskamers maar dan wat ruimer en luxer opgezet.

Deluxe kamers: (ca. 30 m²) beschikken over koffiefaciliteiten, telefoon, douche, toilet, haardroger, airconditioning, gratis WiFi, een tv, woonkamer, waterkoker, outdoor jacuzzi (niet verwarmd), koelkastje, huurkluis, en een balkon met zeezicht.

Familiekamers stapelbed: (ca. 30 m²) komen met een douche, toilet, haardroger, telefoon, tv, airconditioning, gratis WiFi, een waterkoker, een tweepersoonsbed, stapelbed en een fijn balkon.

Familiekamers: (ca. 50 m²) hebben een keuken, 2 kamers, koffiefaciliteiten, een tv, telefoon, douche, toilet, haardroger, waterkoker, airconditioning, gratis WiFi, huurkluisje, kleine koelkast en een balkon met zeezicht.

Populaire faciliteiten

Algemeen

  • 115 kamers
  • 24-uursreceptie
  • WiFi
  • Buffetrestaurant
  • 3 bars
  • Minimarkt
  • 5 zwembaden
  • Zonneterrassen

Sport en entertainment

  • Speeltuin
  • Waterglijbanen
  • Biljart (€)
  • Fitnessruimte
  • Voetbalveldje

Lees meer

Locatie & omgeving

Reviews

8.1
Zeer goed 500+ beoordelingen
  • Ligging 5.1
  • Hygiëne 5.9
  • Kindvriendelijkheid 5.8
  • Faciliteiten 5.8
  • Kamer 4.4
  • Animatie 3.8
  • Personeel 5.9
  • Eten & Drinken 4.4
  • Kwaliteit Bedden 4.2
  • Prijs/Kwaliteit 4.3
  • Zeer achterstallig hotel, slecht eten, slechte kamers 22 augustus 2022
    3.0

    De foto’s van het hotel zijn misleidend, een hotel met geen hygiëne bij t zwembad staan borden vieze glazen overal.. onze kamer is 14 dagen niet schoongemaakt.. All het eten wat over is van eten wordt smiddags of s’avonds of de volgende dag gebruikt. Iedereen klaagde hierover. Kamers 3 personen veels te klein, niet 30m maar 20 m …

    Lees meer
  • Een net en schoon hotel met alleen slechte bedden 24 september 2018
    6.0

    Een net hotel met zwembaden en genoeg ligbedden. Het hotel personeel is erg vriendelijk en behulpzaam met een breng en haal service naar het strand (je kunt het ook lopen) enkele minpunten :

    Erg slechte matrassen op het bed.
    De douchekop moet je zelf vast houden
    De all inclusief tijden zijn wat aan de magere kant

    Verder goed hotel, als alleen de bedden werden aangepast zou ik er zo weer heen gaan

    Lees meer
  • Leuk als je all inclusief zit maar niet voor gasten met logies en ontbijt 23 augustus 2018
    7.0

    Schoonmaken van de kamer was slecht. Het ontbijt was weinig variatie en alle produkten waren oud.

    Lees meer
  • Niet aan te raden 21 augustus 2018
    1.0

    Ik zou nog terug komen op de klachten die ik had ivm de vakantie.
    Wij (ik, mijn vriendin en mijn zoontje) zijn op 31-08-2018 op vakantie gegaan naar rodos.
    Wij hebben dit geboekt via jullie omdat jullie op de site iets verkocht wat ons erg aansprak.
    Wij hadden vertraging van 1,5 uur met het vliegen en kwamen dus al later aan dan normaal. Dat maakt niet uit want daar konden jullie niks aan doen.
    Eenmaal na 1,5 uur in de bus te hebben gezeten vanaf het vliegveld (wat normaal maar 20 min zou duren) aangekomen bij het resort (was om 22:00 uur) kregen wij een kamer toegewezen in een bijgebouw.
    Normaal maakt dat niet uit maar de staat van de kamers waren echt slecht. We werden niet geholpen met de koffers die naar de kamer moesten. Ik heb een kleine man van 4 jaar die moes was van de reis en hadden 5 koffers en een buggy bij.
    Op de kamer aangekomen schok ik echt want meubilair op de kamer was zo verouderd dat zelf mijn opa en oma dat niet thuis meer hebben staan. Er stonden twee eenpersoons bedden en een stoel die je moes uitklappen om als bed voor de kleine man te fungeren.
    De foto’s waar jullie mee adverteren komen totaal niet overeen met wat je krijgt.
    We zijn meteen naar beneden gegaan om dit te bespreken moesten smorgens maar terug komen. We zijn ook weer smorgen terug geweest en werden steeds aan het lijntje gehouden ook die dagen er na.
    Overal waar wij ivm de kamer klachten aan hadden hebben dit vermeld. De kamer zag er echt slecht uit. Bedden waren niet goed in de bodem, bed van de kleine is geen bed, douch veelste klein je kan je niet draaien of je zit tegen de muur of douch gordijn aan, waterkoker kwam rook en vonken aan, lamp lag blood, airco was ook kapot en nog meer van zulke dingen.
    Ben over alles wezen klagen maar niks hielp je word van het kastje naar de muur gestuurd. Ook met jullie meerdere malen contact gehad ook dit hielp niet of je moes veel geld bij betalen.
    Jullie bieden iets aan wat je helemaal niet krijgt zoals een voetbalveldje wat er niet meer is, een fitnis ruimte wat er niet is en een kamer waar je nog niet dood gevonden wil worden.
    Het maakt niet uit als je maar weet wat je krijgt jullie foto’s komen niet overeen van de kamers en jullie beschrijving van het hotel klopt niet.
    Jullie beschrijven ook dat als je aangewezen bent op je eigen dat er dan een kitchenette zou hebben ook dit krijg je niet. Hierdoor hebben we altijd buiten de deur moeten eten omdat we niks zelf konden klaar maken op de kamer door geen voorzieningen en hebben hierdoor veel meer extra kosten gehad.
    En dan het ontbijt dat is apart van het ontbijt van de mensen die all inclusieve hebben.
    Wij kregen een broodje zo droog dat geef je nog niet aan je hond, een plakje kaas en ham, komkommer en tomaat, jam en yoghurt en dat was het en dat was elke dag hetzelfde.
    Iedereen klaagde over de kamers en zeker over het eten.
    Als de mensen zien die logies en ontbijt hebben wat ze dan krijgen dan is het niet erg maar wij zien iets anders dan wat we krijgen.
    Ik heb bijna 1850,- euro betaald voor deze vakantie wat een 3 ster zou moeten zijn maar ik geef het niet eens een 1 ster.
    Ik vind daarom dat wij recht hebben op een vergoeding of een tegemoet koming.
    Ik weet zeker dat ik niet de enige zal zijn die een klacht zal in dienen of heeft ingediend.
    Ik hoor graag een reactie op dit alles.

    Ps foto’s zal ik mee sturen en zal ook zeker nog wel dingen vergeten zijn maar heb al vaker contact gehad met jullie en klachten ingediend.

    Lees meer
  • Deze beoordeling is gebaseerd op NIET gerenoveerde kamers 16 augustus 2018
    3.0

    Misleidende reklame op website want er zijn nog heel veel NIET gerenoveerde kamers ,geen tv ,geen telefoon ,
    Wij hadden een kamer 718 daar was de wc lekkage , koelkast die zoveel lawaai maakte , douche raam zat helemaal los kon je niet afsluiten , douche oud en alleen koud water , balkon stank maar blijkbaar kwam dat door een plant

    Lees meer
  • Absoluut het geld niet waard 15 augustus 2018
    3.0

    2 kamers geboekt bij venezia pas na de betaling zie je dat je een promo kamer hebt geboekt. Kom je in een hotel wat ze net hebben gekocht wat ontzettend slecht is en wij nooit zouden hebben geboekt. Ontbijt is verschrikkelijk ik dacht altijd ontbijt is altijd goed kan niet veel mis aan gaan. Nou in venezia is het verschrikkelijk droog brood en keuze uit kaas en worst niet te eten. Voor ons nooit geen venezia meer wat ze allemaal beloven op de site klopt niets van. Klacht zien jullie nog tegemoet.

    Lees meer
  • Personeel vriendelijk 09 augustus 2018
    9.0

    Kwa hotel perpect met vriendelijkheid. Ligging niet echt ver van strand maar een beetje afgelegen als je moet lopen. Maar met taxi is het makkelijk. Let op als je taxi via hotel laat bestellen betaal je 2 a 3 euro extra bij heen. Terug is maar 5 euro.

    Lees meer
  • Eenvoudig prima hotel 04 augustus 2018
    8.0

    We zijn 8 dagen geweest en zaten in het oude gebouw wat in de winter gerenoveerd gaat worden. Prima kamer, douche en wc. Personeel is geweldig en zwembaden top. Geen gevecht om ligbedden en super strand.

    Lees meer
  • Leuk hotel, supervriendelijk personeel, goede service 13 juli 2018
    8.0

    Hotel heeft oude gedeelte en nieuwe gedeelte. Oude kamers zijn gedateerd en minder mooi maar wel schoon. Heerlijk zwembad en leuke bar. Personeel is super.
    Omgeving is mooi! Strand niet ver weg.

    Lees meer
  • mooi hotel als je niet de hoogste eisen stelt aan ligging maar aan vriendelijk personeel. 08 november 2017
    8.0

    Het is een gezellig hotel gerund door gehele familie. Bepaald gezellige persoonlijke en informele sfeer.
    Hotel wordt winter 2017 fors uitgebreid met twee grote zwembaden, ligweide,etc,etc. Zal hotel zeer aantrekkelijk maken voor gezinnen. Krijgt ook zeer luxe appartementen.

    Lees meer
  • Absoluut niet het geld waard wat je ervoor moet betalen 18 oktober 2017
    5.0

    Eerst een paar kleine pluspunten, de kamer was super, het balkon was mega groot. Ook het zwembad was heel schoon, in het hoogseizoen waarschijnlijk heerlijk om in te zwemmen maar nu steenkoud. Venezia ligt boven op een berg, 25 min lopen bij winkels en barretjes vandaan. In het hotel is savonds niks te doen, geen animatie, geen muziek, dus je moet van een wandeling houden om zelf het vertier op te zoeken. Er gaat een shuttle busje naar het strand, maar dan moet je wel van een strakke planning houden tijdens je vakantie. Het aller slechste waren de bedden, kei en kei hard. Keiharde kussens. Je hebt wel enorme waardering voor je eigen bed als je thuis komt. Nog erger was het eten, weinig keuze, geen variatie, lauw of koud en alles word hergebruikt. Sochtends cake uit de vriezer bij het ontbijt die je aan het einde van de middag weer krijgt bij de koffie. Komkommer en tomaat van het ontbijt krijg je bij lunch en diner weer. Schoonmaak was wel aanwezig maar deed niks meer of minder dan het bed opmaken en schone handdoeken neerleggen. Gebruikte koffiekopjes stonden er bij ons na een week nog met schimmel erop. Ondanks dat het hotel 2 dagen na ons vertrek ging sluiten was de eigenaar niet bereid ons de kamer 2 uurtjes langer aan te laten houden zodat wij niet om 12 uur al aangekleed bij het zwembad hoefde te zitten omdat we pas om 15.30 opgehaald werden. Kortom, veeeel te veel betaald voor dit enorme fiasco.

    Lees meer
Waarom Prijsvrij?
Best deal
De allerbeste Deals
Geen boekingskosten
Uitstekende klantenservice
Alle deals en acties op één site
Bekend van TV
Goed
8.4
  • 18 July 2025
    Goed contact met de klantenservice…

    Goed contact met de klantenservice Alles goed geregeld ook de transfer ik heb een geweldige vakantie gehad bedankt!

  • 17 July 2025
    Super overzichtelijk en makkelijk…

    Super overzichtelijk en makkelijk zoeken naar De beste vakantiebestemming die aansluit op onze wensen. Ook heel fijn is dat je na het boeken gelijk een mail krijgt met handige tips ter voorbereiding op je vakantie, zoals paspoorten & reisverzekeringen. Maar ook leuke dingen zoals excursie en tours. Kortom wij gaan zeker na onze vakantie weer boeken bij PrijsVrij. “Ik heb er gewoon zin nin in”

  • 17 July 2025
    simpel boeken bij prijsvrij

    nog nooit zo gemakkelijk een vakantie geboekt. En de prijs is zo'n stuk lager dan wanneer dezelfde reis geboekt was bij het reisbureau

  • 17 July 2025
    We hadden geboekt en betaald

    We hadden geboekt en betaald. Dag erna bericht kamer was dubbel geboekt. Gebeld met klanten service en die mevrouw heeft heel véél moeite gedaan om andere kamer te vinden. Dag erna geld terug gestort gehad dus kunnen we toch nog op vakantie gaan 09-10-2025

  • 17 July 2025
    Van vakantie idee naar boeking in een klein uur.

    Het hele proces van zoeken, keuze maken (intussen op andere websites prijsvergelijking doen) naar boeken en uiteindelijk (een gedeelte - voorschot of aan)-betalen ging op jullie website heel makkelijk. En ik kon voor deze reis geen goedkoper alternatief vinden dat ook nog eens aansloot bij mijn voorkeuren. Prima dus!!

  • 17 July 2025
    Hele goede ervaring

    Overzichtelijke website, scherpe prijzen en snelle afhandeling!

  • 16 July 2025
    Ik ben super tevreden over Prijsvrij

    Ik ben super tevreden over Prijsvrij. Duidelijk, nette prijzen en prima communicatie. Top

  • 16 July 2025
    Ruime keuze in last-minutes

    Overzichtelijke site gericht op last-minute vakanties. De reis heeft onze verwachtingen overtroffen!

  • 16 July 2025
    Makkelijk te boeken op een…

    Makkelijk te boeken op een overzichtelijke site

  • 16 July 2025
    Zorgeloze en duidelijke boekingservaring

    Voor mijn vakantie van 9 juli tot 14 juli 2025 naar Tenerife heb ik via Prijsvrij geboekt. Het hele boekingsproces verliep soepel en overzichtelijk. De website is gebruiksvriendelijk en het was eenvoudig om een passende accommodatie te vinden. Wat ik erg waardeerde, was de transparantie tijdens het boeken. De prijzen waren duidelijk en zonder verborgen kosten. Alle reisdetails – van vlucht tot transfer en accommodatie – werden netjes en op tijd per e-mail toegestuurd. Ook de klantenservice reageerde snel en vriendelijk op mijn vraag. Tot nu toe ben ik erg tevreden over mijn ervaring met Prijsvrij.

TrustPilot

42.367 klantbeoordelingen

Venezia Resort
8.1
Zeer goed 500+ beoordelingen
p.p. vanaf 675, -
Checken