Veelgestelde vragen - Klacht

Ik ben niet tevreden met mijn kamer, wat nu?

Je dient hiervan direct melding te maken bij de receptie van het hotel of bij je reisleider zodat zij samen met jou kunnen kijken naar een oplossing. Ben je niet tot een oplossing gekomen met de accommodatie en ook niet met je reisleider, dan dien je ter plaatse schriftelijk een klacht op te stellen met je reisleider zodat je deze bij thuiskomst kunt indienen. Meld jouw klacht ook altijd telefonisch of per e-mail bij de reisorganisator.

Het ondertekende klachtenformulier kan je na afloop van jouw reis bij ons indienen via ons klachtenformulier. Zonder een ondertekend klachtenformulier is het mogelijk dat je klacht niet in behandeling wordt genomen door jouw reisorganisator.

Is er geen reisleiding aanwezig en kom je er niet uit met de accommodatie zelf? Neem dan contact op met het noodnummer van jouw reisorganisator en maak altijd melding van je klacht. 

Mijn hotel is overboekt maar het aangeboden alternatief is niet naar wens, met wie kan ik contact opnemen?

Bij aankomst op bestemming heb je ter plaatse van de reisleider een noodnummer ontvangen. Wanneer er geen reisleider op bestemming is, dan ontvang je het noodnummer van je reisorganisatie al in je reisbescheiden.

Neem direct contact op met je reisleider en/of reisorganisatie zodat je samen naar een oplossing kan kijken. Kom je er niet uit met de reisleider en/of de reisorganisatie dan kan je altijd contact opnemen met de reserveringsafdeling van Prijsvrij Vakanties. Ook hierbij is het belangrijk dat je eventuele klachten altijd in een klachtenrapport laat opstellen zodat je deze bij thuiskomst kan indienen.

Het weer valt slechter uit dan dat werd aangegeven bij boeking, wat nu?

Op de website vermelden wij een weersverwachting bij iedere bestemming. Dit is echter een verwachting en geen garantie. Prijsvrij.nl heeft geen invloed op de weersverwachting. De gegevens worden bepaald door onze partnerorganisatie World Weather Online.

Waarom zijn niet alle faciliteiten beschikbaar?
In het voor- en naseizoen kan het voorkomen dat bepaalde faciliteiten niet beschikbaar zijn i.v.m. onderhoud, bezetting of weersomstandigheden. Het kan dan ook zijn dat er bijvoorbeeld minder restaurants in gebruik zijn en afhankelijk van de weersomstandigheden ook andere buitenfaciliteiten waaronder diverse strand- en sportvoorzieningen, zwembaden en animatieprogramma’s. Helaas hebben wij hier geen invloed op.
Waarom zijn niet alle winkels en horecagelegenheden geopend?
Op sommige bestemmingen kan het in het voor- en naseizoen voorkomen dat bepaalde winkels, accommodaties en horecagelegenheden gesloten zijn. Daarnaast is het ook mogelijk dat er minder activiteiten of excursies te boeken zijn als in het hoogseizoen. Omdat er in het voor- en naseizoen minder toeristen aanwezig zijn kiezen sommige winkels, accommodaties en horecagelegenheden ervoor om hun deuren te sluiten in het voor- en naseizoen. Helaas hebben wij als Prijsvrij.nl hierop geen invloed.