Veelgestelde vragen - Transfers

Is een transfer inbegrepen bij mijn reis?

Of een transfer is inbegrepen hangt af van de bestemming en de reisorganisatie. Op de prijzenpagina van een accommodatie staat vermeld of de transfer is inbegrepen bij de vakantie. Indien vermeld staat dat de transfer optioneel is kan deze tijdens stap 2 van het boekingsproces als extra optie worden gekozen. Indien je bij stap 2 geen mogelijkheid krijgt om een transfer bij te boeken, kun je contact met ons opnemen over de mogelijkheden om deze alsnog bij te boeken.

Mocht je twijfelen of de transfer van de luchthaven naar je accommodatie is inbegrepen, neem dan contact op met onze reserveringsafdeling via ons contactformulier. We kunnen natuurlijk altijd de opties voor je bekijken om deze alsnog los bij te boeken. 

Hoelang duurt mijn transfer van het vliegveld naar de accommodatie?

De transferduur hangt uiteraard af van de drukte en het aantal te bezoeken hotels. Het kan voorkomen dat de bus wat extra stops maakt bij andere hotels om andere reizigers af te zetten. Vaak proberen ze dit te beperken tot een minimum zodat je snel bij je hotel bent. Een inschatting van de transfertijd per bestemming:

- Transfertijden Turkije
- Transfertijden Griekenland
- Transfertijden Canarische Eilanden
- Transfertijden Egypte
- Transfertijden Spanje
- Transfertijden Portugal
- Transfertijden Cyprus
- Transfertijden Marokko
- Transfertijden Dominicaanse Republiek
- Transfertijden Thailand
- Alle transfertijden

Waar moet ik me melden op bestemming?

Sunmix

Je ontvangt ongeveer 7 dagen voor vertrek een voucher van de transfer. Op deze voucher staat vermeld waar je je moet melden op de luchthaven. In de meeste gevallen is dit in de aankomsthal. Je kunt deze informatie vinden onder het kopje ‘Locating your driver’.

Overige Touroperators

Wanneer je een reis hebt geboekt met een andere touroperator dan Sunmix, staat de informatie van de transfer op de voucher van de betreffende touroperator. Je ontvangt uiterlijk 1 week voor vertrek de voucher met de benodigde informatie. In de meeste gevallen staat bij aankomst op de luchthaven een reisleider vanuit de touroperator op je te wachten. Hier kun je je melden voor de transfer.

Ik kan mijn transfer niet vinden, wat nu?

Sunmix

Wanneer je bij aankomst de transfer niet kunt vinden, raden we je aan om het contactnummer te bellen dat vermeld staat op de voucher. Je komt dan direct in contact met iemand van de transfermaatschappij. Zij kunnen je het snelst verder helpen.

Overige Touroperators

Op de voucher van de touroperator staat een contactnummer van de reisleiding ter plaatse. Zij kunnen je het snelst verder helpen. In de meeste gevallen staat de reisleider al op je te wachten in de aankomsthal.

Hoe laat word ik opgehaald bij mijn accommodatie?

Sunmix

24 uur voor vertrek wordt de ophaaltijd bevestigd. In de meeste gevallen wordt deze informatie doorgegeven aan de receptie. Wanneer je 1 dag voor vertrek navraag doet bij de receptie, kunnen zij je in de meeste gevallen verder helpen. Wanneer de receptie geen informatie heeft ontvangen, kun je ook inloggen bij het transferbedrijf zelf. Deze informatie kun je terugvinden op de voucher van de transfer. Onder het kopje “Instructies voor vertrek” staan de stappen die je moet ondernemen. Is het niet mogelijk de tijden online te bevestigen, dan vragen wij je om minstens 24 uur voor vertrek telefonisch contact op te nemen met de leverancier. Zij zullen je vervolgens de definitieve ophaaltijden bevestigen. Het telefoonnummer staat onderaan de voucher.

Overige Touroperators

Ongeveer 24 uur voor vertrek kun je bij de receptie opvragen hoe laat je wordt opgehaald door de transfer. Wanneer zij deze informatie nog niet hebben ontvangen, is het ook mogelijk om de reisleider te contacteren. Het nummer van de reisleiding is te vinden in de voucher van de touroperator. In de meeste gevallen heeft de reisleider ook vaste bezoekuren voor jouw hotel. Je zou ze tijdens deze contactmomenten ook kunnen benaderen.